1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow 07

#301 20.08.2007 14:16

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Flow 07

"Onko rakastelu raiskaus?"
-V.Keskinen, viime kuun Hymy


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#302 20.08.2007 14:19

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere
Registered: 14.06.2005
Posts: 3,087

Re: Flow 07

solisti.jpg


YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

Offline

#303 20.08.2007 14:19

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow 07

aika vekkuli toi vesa.

kuuma foliohattu-juoru on muuten että se olis oikeesti b-rapun miehiä. ja tää kaikki naissekoilu olis vaan suurta kulissia. tavallaan kulissiavioliitto-idea vietynä to the max seiskan ja muun lehdistön myötävaikutuksella.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#304 20.08.2007 14:23

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow 07

Lauantaina ei tarttenu juuri jonotella ja kaikki toimi aika hyvin confused_new

Op:lit ei kyl mielestäni ollu parempia kuin niillä noin kymmenellä keikalla mitä vuosituhannen vaihteessa näin, mutta ihan riittävästi KIIMAA kyllä peuk


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#305 20.08.2007 14:50

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Flow 07

Jahas, foorumin JA kaikkien vastaantulleiden perusteella meikä oli täydessä teltassa sit ainoo, jolle ei KXP napannu yhtään. Biisit ei junnaa läheskään tarpeeks hypnoottisesti ja loppuvatkin kesken just ku pitäis löytää joku nexti leveli, ja Leppänenki mänöö haaskuuseen kun se ei soita (saa soittaa?) paria biisiä lukuunottamatta mitään muuta ku Timpan koneen peesausta.

Itse asiassa en tajuu koko projektin tarkoitusta.  Jos halutaan vähänniinkö Circlee koneilla, tarvittais silti biisejä ja jäntevyyttä soittoon.

Offline

#306 20.08.2007 15:02

anzut
Member
Registered: 16.06.2005
Posts: 2,620

Re: Flow 07

harry-irene wrote:

Jahas, foorumin JA kaikkien vastaantulleiden perusteella meikä oli täydessä teltassa sit ainoo, jolle ei KXP napannu yhtään.

En myöskään lämmennyt tolle yhtään.

Offline

#307 20.08.2007 15:07

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Flow 07

Shyleillään!

Offline

#308 20.08.2007 15:21

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Flow 07

En tiä, ois kyl siistii vihdoinkin nähdä KXP livenä, kun oon aika Leppäs-fani.

Tosin Leppänen tuli sanoo mulle lauantaina, että se on mun fani!!! sydan:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#309 20.08.2007 15:30

Ylitarkastaja Tolonen
Member
Registered: 19.01.2007
Posts: 8,599

Re: Flow 07

anzut wrote:

[quote:2dfdf97219="harry-irene"]Jahas, foorumin JA kaikkien vastaantulleiden perusteella meikä oli täydessä teltassa sit ainoo, jolle ei KXP napannu yhtään.[/quote:2dfdf97219]
En myöskään lämmennyt tolle yhtään.

En ole nähnyt, mutta mua on Larryjen Quantum RIderin ja ihan ekojen Op:l-levyjen jälkeen (Masqued Lover on viimeinen biisi joka todella räjähti tajuntaan) Timpan ja Mikon jutuissa vähän vaivannut sellainen biisien puute. Coolius- ja soundiaspektit ovat tietty kohdillaan, mutta aina miettii että miksköhän tätä kuuntelen...


Jäsen: vitun hapan pappaosasto.

Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan

Offline

#310 20.08.2007 16:08

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006
Posts: 12,617

Re: Flow 07

Moronica wrote:

Olihan toki parantamista joo, mm. juuri jonoissa, jotka yleensä on helpotettavissa lisähenkilökunnalla. En muuten ostanut yhtään kaljaa alueelta koko aikana mutta olin silti ihan tarpeeksi turvat sekä pe että la. icon_cool  lipeva

Tuonne oli muuten naurettavan helppoa salakuljettaa viinaksia. Ei mitään haastetta.


Sent from my iPhone 16

Offline

#311 20.08.2007 16:17

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005
Posts: 2,253

Re: Flow 07

Tomsk wrote:

Tuonne oli muuten naurettavan helppoa salakuljettaa viinaksia. Ei mitään haastetta.

Totta. Kun ammattitaitoa oli vaalittu tänä kesänä tuomalla viinat  jopa Ruisrockin ja Ankkarockin totaalisten ruumiintarkastusten läpi, Flow oli suoranainen loukkaus salakuljettajan ammattiylpeyttä kohtaan.

Offline

#312 20.08.2007 19:11

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Flow 07

Architecture In Helsinki ja !!! oli parhautta, muita bändejä en oikein tarkemmin edes jaksanut/pystynyt kuunnella. Cocorosie oli kait ihan hyvä, mutta melkeinpä tykkäsin Terry Callierista enemmän... KXP kuulosti minusta ihan Aavikolta, tosin eikös niissä ole sama jäsenkin se rumpali ja Samaetakaan ei kauheasti jaksanut.

ESG peruuntuminen vitutti, mutta en siis ollut minä, joka sitä lappua kuitenkaan taiteili.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#313 21.08.2007 01:37

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Flow 07

HUIG wrote:

Lauantaina ei tarttenu juuri jonotella ja kaikki toimi aika hyvin confused_new

Toisaalta kävin kerran pissalla ja ainokaisen tuopinkin osti kaveri, et en tiiä sitten niistä.

Mut ylipäänsä ois toivottavaa että jatkaisivat tuolla paikalla, vai oliko tuohon tulossa jotain purkutyömaata?


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#314 21.08.2007 03:04

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Flow 07

[quote:11d4e29f84="forssto"]"Onko rakastelu raiskaus?"
-V.Keskinen, viime kuun Hymy[/quote:11d4e29f84]

Tätä tuli mietittyä festarialueella perjantaina kun miespuolinen henkilö kertoi mulle, että "jos sä olisit Woody Allen ja mä 17-vuotias kiinalaistyttö niin kyllä panisin" ja myöhemmin vielä tarkensi, että "jos panisin perseeseen niin runkkaisin sua kyllä samalla".

icon_exclaim

Mut CocoRosie yllätti tosi hienolla keikalla, levyltähän en oo kauheesti niitä jaksanu. Lavahabitus kyllä ärsyttikin, mut nyt tuossa oli erityisesti se boksaaja joka piti homman kasassa, lisäks paljon pieniä ääniä ja huolellista kivaa. Jotenkin ne vaan napsahti siihen hämärtyvän illan tunnelmaan just tosi hyvin, Moronican toivepiisikin tuli ku käskystä. Encore kyllä ärsytti aika tavalla, kaikki biisit, joissa on tollanen lällällällääää-juttu pitäis mun mielestä ampua.

Odottamani tekno-putki meni vähän huti, Tiefschwarzia kuulin 10 minsaa ja hyvää oli, mut ei vaan jotenkaan pystyny oleen siä Klubilla silloin. Carl Craigia vähän alusta yritin, mut sitten vaan ei ollu fiilistä omassa pääkopassa, ei sitten yhtään, eikä auttanu ku lähtee pois. Ei ollu Carlin vika.

Oli vähän ärripurri-ilta mulla muutenkin: Paluumatkalla haukuin kaverilleni aiemmin illalla Omppuhotellia terrorisoineiden jääkiekkoilijoiden ja festarialueen taalantuoksuisten yksilöiden inspiroimana ehkä kaikki mahdolliset erilaiset ihmistyypit lyttyyn sanoja säästelemättä, poislukien tietysti itseni, jossa ei tietenkään ikinä oo yhtään mitään vikaa.

icon_rolleyes

Ehkä siis jo pientä festariväsymystä oli havaittavissa mulla, onhan näitä keikkoja tässä puolentoista kuukauden aikana ollut ehkä noin tsiljoona. Jostain löytyi kuitenkin bilevaihde lauantaille ja hyvä niin, oli niin hauskaa että huhhuh, kiitos vaan kaikille höpönassuille huippuseurasta! Diggasin melki kaikista bändeistä estoitta, kritiikittä ja hyvissä fiiliksissä.

Kohokohdat:

- Hantan kännifiilistelyt Cut-Chemistin keikalla neljä kertaa ihmisen kokoista kaiutintornia vasten

- Tomskin toistuvat "nii onkoosshh tää nyt he Cut-Chsemissht?" -tivaukset.

- Cut-Chemist

- Cheek Cheek Cheekin keikan loppu siitä Moodya edeltäneestä biisistä aina loppuun asti. Harmi tosin ku hannulelauri meni päällekkäin ja missasin sen TAAS, ei vaan ehtiny tolleen pesästä pesään (hehe)

- Cosmo Baker oli aika saatana kova vielä silloin puoli kolmen jälkeen, aika nopeatempoinen ja soul-painotteinen setti oli. Arethaa ja Michael Jacksonia tuli, samoin ku M.I.A.:a ja Justicea vähä, mut lähinnä se otti kaikesta soittamastaan vaan tosi lyhyitä riffejä ja pisti sitten rikkottua biittiä päälle, bailefunkki-nylkytystä lähenneltiin useaan otteeseen. Paras hetki oli ehkä kun Dire Straitsin Money For Nothing -riffillä ratsasteltiin hurmioon asti. Gilles Petersonin aikana käytiin bissellä, mutta valintoja oli tehtävä.

- Op:liin meinas tulla kiirus pitsalta, jouduin syömään sen matkalla takaisin  festarialueelle ja jätin kolmasosan bussipysäkin nälkäisille, mutta kyl kannatti, tykkäsin Bastardseista ihan vitusti. Kitarapörinät oli jotain ihan mahtavaa ja onhan noissa biiseissä kyl ihan tarpeeksi biisiäkin, vaikka toisinkin on ehkä joskus tuntunu vähä. Se pitkäsoitto on edelleenkin mun kirjoissa kova pettymys, uudelleenjulkaisulla tai ilman.

- AIH oli muutes ihan mulle positiivinen ylläri myös..

- ...ja Rättö ja Lehtisalo ihan mahtava. Viikko sitten Tampereella ei ihan näin komiasti lähteny, mutta nyt oli otollisempi keikkapaikkakin. Parhautta.

- Järjestelyt toimi mun silmiin tosi helvetin hyvin ja päälava varsinkin oli komia ja soundas tosi hyvältä aina. Kun menin ostaan kahvin, kysyttiin, että haluanko lämmintä maitoa sen kanssa. En halunnut.


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#315 21.08.2007 07:42

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Flow 07

harry-irene wrote:
Tomsk wrote:

Ruisrockin ja Ankkarockin totaalisten ruumiintarkastusten

Jaa, tiedä miten totaalinen toi Ruisrock oli, aika löysää edellisvuosiin verrattuna jos on kertomuksiin uskominen. En kyllä salakuljettanut mitään sisään, mutta ei se kaveri esim. nivusissa käynyt lainkaan. Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#316 21.08.2007 09:29

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,043
Website

Re: Flow 07

[quote:84f43124ab="risto_m"]Kohokohdat:

- Hantan kännifiilistelyt Cut-Chemistin keikalla neljä kertaa ihmisen kokoista kaiutintornia vasten[/quote:84f43124ab]
icon_eek enpä kuule oikein  musita icon_redface

risto_m wrote:

- Cheek Cheek Cheekin keikan loppu siitä Moodya edeltäneestä biisistä aina loppuun asti. Harmi tosin ku hannulelauri meni päällekkäin ja missasin sen TAAS, ei vaan ehtiny tolleen pesästä pesään (hehe)

017 lähdinköhän kesken pois huutomerkkikeikalta kun ehdin hannulelauriakin nähdä, enpä kuule tiijä colorscroll

mut olihan kivat kekkerit joka tapauksessa tongue


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#317 21.08.2007 09:40

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow 07

noiseidea wrote:

Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".

taidat kertoa tuon viidenteen kertaan täällä.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#318 21.08.2007 09:41

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Flow 07

silvawhale wrote:

[quote:62f9078177="noiseidea"]Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".[/quote:62f9078177]
taidat kertoa tuon viidenteen kertaan täällä.

TOKA KERTA VASTA


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#319 21.08.2007 09:49

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Flow 07

noiseidea wrote:

[quote:9a54fe99d7="silvawhale"][quote:9a54fe99d7="noiseidea"]Kunhan mun reittä taputteli aikansa ja "ai, se olikin lihas".[/quote:9a54fe99d7]
taidat kertoa tuon viidenteen kertaan täällä.[/quote:9a54fe99d7]
TOKA KERTA VASTA

finger  cheer21  finger  cheer21  finger  cheer21  finger  cheer21


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#320 21.08.2007 15:15

Feggy
kaiken maailman dosentti
From: Hell sink i
Registered: 02.11.2006
Posts: 11,845

Re: Flow 07

Neljättä kertaa järjestetty Flow-festivaali rikkoi yleisöennätyksensä

Flow-festivaali 2007 on saatu päätökseen. Festivaali ylitti selvästi 
ennakkoon asetetun yleisötavoitteen keräämällä Suvilahden entiselle 
voimala-alueelle kolmen päivän aikana yhteensä noin 12 000 vierasta. 
Liput myytiin loppuun sekä perjantaina että lauantaina, ja 
päätöspäivä sunnuntaikin keräsi paikalle yli 3500 musiikin ystävää. 
Festivaalin kasvanut suosio yllätti järjestäjätkin, ja perjantaina 
kohtuuttoman pitkiä jonoja pääsi muodostumaan lipunmyyntiin sekä 
ravintoloihin. Tilanne saatiin kuitenkin hyvin hallintaan jo 
lauantaina. Tapahtuma sujui edellisten vuosien tapaan iloisissa 
tunnelmissa ja ilman järjestyshäiriöitä. Uusi tapahtumapaikka 
ainutlaatuisine arkkitehtuureineen tarjosi festivaalille tyylikkäät 
puitteet, ja koko viikonloppuna saatiin myös nauttia lämpimästä 
auringonpaisteesta.

Flow-festivaalin kohokohtia olivat lauantai-iltana yleisön hurjaan 
tanssiin tempaissut !!!-yhtye, pimenevän sunnuntai-illan säteilevällä 
olemuksellaan täyttänyt Bebel Gilberto, karismaattinen soul-legenda 
Terry Callier sekä aurinkoinen Jenny Wilson. Myös iltaklubin ohjelma 
kiinnosti yleisöä hyvin, ja vanhan voimalahallin täydellä 
tanssilattialla juhlittiin perjantaina ja lauantaina aina aamuneljään 
asti.

Offline

#321 04.09.2007 18:17

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005
Posts: 15,706

Re: Flow 07

Pressisivuilta löyty kuva, jonka oisin halunnut ottaa:

opl_bastards.jpg


en ole kolmekybänen emoboy

Offline

  1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow 07

Board footer

Powered by FluxBB