You are not logged in.
[quote:dcf7357eb3="shanks"][quote:dcf7357eb3="ginipoika"]http://www.youtube.com/watch?v=LpBL6_JyKSI
[/quote:dcf7357eb3]
"Joka ikinen kerta tämä päättyy tällä tavalla"
[/quote:dcf7357eb3]
Ei vittu.
"A repo man's always intense"
Vittu heti krapula-aamuna tällaista. Tulipa paha mieli
Voitokas ilta tänään höntsäliigassa. Puertan kohtalo pisti silti mielen matalaksi.
Tänään pelataan Puertan muistolle.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tänään pelataan Puertan muistolle.
Kuin myös.
[quote:db6cf9fbfb="Leif Erikson"][quote:db6cf9fbfb="shanks"][quote:db6cf9fbfb="ginipoika"]http://www.youtube.com/watch?v=LpBL6_JyKSI
[/quote:db6cf9fbfb]
"Joka ikinen kerta tämä päättyy tällä tavalla"
[/quote:db6cf9fbfb]
Ei vittu. [/quote:db6cf9fbfb]
"A felejthetetlen mérkőzés,amikor hittük mindennek vége, hosszabbításban bekotortuk(bekotorták) Finn kommentárral magyar foci egyik utolsó fénypontja, amikot továbbjutottak" -- EN VITTU PAREMMIN SANO!
Huomenna Paliscup
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilisestä Kalja-ari - Juventus-matsista http://youtube.com/watch?v=rnTQ_fixmus
Jos kattoo minuutin kohdalta 15 sekuntia eteenpäin niin näkee aikamoisen repsätorjunnan ja sigamageen maalin (olis ollu siistimpi jos ois menny ilman pieron apuja, tosin)
Zebinan aviopierua ei tuossa kyllä näy, typerästi tehty
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
hehe
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
http://www.tampereunited.com/ajankohtaista/?issue=255
HIUKAN suolaisiksi laittoivat nuo lippujen hinnat - aikalailla tuplat rosenborg-pelistä. Ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku Bayern Munchen tjsp, mutku Bordeaux ei ees oo mikään superjengi. Sanoisin että 7000 katsojaa ja tulos 0-4. Jos olisi silmää niin samanlaiset suht halvat liput (tai halvemmat) kun rosenboria vastaan ja tupa edes lähes täyteen.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
No Myllykoskella oli kaikki liput 25 euroa Blackburnia vastaan, joten kyl toi 20 euroa aurinkokatsomoon tai 15 kaarteeseen ihan ookoolta kuulostaa. Ja mitä katkiskatsomoon tulee, niin musta viiskybää on ihan hyvä hinta, kyl sinne menijöillä rahaa on.
Totta totta, mutta pointtina lähinnä se että ei noilla saada tuota 16500 vetävää stadionia lähellekään "täyden oloiseksi".
[quote:b297b2984f="aqzu"][quote:b297b2984f="shanks"]No Myllykoskella oli kaikki liput 25 euroa Blackburnia vastaan, joten kyl toi 20 euroa aurinkokatsomoon tai 15 kaarteeseen ihan ookoolta kuulostaa. Ja mitä katkiskatsomoon tulee, niin musta viiskybää on ihan hyvä hinta, kyl sinne menijöillä rahaa on.
Totta totta, mutta pointtina lähinnä se että ei noilla saada tuota 16500 vetävää stadionia lähellekään "täyden oloiseksi".[/quote:b297b2984f]
No se on kyllä luultavasti totta, mut tuskinpa kovin moni toisaalta jättää menemättä sen takia, että on niin kalliit liput? Vai onko CL-huuma jo haihtunut savuna ilmaan.[/quote:b297b2984f]
Voi kuule, kääkkäkaupungin kääkkäjoukkueet nousevat otsikoihin.. Lähinnä varmaan sellainen pettymys tuli tosta kun nostivat hinnat normaaleiksi eikä enää sellaista "normifanin asialla" meininkiä.
Päästiin jatkoon
en ole kolmekybänen emoboy
Kendo-Ilveksen matsi muuten siirrettiin tuon TamUn ottelun takia.
Päästiin jatkoon
![]()
![]()
Kesällä 2004 nämä
Heihou börje, hrmunoita!
Mun ja J-B:n joukkueen vikat pelit on ensi maanantaina 10.9 klo 18 (Etelä-Haaga) ja tiistaina 18.9. klo 18 (Tali). Pääsisittekö pelaamaan? Tarvittais vähän ukkoja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:de07c72dd8="noiseidea"]Heihou börje, hrmunoita!
Mun ja J-B:n joukkueen vikat pelit on ensi maanantaina 10.9 klo 18 (Etelä-Haaga) ja tiistaina 18.9. klo 18 (Tali). Pääsisittekö pelaamaan? Tarvittais vähän ukkoja.[/quote:de07c72dd8]
Enpä kuule taida tällä kaudella enää pelata. Meen kuvauttamaan jalkapöydän
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:31867646ce="noiseidea"]Heihou börje, hrmunoita!
Mun ja J-B:n joukkueen vikat pelit on ensi maanantaina 10.9 klo 18 (Etelä-Haaga) ja tiistaina 18.9. klo 18 (Tali). Pääsisittekö pelaamaan? Tarvittais vähän ukkoja.[/quote:31867646ce]
Voi olla et pääsen molempiin. Meidän jengistä yks toinenkin vois tulla jos tarviitte (se on parempi kuin minä).
Voi olla, että minäkin olen käytettävissä
[quote:d766de095c="börjeslandet"][quote:d766de095c="noiseidea"]Heihou börje, hrmunoita!
Mun ja J-B:n joukkueen vikat pelit on ensi maanantaina 10.9 klo 18 (Etelä-Haaga) ja tiistaina 18.9. klo 18 (Tali). Pääsisittekö pelaamaan? Tarvittais vähän ukkoja.[/quote:d766de095c]
Voi olla et pääsen molempiin. Meidän jengistä yks toinenkin vois tulla jos tarviitte (se on parempi kuin minä).[/quote:d766de095c]Pelaako pakkia?
Todennäkösesti toi ti 18.9. nyt peruuntuu, ellei palloliitto vaihda vielä pvm, ja me kerätä ennätysmäärää vahvistuksia. Vastajoukkueen enemmistöllä siis joku divaripeli samana päivänä.
Voi olla, että minäkin olen käytettävissä
Noilla näytöillä pääset varamolariks, HAHAHAHAHAAA...
Aivopieruissa nämä
[quote:b25752d46f="Jean-Babtiste"][quote:b25752d46f="börjeslandet"][quote:b25752d46f="noiseidea"]Heihou börje, hrmunoita!
Mun ja J-B:n joukkueen vikat pelit on ensi maanantaina 10.9 klo 18 (Etelä-Haaga) ja tiistaina 18.9. klo 18 (Tali). Pääsisittekö pelaamaan? Tarvittais vähän ukkoja.[/quote:b25752d46f]
Voi olla et pääsen molempiin. Meidän jengistä yks toinenkin vois tulla jos tarviitte (se on parempi kuin minä).[/quote:b25752d46f]Pelaako pakkia?[/quote:b25752d46f]
Mä voin pelata pakkia. Se viihtyy keskikentän keskellä ja osaa tehdä maaleja. Osaa se puolustaakin, mutta menis ehkä hukkaan pakkina.
Osaa se puolustaakin, mutta menis ehkä hukkaan pakkina.
Meidän joukkueessa mahdotonta
Tajusin just et enhän mä pääsekään mitenkään tonne maanantain peliin. Voe. Sori. Tiistai kävis mut jos sitä ei pelatakaan.
Tajusin just et enhän mä pääsekään mitenkään tonne maanantain peliin. Voe. Sori. Tiistai kävis mut jos sitä ei pelatakaan.
Pyydäx kaverii? Ehittiin jo innostua...
[quote:d431fb6eb8="börjeslandet"]Tajusin just et enhän mä pääsekään mitenkään tonne maanantain peliin. Voe. Sori. Tiistai kävis mut jos sitä ei pelatakaan.
Pyydäx kaverii? Ehittiin jo innostua...[/quote:d431fb6eb8]
Toi J-B innostuu aina niin vähästä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:16c8598eac="Jean-Babtiste"][quote:16c8598eac="börjeslandet"]Tajusin just et enhän mä pääsekään mitenkään tonne maanantain peliin. Voe. Sori. Tiistai kävis mut jos sitä ei pelatakaan.
Pyydäx kaverii? Ehittiin jo innostua...[/quote:16c8598eac]
Toi J-B innostuu aina niin vähästä.[/quote:16c8598eac]Ei ku suoraan sanoen vituttaa se, että joku sanoo tulevansa, mutta sitten ilmoittaa, ettei tulekaan. Eikä tuu ne sen kaveritkaan. Palataan noin viidettä kertaa lähtöpisteeseen. No, onneks huomenna lienee vika peli johon tarvii porukkaa haalia, ikinä.
Sä et suoraan sanoen Noisis tiedä näistä jutuista mitään, joten pää vitun kii.
[quote:4ab52d6c18="Jean-Babtiste"]Ei ku suoraan sanoen vituttaa se, että joku sanoo tulevansa, mutta sitten ilmoittaa, ettei tulekaan. Eikä tuu ne sen kaveritkaan. Palataan noin viidettä kertaa lähtöpisteeseen. No, onneks huomenna lienee vika peli johon tarvii porukkaa haalia, ikinä.
Sä et suoraan sanoen Noisis tiedä näistä jutuista mitään, joten pää vitun kii.[/quote:4ab52d6c18]
Mä vedin entisessä duunissa meidän joukkuetta pari kesää, on kyllä ihan tuttua touhua.