#1021 26.05.2008 15:20

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

Re: Jalkapallon yleistopik

hrmunoita wrote:

[quote:41fbf9fff3="börjeslandet"]Itse pähkäilen kuumeisesti josko tänään jo pelais shortseilla.. en kuitenkaan ikinä liu'u tilanteisiin, joten ihan hyvin vois. Tosin jos joku potkii nilkoille kovassa vauhdissa niin sit on polvi heti auki.

Ne verkkarit suojaakin ihan vitusti niitä polvia tollaselta.[/quote:41fbf9fff3]
Öö, mulla oli viime pelissä vuorelliset "tuulihousut", tosin ei kahisevaa mallia vaan sellasta pehmeää lenkkeilyhousua... Ja niihin ei kyllä hevillä tuu reikiä niin, että polvi aukeis samalla.

en ole kolmekybänen emoboy

#1022 26.05.2008 15:26

Leif Erikson
Member
From: Tku
Registered: 14.06.2005

Ite pelaan halli/hiekkakenttähousuilla, mut eipä tuu kyllä liuttuakaan.

"A repo man's always intense"

#1023 26.05.2008 15:28

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Jos huomenna tiistaina ei oo muuta tekemistä klo 18, niin tulkaa Kaisaniemeen kattoo ku HeKuLa pelaa SAPA kakkosta vastaan.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#1024 26.05.2008 16:05

börjeslandet
stetoskooppisetä

En tiiä missä mun hiekkahousut on. Taitaa olla jostain syystä eksyny vanhempien luo... eikä tänään ehi hakea sieltä  mad

#1025 26.05.2008 16:13

Jean-Babtiste
spämking machine

börjeslandet wrote:

En tiiä missä mun hiekkahousut on. Taitaa olla jostain syystä eksyny vanhempien luo... eikä tänään ehi hakea sieltä  mad

Kato hiekkalaatikolta. Eiku olikin kurapöxyt icon_wink

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#1026 26.05.2008 23:11

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Anaam. Oli suht kivaa pelata tänään. Syöttöpeli toimi ja mä sain jopa muutaman fiksun syötön hyökkäyspäässä.

Ottelu alkoi vähän nihkeästi vaikkakin me painostettiin selvästi. Vastustaja pääsi tekemään maalin n. kuuden pelatun minuutin jälkeen kun meidän laitapakki lähti nousuun KESKEEN ja yritti epätoivoisesti peippailla neljää vastustajaa sen sijaan, että olisi voinut syötellä vapaille miehille. Tästä seurasi toki vastahyökkäys josta vastustaja pääsi tekemään vähän onnekkaankin maalin.

Onneksi saatiin oma peli heti kuntoon ja tauolle mentiin meidän johtaessa 1-2. Paikkoja olisi ollut tehdä muutama enemmänkin esim. allekirjoittaneella, tosin en saanut vastustajan repimisestä johtuen tarpeaksi voimaa palloon kulmapotkun jälkitilanteesta ja maali jäi tekemättä.

Tokalla puoliajalla me sitten saatiin kolme rankkaria, joista ensimmäinen kustiin, toka sisään ja itse tein yliajalla kolmannesta myös maalin. Tätä edelsi tilanne jossa mut kaadettiin täydestä vauhdista ja tuloksena oli punainen kortti ja mulle verinen perse. icon_cool peuk

Olin tänään suht tulessa ja jakelin syöttöjä maalipaikkoihin vaikkakin pelasin kärjessä koko ottelun. Syötin esim. meidän tokaan rankkariin johtaneen tilanteen josta olisi tullut kaiketi varma maali ilman selkään ajamista.

Jalkapallo sydan

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#1027 27.05.2008 02:54

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Mites Lefan ja Börjen matseissa kävi?

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#1028 27.05.2008 09:10

Leif Erikson
Member

hrmunoita wrote:

Mites Lefan ja Börjen matseissa kävi?

Todella ristiriitaiset fiilikset. Hieno aurinkoinen sää, hieno nurmikenttä saaristossa. Aloitukseen meitä oli ainoastaan 9 jätkää. Joukkueenjohtaja, joka on myös melkeinpä joukkueen paras kenttäpelaaja, valitsi pelipaikat sitten siinä ottelun alla. Mies on itse suostunut menemään maaliin kaikissa alkukauden peleissä, mutta nyt taisi eka nurmimatsi houkuttaa sen verran, että toi hanskat mulle ja pyysi mua menemään maaliin. Jee, läski maaliin!Noh, eipä siinä kehdannut kieltäytyäkään, etenkin kun itse oon ollut tehoton hyökkäyspäässä ja kunnon liberoa kaivattiin kentälle.

Vastustaja vyörytti laitojen kautta hyökkäyksiä koko ekan puoliajan ja pelattiin käytännössä täysin yhtä maalia. Ekan maalin ne sai kun meidän pakki pelas itsenäs ulos ja niiden laitalinkki nousi boksiin ja veti kovan tykin etukulmaan ylös. Olin voimaton. Enempää ei vastustaja tehny paikoista huolimatta. Tauolle siis 1-0 lukemissa ja saatiin pari pelaajaa lisää eli täysmiehitys. "Sain" jatkaa maalissa, kun "oli mennyt niin hyvin". Tokalla puoliajalla vastustaja jatkoi vyörytystään, mutta tuhlasi maalipaikat joko vetämällä ohi/yli tai sitten torjuin maagisesti.;) Tasotettiin ainoasta maalipaikastamme joku 10 min ennen loppua, ja kauden eka piste häämötti. Noh, kyllähän parin minuutin päästä vastustaja rokotti kulmapotkun jälkeisestä hässäkästä. Kunnon flipperi maalilla ja "se" "sinne". Matsi päättyi 2-1. Oikea joukkue voitti, mutta harmitti niin vietävästi.

Matsin jälkeen kiiteltiin suoritustani ja palkinnoksi "saat olla ens pelissäkin maalissa, kun meni niin hyvin". Ironista. Saa nähdä kehtaako kieltäytyä, joukkueen etu ois kyllä tuo eilinen kokoonpano. Aika hapuilevaa oli tuo mun maalivahtipeli aluksi. Syljin paljon eteen, enkä aina tajunnu että sen pallon saa ottaa käteenkin. Avopaikoista tulleet vedot ja "riparit" kuitenkin torjuin/nyrkkeilin hienosti. Sen verran hyviä venytyksiä, että vastustajat heitti loppukättelyssä mulle: "ilmiömäistä". Wow! icon_lol

Mutta pattitilanteessa siis ollaan. icon_rolleyes

#1029 27.05.2008 09:17

börjeslandet
stetoskooppisetä

Voitettiin 4-3. Johdettiin parhaimmillaan 3-0 ja 4-1, joten se varmaan kertonee riittävästi puolustuksen työskentelystä. Henkilökohtaisestikin aika tosi paska suoritus. Vituttaa ku muutama tyyppi ei tajua futiksesta hevon vittuakaan.  icon_rolleyes

Noh, täydet pisteet kolmesta pelistä on silti ihan pl. peuk

#1030 27.05.2008 09:52

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

http://www.esaimaa.fi/page.php?page_id= … 0815315002

Eihän tälle touhulle voi enää muuta kuin nauraa. icon_lol

#1031 27.05.2008 10:12

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

Omia eväitään korkkailleelle äänekkäälle porukalle toki peuk

#1032 27.05.2008 20:37

Jean-Babtiste
spämking machine

Hekula otti herkullisen 4-3 voiton SAPA/2:sta vastaan. Herkullisen siinä mielessä, että taito- ja fysiikkatasolla oltiin taas kokonaisuutena reilusti jäljessä, mutta silti vaan puristettiin tarvittavat tilanteet ja lopulta voitto.

Itelle tää oli eka virallinen matsi ikinä, kun olen pelannut jotain 80 min. Siis tähän asti suunnilleen se 50 min on ollu korkein. Ja se näkyi, siinä missä asiaan vaikutti viikonlopun röpöttelytkin ja yli viikon tauko futailusta: en oo ikinä saanu tollasia kramppeja. Ne alko jossain 70 min kohdalla, ja menin sit vaihtoon. Sitten pitikin kohta mennä takas kentälle, mutta muutaman tilanteen jälkeen sanoin, että nyt ei pysty enää spurttaamaan. Sitten kuitenkin tuli kaverille loukkaantuminen, vaihtomiesten määrä oli kutistunut minuun (alussa oli ruhtinaalliset kaks - tällä tasolla!), ja jouduin vielä kentälle. Tein kaikille kuitenkin selväksi, että seuraava spurtti saattaa olla kohtalokas siinä mielessä, että voi olla etten vain pysty juoksemaan. Onneks ei sit tarvinnu enää sellasia ottaa, ku vaan katkoa keskikentällä.

Muuten pelasin oikeaa laitapakkia ekat 70 min, ja ihan hyvin meni taas. Juoksupallot voitin, mutta toisella puoliajalla merkkaussekaannuksien takia pääs pari kertaa kaveri päätyviivalle keskittämään. Eka vastustajan maali tuli toiselta puolelta, toinen oli molarin virhe, kun ei saanutkaan vaatimaansa keskityspalloa, mutta kolmannesta voin ottaa jo vähän syytä niskoille, kun ensinnäkin tilanne aukeni mun laidasta, ja sitten vielä maalinedustalla olin vaan aika hukassa tietämättä mitä yrittää. Toi maalineduspelaaminen onkin mun suuri heikkouteni, mutta kyllä tossa vaiheessa oli jo paukutkin aika lopussa (olin just tullu vielä vaihdosta vasemmalle laidalle pakiksi ja tilannetta edelsi vielä krampit oikein kunnolla laukaissut törmäys). Paitsiolta sekin haiskahti, mutta niin haiskahti meidänkin eka maali.

Mut hei: Kolme pelii, kolme voittoo henkkoht saldo icon_cool Hekulalla nyt 9 pinnaa neljästä matsista.

#1033 27.05.2008 23:14

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

[url=http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1945356&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=6]Ostakaa Nurelta kesäksi Kupla[/url]

#1034 28.05.2008 09:46

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

[quote:915e0f4a4f="Jean-Babtiste"] Toi maalineduspelaaminen onkin mun suuri heikkouteni, mutta kyllä tossa vaiheessa oli jo paukutkin aika lopussa (olin just tullu vielä vaihdosta vasemmalle laidalle pakiksi ja tilannetta edelsi vielä krampit oikein kunnolla laukaissut törmäys). Paitsiolta sekin haiskahti, mutta niin haiskahti meidänkin eka maali.

[/quote:915e0f4a4f]

Maalineduspelaamiselle toki   eek

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#1035 28.05.2008 10:17

Leif Erikson
Member

#1036 28.05.2008 10:22

Joe Caligula
Member

[quote:42df997f19="Leif Erikson"]http://www.pepofutis.net/tiedotearkisto/?num=16800

Ylisömääräanalyysille  icon_lol[/quote:42df997f19]

Heh!

Muutenkin napakka tiedote.

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

#1037 28.05.2008 21:40

Jean-Babtiste
spämking machine

... sheeplove

#1038 29.05.2008 14:05

Joe Caligula
Member

Elisestä futismatsista napattiin suvereeni 5-0 voitto ja saatiin nousujuna takaisin raiteille. Peli jopa näytti futikselta ja pallo kiersi pelaajalta toiselle niin näyttävästi kuin tällä tasolla on mahdollista..

Kaikki, viisi,  paikalla ollutta katsojaa olivat ihan fiiliksissä  icon_biggrin

Itsellekin iski maalikiima päälle ja siirsin itseni pulustuksesta kärkeen.. Ei tullut maalia, mutta parikin mestaa järjestelin ja pääsin vetää pilkun rajan takaa ilmavastapalloon, joka leijaili pari metriä maalin ohi..

Ai niin Hertsikan kenttämestarille sellaisia terveisiä että ei tarvi vältsyyn eritoten rakennella hiekkakekoja futiskentälle..

#1039 29.05.2008 14:06

Joe Caligula
Member

Jean-Babtiste wrote:

... sheeplove

Hei onxs teillä 90 min matsit? Vitosdivari? Tää hämää mua..

#1040 29.05.2008 19:50

Jean-Babtiste
spämking machine

Joe Caligula wrote:

[quote:b9438f33ae="Jean-Babtiste"]... sheeplove

Hei onxs teillä 90 min matsit? Vitosdivari? Tää hämää mua..[/quote:b9438f33ae]
Joo on. Tuu tänään Kannakseen!

#1041 29.05.2008 22:26

shanks
Banned

Joe Caligula wrote:

[quote:0699e2d043="Jean-Babtiste"]... sheeplove

Hei onxs teillä 90 min matsit? Vitosdivari? Tää hämää mua..[/quote:0699e2d043]

Kylhän aikuisten peleissä aina 90 min on peliaika. Vaik se toki usein noissa alasarjamatseissa tuppaakin olemaan liikaa kun aattelee äijien kuntoa ja sitä, että vaihtomiehiäkään ei aina ole edes sitä yhtä.

#1042 30.05.2008 02:54

Jean-Babtiste
spämking machine

shanks wrote:

[quote:9205b0a08a="Joe Caligula"][quote:9205b0a08a="Jean-Babtiste"]... sheeplove

Hei onxs teillä 90 min matsit? Vitosdivari? Tää hämää mua..[/quote:9205b0a08a]

Kylhän aikuisten peleissä aina 90 min on peliaika. Vaik se toki usein noissa alasarjamatseissa tuppaakin olemaan liikaa kun aattelee äijien kuntoa ja sitä, että vaihtomiehiäkään ei aina ole edes sitä yhtä.[/quote:9205b0a08a]
Naah, missä menee sit rajat? Vitosessa on edestakaiset vaihdot, vaikka onkin 90 minsaa. Viis vaihtomiestä kai muutenkin. Toki 90 minsaa ilman vaihtareita voi tulla yllärinä joillekin, esim. mulle.

#1043 30.05.2008 09:17

Joe Caligula
Member

Jean-Babtiste wrote:

[quote:167b05174b="shanks"][quote:167b05174b="Joe Caligula"][quote:167b05174b="Jean-Babtiste"]... sheeplove

Hei onxs teillä 90 min matsit? Vitosdivari? Tää hämää mua..[/quote:167b05174b]

Kylhän aikuisten peleissä aina 90 min on peliaika. Vaik se toki usein noissa alasarjamatseissa tuppaakin olemaan liikaa kun aattelee äijien kuntoa ja sitä, että vaihtomiehiäkään ei aina ole edes sitä yhtä.[/quote:167b05174b]
Naah, missä menee sit rajat? Vitosessa on edestakaiset vaihdot, vaikka onkin 90 minsaa. Viis vaihtomiestä kai muutenkin. Toki 90 minsaa ilman vaihtareita voi tulla yllärinä joillekin, esim. mulle.[/quote:167b05174b]

Kutosessa ja seiskassa, siis ainoissa oikeissa alasarjoissa, potkitaan 60 minuuttia nivusille, joten vitosessa vaihtuu tohon 90 minzaan ja nelosessa sitten vaihdotkin menee virallisen kaavan mukaan. .

Ja Shanks näissä 6-7 divarin peleissä todellakin futaa aikuisia!

Pöytäkirjaan ei näissä haadeksen alemmissakaan saa merkata normaalia, 11 + max 7 vaihtopelaajaa, enempää..

#1044 30.05.2008 09:19

Joe Caligula
Member

Jean-Babtiste wrote:

[quote:0563abc47f="Joe Caligula"][quote:0563abc47f="Jean-Babtiste"]... sheeplove

Hei onxs teillä 90 min matsit? Vitosdivari? Tää hämää mua..[/quote:0563abc47f]
Joo on. Tuu tänään Kannakseen![/quote:0563abc47f]

Off-topic-spam. En sitten tullut, kun nyt vasta luen, joten varma visavoitto valui ohi shuun???
Visastatistiikkaa: Mascot ja KV: sataprosenttinen voittotilasto..

#1045 30.05.2008 09:31

Leif Erikson
Member

Joe Caligula wrote:

Kutosessa ja seiskassa, siis ainoissa oikeissa alasarjoissa, potkitaan 60 minuuttia nivusille, joten vitosessa vaihtuu tohon 90 minzaan ja nelosessa sitten vaihdotkin menee virallisen kaavan mukaan.

017

Ehkä jossain Helsingissä nämä. Turussa ainakin pelataan rehdisti 90 min kutosessa.

#1046 30.05.2008 09:36

shanks
Banned

Okei noi on sit varmaa aikalailla piirikohtaset noi peliajatkin.

#1047 30.05.2008 09:38

Joe Caligula
Member

Leif Erikson wrote:

[quote:5a768a8695="Joe Caligula"]Kutosessa ja seiskassa, siis ainoissa oikeissa alasarjoissa, potkitaan 60 minuuttia nivusille, joten vitosessa vaihtuu tohon 90 minzaan ja nelosessa sitten vaihdotkin menee virallisen kaavan mukaan.

017

Ehkä jossain Helsingissä nämä. Turussa ainakin pelataan rehdisti 90 min kutosessa.[/quote:5a768a8695]

Oho? Ei kyllä niin kiimassa tule vedettyä että jäisi se viimeinen puolituntia huomaamatta..
Hmm, täällähän on jengejä niin hitosti, ja tosi kova taso hei!, että tossa peliajassa on sitten otettu erivapaus..

#1048 30.05.2008 14:37

Leif Erikson
Member

#1049 30.05.2008 15:32

shanks
Banned

[quote:f2510e337a="Leif Erikson"]Miklu Hannoveriin! peuk

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin … id=1538119[/quote:f2510e337a]

Siirto valjusta semisti köykäsempään sarjaan on taatusti hyvä asia uran kannalta. peuk Taino vittudivariinhan toi Brum tippu ja pelitapansa puolesta varmaan Hannover on eteenpäin menoa verrattuna perus brittityyppiseen pelityyliin luottavaan Brumiin.

#1050 30.05.2008 17:09

lejoncio
eraserhead
From: tku

Leif Erikson wrote:

Miklu Hannoveriin! peuk

Miklulle peuk

Hieno siirto.

Euroopan viihdyttävimmälle ja parhaalle sarjalle  icon_cool peuk

Board footer