1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » vinyyli!

#151 07.05.2008 21:49

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: vinyyli!

Jean-Babtiste wrote:

Ai että Mixtape 2: Joka on nahkaa... ?  icon_biggrin

Jep!

Jean-Babtiste wrote:

Tai sit tehään tollanen metallimixtape icon_wink

Uhh  icon_cool


bzort glorf bööth

Offline

#152 24.05.2008 11:45

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: vinyyli!

Utelenpa arvon foorumisteilta kantaa eräässä näihin ah niin ihaniin muovinpaloihin liittyvässä asiassa:
Korjaatteko/teippaatteko/fiksaatteko/liimaatteko vinyylien sisäpussien repeämiä joita joissain levyissä tuppaa tulemaan vai vaihdatteko uuden pussin tilalle?
En siis tarkoita mitään bulkkitavara-pusseja vaan niitä painettuja, joskus varsin hienojakin pusseja joita levyissä on? Itse noihin saumakohtiin repeämisen jälkeen laitan sellaisen kapeahkon läpinäkyvän teipin pituussuunnassa vahvikkeeksi.
Eli siis korjaatteko repeämän..
A: ...vaihtamalla sisäpussin uuteen tekstittömään
B: ...paikkaamalla hienovaraisesti repeämän
C: ...tekemällä ei-mitään
D: ...säilyttämällä levyjä heti alkuunsa erillisessä pussissa orig. pussin kulkiessa mukana tyhjillään
E: ...joku muu mikä
F: ...muuttumalla shanksiksi


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#153 24.05.2008 11:52

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: vinyyli!

En o jaksanut korjailla vaikka osa pusseista on aika hajalla.

Offline

#154 24.05.2008 12:21

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: vinyyli!

Teipillä olen korjannut.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#155 24.05.2008 14:35

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: vinyyli!

en o jaksanu fiksailla, mitäs turhia. ostin joskus sisäpusseja kosteusvaurioiden yhteydessä, joten useassa tapauksessa mulla on sellanen bulkkipussi missä levy ja sisäpussi tyhjänä sisällä myäs


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#156 24.05.2008 16:39

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005
Posts: 6,397

Re: vinyyli!

Ostin läjän sisäpusseja, ja heitin kaikki vanhat repaleiset valkoset sisäpussit pois. Jos on jotain kuvallisia/painettuja sisäpusseja, niin ne kulkee sitten mukana, mutta levy on siinä uudessa bulkkipussissa. Nih!


"A repo man's always intense"

Offline

#157 25.05.2008 12:38

kikikaikai
Member
From: Tammpere
Registered: 08.05.2007
Posts: 1,000
Website

Re: vinyyli!

D. Täytyiskin taas muistaa tilailla noita pusseja.


Älä niin ne oli siel ku siel oli.

Offline

#158 07.06.2008 00:23

General Erection
Member
From: Piukat paikat
Registered: 05.06.2008
Posts: 12
Website

Re: vinyyli!

VINYYLIRAHINA SAA JOKAISEN HYVÄN PERIMÄN OMAAVAN MIEHEN MUNAKARVAT SEISOMAAN :PEUK::MAD2::PEUK:


Muinaisen Egyptin taiteelle olivat ominaisia jäykkyys, kaksiulotteisuus ja runsas värien käyttö.

Offline

#159 14.09.2008 21:44

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: vinyyli!

No kysellääs täällä kun IDAHO-topikissa ei apuja kuulunut..

Eli kiikarissa ois Idahon debyytti "WHITE LABEL TEST PRESSING" -versiona yhdestä lädimaan levyputiikista kohtuu kalliilla ja nyt pitäis tietää vähän tarkemmin mist' on kyse.. Eikös toi "white label" -vinyyli ikään kuin vastaa promo-cd:tä eli ei ole tarkoitettu varsinaiseen myyntiin..? Onko noissa yleensä mukana kannet ja onko kaiverruksen laatu kuuntelukelpoista vai onko testiprässeillä lähinnä keräilyarvoa?

Offline

#160 14.09.2008 21:56

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: vinyyli!

[quote:56b0ecbffb="Futre"]No kysellääs täällä kun IDAHO-topikissa ei apuja kuulunut..

Eli kiikarissa ois Idahon debyytti "WHITE LABEL TEST PRESSING" -versiona yhdestä lädimaan levyputiikista kohtuu kalliilla ja nyt pitäis tietää vähän tarkemmin mist' on kyse.. Eikös toi "white label" -vinyyli ikään kuin vastaa promo-cd:tä eli ei ole tarkoitettu varsinaiseen myyntiin..? Onko noissa yleensä mukana kannet ja onko kaiverruksen laatu kuuntelukelpoista vai onko testiprässeillä lähinnä keräilyarvoa?[/quote:56b0ecbffb]
moi, oon intternetistä, se on sit viis €åååh
http://en.wikipedia.org/wiki/White_label


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#161 15.09.2008 00:46

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: vinyyli!

[quote:51ce3c981e="HUIG"][quote:51ce3c981e="Futre"]No kysellääs täällä kun IDAHO-topikissa ei apuja kuulunut..

Eli kiikarissa ois Idahon debyytti "WHITE LABEL TEST PRESSING" -versiona yhdestä lädimaan levyputiikista kohtuu kalliilla ja nyt pitäis tietää vähän tarkemmin mist' on kyse.. Eikös toi "white label" -vinyyli ikään kuin vastaa promo-cd:tä eli ei ole tarkoitettu varsinaiseen myyntiin..? Onko noissa yleensä mukana kannet ja onko kaiverruksen laatu kuuntelukelpoista vai onko testiprässeillä lähinnä keräilyarvoa?[/quote:51ce3c981e]
moi, oon intternetistä, se on sit viis €åååh
http://en.wikipedia.org/wiki/White_label[/quote:51ce3c981e]
Toki mä tuolta Wikistä tarkistin ennen kuin täällä uskalsin kysellä.. Tuossa artikkelissa ei vastattu noihin mun tiedontarpeisiin lainkaan, joten ajattelin täältä löytyvän alan miehiä (sukupuoleen katsomatta). Nosiisjoo, kai se soi kun lautaselle laittaa. Ja mitä niillä kansillakaan tekis?

Offline

#162 15.09.2008 00:48

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: vinyyli!

[quote:92d35eb4b3="Futre"][quote:92d35eb4b3="HUIG"][quote:92d35eb4b3="Futre"]No kysellääs täällä kun IDAHO-topikissa ei apuja kuulunut..

Eli kiikarissa ois Idahon debyytti "WHITE LABEL TEST PRESSING" -versiona yhdestä lädimaan levyputiikista kohtuu kalliilla ja nyt pitäis tietää vähän tarkemmin mist' on kyse.. Eikös toi "white label" -vinyyli ikään kuin vastaa promo-cd:tä eli ei ole tarkoitettu varsinaiseen myyntiin..? Onko noissa yleensä mukana kannet ja onko kaiverruksen laatu kuuntelukelpoista vai onko testiprässeillä lähinnä keräilyarvoa?[/quote:92d35eb4b3]
moi, oon intternetistä, se on sit viis €åååh
http://en.wikipedia.org/wiki/White_label[/quote:92d35eb4b3]
Toki mä tuolta Wikistä tarkistin ennen kuin täällä uskalsin kysellä.. Tuossa artikkelissa ei vastattu noihin mun tiedontarpeisiin lainkaan, joten ajattelin täältä löytyvän alan miehiä (sukupuoleen katsomatta). Nosiisjoo, kai se soi kun lautaselle laittaa. Ja mitä niillä kansillakaan tekis?[/quote:92d35eb4b3]
en kyl näe mitään muuta järkee ostaa jotain test pressiä miltään artistilta ku joku ihme über-keräilykiima mut ihmiset tekee outoi asioita jne


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#163 15.09.2008 00:49

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: vinyyli!

Futre wrote:

Toki mä tuolta Wikistä tarkistin ennen kuin täällä uskalsin kysellä.. Tuossa artikkelissa ei vastattu noihin mun tiedontarpeisiin lainkaan, joten ajattelin täältä löytyvän alan miehiä (sukupuoleen katsomatta). Nosiisjoo, kai se soi kun lautaselle laittaa. Ja mitä niillä kansillakaan tekis?

Kaikki kysymykset ratkeavat kun selvittää itselleen mikä on white labelien käyttötarkoitus: ne eivät ole siis mitään promolevyjä, vaan koska vinyylikaiverrus on mekaaninen prosessi, siitä master-levystä teetetään pari koekaiverrusta ja tämä koekaiverrus lähetetään artistille / levy-yhtiölle hyväksyttäväksi. Koska grafiikkapainotekniikoissa on lähtökustannukset ihan eri luokkaa, niin kansia ja labeleita ei tuohon painokseen ole mahdollista tehdä mukaan, eli white labeleilla on aina ainoana tarkoituksena mahdollistaa kaiverruksen soundien tsekkaus. Eli: ei kansia, ei labeleita, soittaminen onnistuu kuitenkin moitteetta.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#164 15.09.2008 01:12

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: vinyyli!

forssto wrote:

[quote:77d25da869="Futre"]Toki mä tuolta Wikistä tarkistin ennen kuin täällä uskalsin kysellä.. Tuossa artikkelissa ei vastattu noihin mun tiedontarpeisiin lainkaan, joten ajattelin täältä löytyvän alan miehiä (sukupuoleen katsomatta). Nosiisjoo, kai se soi kun lautaselle laittaa. Ja mitä niillä kansillakaan tekis?[/quote:77d25da869]

Kaikki kysymykset ratkeavat kun selvittää itselleen mikä on white labelien käyttötarkoitus: ne eivät ole siis mitään promolevyjä, vaan koska vinyylikaiverrus on mekaaninen prosessi, siitä master-levystä teetetään pari koekaiverrusta ja tämä koekaiverrus lähetetään artistille / levy-yhtiölle hyväksyttäväksi. Koska grafiikkapainotekniikoissa on lähtökustannukset ihan eri luokkaa, niin kansia ja labeleita ei tuohon painokseen ole mahdollista tehdä mukaan, eli white labeleilla on aina ainoana tarkoituksena mahdollistaa kaiverruksen soundien tsekkaus. Eli: ei kansia, ei labeleita, soittaminen onnistuu kuitenkin moitteetta.

Kiitoksia! friends Taidan tyytyä tässä kohtaa compact disciin..

Offline

#165 15.09.2008 01:20

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: vinyyli!

forssto wrote:

[quote:b2a0f5b308="Futre"]Toki mä tuolta Wikistä tarkistin ennen kuin täällä uskalsin kysellä.. Tuossa artikkelissa ei vastattu noihin mun tiedontarpeisiin lainkaan, joten ajattelin täältä löytyvän alan miehiä (sukupuoleen katsomatta). Nosiisjoo, kai se soi kun lautaselle laittaa. Ja mitä niillä kansillakaan tekis?[/quote:b2a0f5b308]

Kaikki kysymykset ratkeavat kun selvittää itselleen mikä on white labelien käyttötarkoitus: ne eivät ole siis mitään promolevyjä, vaan koska vinyylikaiverrus on mekaaninen prosessi, siitä master-levystä teetetään pari koekaiverrusta ja tämä koekaiverrus lähetetään artistille / levy-yhtiölle hyväksyttäväksi. Koska grafiikkapainotekniikoissa on lähtökustannukset ihan eri luokkaa, niin kansia ja labeleita ei tuohon painokseen ole mahdollista tehdä mukaan, eli white labeleilla on aina ainoana tarkoituksena mahdollistaa kaiverruksen soundien tsekkaus. Eli: ei kansia, ei labeleita, soittaminen onnistuu kuitenkin moitteetta.

jos tarkkoja ollaan niin dj-homostelijat käyttää whitelabeleita myös tavallaan promoina. eli kauan ennenkuin joku kiksuralli julkaistaan "virallisesti", se kiertää dj-ympyröissä joko whitelabelina (eli just tommosena ei-kansitaidetta-versiona) tai jopa asetaattina. cdr-homoilu on vähentänyt tätä luonnollisesti aika rajusti...

mutta toki rokkiympyröissä toi tarkoittaa yleisesti noita testiprässejä.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#166 15.09.2008 13:41

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: vinyyli!

Mul on Gang of Fourin debystä semmonen testiprässiversio, joka alkaa rahista todella pahasti loppua (Anthrax) kohden. En keksi mitään järkisyytä sille, miksi näin olisi (tietty jos nyt testierä on menny päin ciruttua...) mutta sen jälkeen noita on tullu vältettyä, varsinkin vanhemmissa julkaisuissa.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#167 15.09.2008 13:45

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,478
Website

Re: vinyyli!

mulla  on kyllä mm. tuomari nurmion maailmanpyörä palaa -levystä hieno testiprässi missä on käsin  piirretty kansi ja siihen on  liimattu mm. mustavalkoinen valokuva bändistä. samoin joku MV/EE-levy on vaihtoehtoisilla kansilla varustettuna white labelina.


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#168 15.09.2008 14:51

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: vinyyli!

[quote:c807815c5d="HUIG"][quote:c807815c5d="Futre"][quote:c807815c5d="HUIG"][quote:c807815c5d="Futre"]No kysellääs täällä kun IDAHO-topikissa ei apuja kuulunut..

Eli kiikarissa ois Idahon debyytti "WHITE LABEL TEST PRESSING" -versiona yhdestä lädimaan levyputiikista kohtuu kalliilla ja nyt pitäis tietää vähän tarkemmin mist' on kyse.. Eikös toi "white label" -vinyyli ikään kuin vastaa promo-cd:tä eli ei ole tarkoitettu varsinaiseen myyntiin..? Onko noissa yleensä mukana kannet ja onko kaiverruksen laatu kuuntelukelpoista vai onko testiprässeillä lähinnä keräilyarvoa?[/quote:c807815c5d]
moi, oon intternetistä, se on sit viis €åååh
http://en.wikipedia.org/wiki/White_label[/quote:c807815c5d]
Toki mä tuolta Wikistä tarkistin ennen kuin täällä uskalsin kysellä.. Tuossa artikkelissa ei vastattu noihin mun tiedontarpeisiin lainkaan, joten ajattelin täältä löytyvän alan miehiä (sukupuoleen katsomatta). Nosiisjoo, kai se soi kun lautaselle laittaa. Ja mitä niillä kansillakaan tekis?[/quote:c807815c5d]
en kyl näe mitään muuta järkee ostaa jotain test pressiä miltään artistilta ku joku ihme über-keräilykiima mut ihmiset tekee outoi asioita jne[/quote:c807815c5d]

ainoa syy musta ostaa test press on se, että jotain levyä ei yksinkertaisesti oo saatavana muussa muodossa. tää yleensä edellyttää sitä, että levyn virallisen julkaisun kanssa on ollut jotain ongelmia (esimerkiksi levy-yhtiön meneminen konkkaan ennen virallista julkaisua, ongelmat samplejen kanssa jne..). muuten test pressien keräily kuuluu lähinnä keräilijöille.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#169 15.09.2008 17:30

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: vinyyli!

ILR wrote:

Mul on Gang of Fourin debystä semmonen testiprässiversio, joka alkaa rahista todella pahasti loppua (Anthrax) kohden. En keksi mitään järkisyytä sille, miksi näin olisi (tietty jos nyt testierä on menny päin ciruttua...) mutta sen jälkeen noita on tullu vältettyä, varsinkin vanhemmissa julkaisuissa.

No noiden testiprässien pointti on just se, että ne voivat mennä vituiksi ja jos menevät, niin käsissä on viisi vituillaan olevaan testiprässiä, eikä tuhansia vituillaan olevia oikeita levyjä kansineen kaikkineen, ts. vialliseen testiprässiin törmäämiseen on oikeasti reilusti korkeamman mahdollisuudet kuin vialliseen varsinaiseen levyyn.

Tosin termi "viallinen" voi meinata montaakin asiaa. Artisti itse kuulee toki jokaisen pienen rasahduksen ja 0.01 db:n puutteen 5 kHz:ssä TÄYSIN KELVOTTOMANA PAINOKSENA.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#170 15.09.2008 18:01

Heihei Kaveri
Member
Registered: 15.12.2007
Posts: 433
Website

Re: vinyyli!

Entäs rööki; pehmee vai kova aski?
Minusta pehmees rösse katkeilee helpommin, kun taas kova boke kuivattaa.

Offline

#171 15.09.2008 18:56

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: vinyyli!

[quote:6efa7b3427="Heihei Kaveri"]Entäs rööki; pehmee vai kova aski?
Minusta pehmees rösse katkeilee helpommin, kun taas kova boke kuivattaa.[/quote:6efa7b3427]
Se pehmee kuuluu panna kovan sisään peuk


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#172 15.09.2008 18:59

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,478
Website

Re: vinyyli!

[quote:7b9c7a0c91="Moronica"]
Se pehmee kuuluu panna kovan sisään peuk[/quote:7b9c7a0c91]
eri sheeplove


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

#173 16.09.2008 14:19

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: vinyyli!

Offline

#174 16.09.2008 14:36

ILR
matlök
From: täällä sitten taas
Registered: 12.06.2005
Posts: 8,768

Re: vinyyli!

forssto wrote:

No noiden testiprässien pointti on just se, että ne voivat mennä vituiksi ja jos menevät, niin käsissä on viisi vituillaan olevaan testiprässiä, eikä tuhansia vituillaan olevia oikeita levyjä kansineen kaikkineen.

No sithän mulla on varmaan yks maailman viidestä perseelleen menneestä Entertainmentista ff Tarjouksia otetaan vastaan, lähtöhinta 150e.


Älä päästä painiks sitä

Offline

#175 16.09.2008 15:23

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: vinyyli!

[quote:1cae5f5b34="shanks"]http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st … uctDisplay

onkoha mistää kotosin?[/quote:1cae5f5b34]
Enpäkuuletiijä, tuskin. Jos halvalla haluat laatua, voin suositella Pro-Jectin Debut III:a  varauksettomasti, paras hinta-laatu -suhde hifitason soittimista. Näyttäis huutiksessa löytyvän parhaillaan halvalla yksi homonkeltainen tuollainen..

Offline

#176 16.09.2008 15:27

Futre
Member
From: 40630
Registered: 28.08.2007
Posts: 1,157

Re: vinyyli!

Vai etsiksää Sänks tuota eMPee3-muunto-ominaisuutta, siihen ei sentään Rojekti pysty.. Ja taispa juuri samainen kellertävä DEbutti keikistellä tässä topikissa paria sivua aiemmin.. icon_redface

Offline

#177 16.09.2008 15:31

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: vinyyli!

nojoo sattu vaan silmään toi kun selasin noita netanttilan sivuja..itellä on ihan toimiva vinyylisoitin ja uutta en ole tarviimassa enkä nyt oikeestaan kaipaa tota mp3-muunto-ominaisuuttakaan jos ihan totta puhutaan.

tai oishan se varmaan ihan kätsy mut ei mulla ny tarvetta moiselle ole.

Offline

#178 16.09.2008 16:38

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: vinyyli!

Katselin toissapäivänä anttilassa tuota kyseistä (ilmeisesti) soitinta ja en kyllä voi suositella kenellekään. Neula näytti olevan samanlainen muovinen lelu kuin meillä olevassa numarkin kannettavassa levarissa. Muutenkin toi "vinyylit ämpeekolmosiks" menee vähän ohi kun itse ainakin ripannut vaan lyömällä johdon vahvarin kautta tietokoneeseen.
Projekt Debut MK-III:lle varaukseton peuk:peuk:


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#179 16.09.2008 20:48

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: vinyyli!

[quote:062004088f="shanks"]nojoo sattu vaan silmään toi kun selasin noita netanttilan sivuja..itellä on ihan toimiva vinyylisoitin ja uutta en ole tarviimassa enkä nyt oikeestaan kaipaa tota mp3-muunto-ominaisuuttakaan jos ihan totta puhutaan.

tai oishan se varmaan ihan kätsy mut ei mulla ny tarvetta moiselle ole.[/quote:062004088f]
no jos et oikeasti tota rippaus-ominaisuutta tarvi niin halvimman numarkin jaa 15e kalliimmalla, ja siinä on sentään jo metallinen äänivarsi, säädettävä neulapaino ja kunnon neula.

http://www.thomann.de/fi/numark_tt1610_ … pieler.htm


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#180 16.09.2008 21:16

Heihei Kaveri
Member
Registered: 15.12.2007
Posts: 433
Website

Re: vinyyli!

Ja jonku iha OK Dualin nyt saa käytettyn alle satasel iha tost noin.
"Melkein mistä vaan".

Offline

  1. Index
  2. » Musaspäm
  3. » vinyyli!

Board footer

Powered by FluxBB