You are not logged in.
leposi on tänä yönä saanut vihreän pallon
Hyvä tavaton! Tämä pomppii just niin kuin pitääkin. Tämä ole ei ole todellinen. Mitä mä nyt teen? Keksin kyllä, ettei tämä pallo ole täydellinen, koska sen pinta ei ole sitä mitä odotin. Keksimällä keksittyä tuo. Tämä on niin lähellä täydellisyyttä kuin vaan joku asia voi olla. Olen ikuisesti kiitollinen ystävälleni, jolta tämän vihreän pallon eilen sain
En malta odottaa päivää, kun pääsen viskaamaan sen ikkunasta...
Sen jos teet niin et nuku enää ikinä kunnon yöunia
Miten vihreä pallo ja leposi lopulta kohtasivat?
Miten vihreä pallo ja leposi lopulta kohtasivat?
Sain 1,5 viikkoa sitten tekstarin, että niinku mulla ois sulle vihree pallo. Sit se tuotiin mulle eilen Black Dooriin. Kaveri on duunissa päiväkodissa ja siellä jotain kautta tuli tollanen vastaan. Vissiin joku leluesittelijä tuli jne. Emmä oikein tiiä. Parempi niin, koska tahdon tämän olevan erikoinen pallo enkä tahdo jokaiselle rotsille moista iloa. Tänään olen ihan vähän pomputellut sitä. Mutta ottaa jotenkin vaikeesti, koska tää on aika iso juttu. Nyt se pallo on tuolla pallin alla piilossa. Astuin sen päälle tänään vahingossa ja se tais suuttua hiukan. Tosin siinä samalla meinasin itsekin kaatua selälleni. Olisihan se ollut aika hauskaa jos olisi kaatunut heti ensimmäisenä päivänä vihreään palloon ja joutunut sairaalaan tai jotain. Lähellä oli.
kuiteski niinq IHANAA KUN SAIT SEN VIHDOIN
kuiteski niinq IHANAA KUN SAIT SEN VIHDOIN
![]()
Tämä on parasta. Aion huomenna koulussa selittää tekemättömyyteni juuri sillä, että pomputtelin vihreää palloa koko päivän (saa vähän liioitella). Ei kukaan voi olla vihainen jos on noin hyvä syy.
Pitäisköhän sun vihreä pallo ja mun sinivalkoinen pallo viedä joskus pelaamaan pallopelejä? Muut foorumistit palloineen myös mukaan.
Pitäisköhän sun vihreä pallo ja mun sinivalkoinen pallo viedä joskus pelaamaan pallopelejä? Muut foorumistit palloineen myös mukaan.
Ei tämä ole sellainen pallopelipallo. Tämä on herkkä pallo. Sitä voi vaan pomputtaa sisätiloissa ja ehkä heitellä nurmikolla koppia. Muuta sillä ei voi tehdä. Toki aion nukkua vielä tämän toisen yön vihreä pallo vieressäni.
On toi leposi vaan niin söötti.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
siis mikäs juttu tää ny on... kuinka iso toi pallo on... miks sä halusit vihreän pallon? oon ihan ymmälläni. :?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
On toi leposi vaan niin söötti.
Pussaat sitten kun ens kerralla nähdään
siis mikäs juttu tää ny on... kuinka iso toi pallo on... miks sä halusit vihreän pallon? oon ihan ymmälläni.
:?
![]()
Tässä on mun photoshopattu vihreä pallo. Oikealta väriltään se on ehkä puolet tummempi, mutta teknisten ongelmien vuoksi se näytti kuvissa turkoosilta, täksi photarilla, ja otti kyl vähän vaikeesti. Ehkä joskus parempia kuvia, jahka toi aurinko taas pilkistää. Huomatkaa myös kissani, joka kurkkii pallon takaa. Se on kiva kamu!
[quote:b61da3db20="Pilke"]On toi leposi vaan niin söötti.
Pussaat sitten kun ens kerralla nähdään [/quote:b61da3db20]
Thih.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:ca98d9071e="leposi"][quote:ca98d9071e="Pilke"]On toi leposi vaan niin söötti.
Pussaat sitten kun ens kerralla nähdään [/quote:ca98d9071e]
Thih.
[/quote:ca98d9071e]
[quote:bac5e14f0a="ydinaukio"]siis mikäs juttu tää ny on... kuinka iso toi pallo on... miks sä halusit vihreän pallon? oon ihan ymmälläni.
![]()
Tässä on mun photoshopattu vihreä pallo. Oikealta väriltään se on ehkä puolet tummempi, mutta teknisten ongelmien vuoksi se näytti kuvissa turkoosilta, täksi photarilla, ja otti kyl vähän vaikeesti. Ehkä joskus parempia kuvia, jahka toi aurinko taas pilkistää. Huomatkaa myös kissani, joka kurkkii pallon takaa. Se on kiva kamu!
[/quote:bac5e14f0a]
onpa hienoa.
hui.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:b442ca4e58="ydinaukio"]siis mikäs juttu tää ny on... kuinka iso toi pallo on... miks sä halusit vihreän pallon? oon ihan ymmälläni.
![]()
[/quote:b442ca4e58]
et ois näyttäny tota kuvaa...nyt me muutkin kaikki hankitaan tommoset
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pallosi on upea, leposi. Pelasti päiväni, että kohtasitte vihdoin!
Montako vuotta muuten etsit? Ainakin kolme?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Montako vuotta muuten etsit? Ainakin kolme?
En muista. Varmaan siinä kolmen ja neljänn vuoden välillä mennään.
Tampereella on sellanen kuntosali, jossa oli ainakin kolme vihreää jumppapalloa. En muista millä kadulla, mutta sinne näkee sisään kun kävelee ohi.
Potkaisin tänään vihreän palloni vahingossa ulos täysin avonaisesta ikkunasta. Pidin kunnon läpivetoa kämpässä ja pallo oli kävelylinjalla, joten potkasta tujautin sitä ja se kohosi vahingossa liikaa. Humps sinne se meni, ikkunasta ulos. Ehdin onneks nopeesti alas ja pallo oli aidan vieressä turvassa. Onneksi ei käynyt vakavammin.
Arvelinkin, että jostain vakavasta on kyse. Olisit nyt varovaisempi sen silmäteräsi kanssa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ja tällä välillä mäkin olen vihdoin löytänyt vihreän pallon ilosanoman.
[quote:1ec4a405b6="harry-irene"]Ja tällä välillä mäkin olen vihdoin löytänyt vihreän pallon ilosanoman.
[/quote:1ec4a405b6]
Tosin kuva ei näy.
luulin astuneeni ulkona etanan päälle
mutta olikin superpallo, takapihallemme oli ponnahtanut jostain vihreä superpallo
viikolla lepsolta postikortti, nyt tämä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:d96fd58ab0="HUIG"]takapihallemme oli ponnahtanut jostain vihreä superpallo
viikolla lepsolta postikortti, nyt tämä [/quote:d96fd58ab0]
eijoo vihreetä palloa, vaan perus lötkö fudis
vaan me pelataankin likkojen kaa keinupersistä
(opin tänään että se tunnetaan myös nimellä "persmatti" )
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.