#31 06.04.2007 10:54

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,428
Website

Re: Epätavalliset levyt

nyt taitaa sivu vaihtua... en silti jaksa quotettaa.

hämää kyl toi silvawhalen avatar, luulin taas forsstoksi, missä takki? niin tota reynolseillahan oli näitä konseptuaalisia ideoita kanssa, joskin harvemmin itse levyissä, paitsi debyytillä, joka dematerialisoitui heti "ilmestyttyään". ikävä kyllä siinäkään ei ollut kansia.. on mulla sentään niiltä joku värivinyyli, ja lisäksi kolmion muotoinen lathecut.

itsehän oon keräillyt niitä cdr-tuubien mukana tulevia tyhjiä muovilevyjä, ehkäpä joku konseptuaalisempi julkaisu joskus tulossa 267 lattajjaalla jos ei lathecut-konettakaan ole lähettyvillä...


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#32 06.04.2007 11:02

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Epätavalliset levyt

[quote:043160f7ab="psykokarkki"]nyt taitaa sivu vaihtua... en silti jaksa quotettaa.

hämää kyl toi silvawhalen avatar, luulin taas forsstoksi, missä takki? niin tota reynolseillahan oli näitä konseptuaalisia ideoita kanssa, joskin harvemmin itse levyissä, paitsi debyytillä, joka dematerialisoitui heti "ilmestyttyään". ikävä kyllä siinäkään ei ollut kansia.. on mulla sentään niiltä joku värivinyyli, ja lisäksi kolmion muotoinen lathecut.

itsehän oon keräillyt niitä cdr-tuubien mukana tulevia tyhjiä muovilevyjä, ehkäpä joku konseptuaalisempi julkaisu joskus tulossa 267 lattajjaalla jos ei lathecut-konettakaan ole lähettyvillä...[/quote:043160f7ab]
peuk
Kolmituumaisten mukana ei tullu.  icon_sad


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#33 06.04.2007 15:08

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Epätavalliset levyt

psykokarkki wrote:

hämää kyl toi silvawhalen avatar, luulin taas forsstoksi, missä takki?

tomilla? jonnekkin se taas jäi. onneksi löysin ton avatarin maton alta. olis muuten aika alaston olo...

pari outoo tuli taas mieleen...

mites nää piiiiiitkät levyt? *****-listalla oli just jubaa näistä. näitä 50CD-boxeja. merzbox tietty itsestäänselvyys. se harmillisesti julkaisematta jäänyt 100CD zorn/eye live in china.. tässä tietty erikoisuutena se että osan cd:stä piti olla vain 1 sekuntia pitkiä. konseptia, kato... icon_smile

mp3-levyt on kans hauskoja. lesser-hepulta ostin tigerbeat6:n julkaiseman 10 vuoden retrospektiivin. herran kaikki julkaisut + aimo kasa hämäriä "untitled3.mp3"-tyyppisiä bonuksia levyn perässä. hauska levy.

itärajan takaa saa tietty näitä riemukkaita bootleg-mp3-cdr:iä. koko orbin tuotanto neljällä cdr:llä? suits me. varsinkin kun osa noista on ollut out of print iät ja ajat..


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#34 06.04.2007 15:16

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Epätavalliset levyt

aqzu wrote:

Kolmituumaisten mukana ei tullu.  icon_sad

mistä kannattaa nykyään hommata noita 3"-levyjä? postimyynti?


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#35 06.04.2007 16:33

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Epätavalliset levyt

silvawhale wrote:

[quote:ed5e7ab9c2="aqzu"]Kolmituumaisten mukana ei tullu.  icon_sad[/quote:ed5e7ab9c2]
mistä kannattaa nykyään hommata noita 3"-levyjä? postimyynti?

Itse Nierle Mediasta tilannut.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#36 01.07.2007 19:06

E
Member
Registered: 21.01.2007
Posts: 3,615

Re: Epätavalliset levyt

[quote:0f452dc11f="Phlegm"]
Eikös joku varhainen boredoms -julkaisu ollut new york dollsin vinyyli, jonka päälle Eye oli äänittänyt boredomsia. Neula siis hyppi levyllä miten sattuu. Masonna kai omistaa ainoan kopion tästä.[/quote:0f452dc11f]
ja eikös super aen joku eka japanilainen limited edition versio myyty muovikuorissa jotka oli täytetty vihreällä nesteellä tai jotain? sori jos jo mainittusdsaxxcv


Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

Offline

#37 02.07.2007 10:55

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Epätavalliset levyt

Tommone ois

BFTR1.jpg

CSS:ltähän tuli justiinsa se kaheksan-vai-yheksäntuumanenko se oli, neliönmuotonen sinkku (jossa beepuolena hyvä L7-koveri). Semmonen on.

Sit toi 400 locked grooves levy, jossa on just ne


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB