You are not logged in.
Aattelin kyllä tällä kertaa mennä jotain matsiakin kattomaan joskus.
Kuinka kalliita liput on siellä?
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Huomenna Ogelin muovilla Gnistan-FCJ. Tiedä vaikka tulisi reissattua ja ihan lentämällä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Hitto kun tulee missattua tuo ja samoin KäPa - TPV kun Repsämä on samaan aikaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4a888568ec="Jean-Babtiste"]Aattelin kyllä tällä kertaa mennä jotain matsiakin kattomaan joskus.
Kuinka kalliita liput on siellä?[/quote:4a888568ec]En oo uskaltanu viel kysyy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vitun Viikingit, voitetaan niitä matseja ettei loppukausi meni liian jännäksi. :twisted:
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Ostin tänään sellasen japaninkielisen eurofutis 2008/2009 koostelehden. Kaikki tiimit 5. suurimmasta liigasta, La Liga tietty ekana, ja sit osa muista + hajatiimejä, ja mikä parasta, ilmestyi vasta äsken, joten siinä on vikatkin siirrot megessä. Näin ainakin luulen sen perusteella, mitä oon ite netistä seurannu. Tää on siis joku World Soccer Digest, liekö siis World Soccer lehden bonari, ja oisko siis englanniksikin saatavissa.
Vittu ois kyllä siistiä nähä toi Sevillan uudistunu tiimi tositoimissa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Efef2:n kautta löytyi tämä helmi. Suora transkribointi on joskus armotonta:
[quote:290ca47350]Dokumentissa haastatellaan Litmasen manageria Harri Kampmania. "Hapea" haastatellaan englanniksi, ja tämän dokumentin jälkeen ei uskoisi, että Kampman toimii agenttina kansainvälisillä kentillä, ja että mies toimi puoli vuotta skotlantilaisen Motherwellin managerina
Hape: "This is city of Jari Litmanen, names Lahti" (Hape jäätyy ja vetää pään pois kuvaruudusta. Eli tekee "Hapet")
"Jari was born here"
Haastattelija: "When"
Hape: "Was it 70 or 71, I cant remember, I dont, don't ask me" (aika hyvin Jarin perhetutulta ja managerilta)
Hape: "And this is Litmanens house, Jari has trained this packgarden, many many hours, and many many days. And I think so, that this is the place, where he has educated his marvellous...skilld"
Haastattelija: "How many months a year does it look like this"
Hape: "I think so, from december, till March"
Hape: "As you can see, the chircumtances here are very different
Haastattelija: "You have brought already some players to Holland"
Hape vastaa: "Yees, im very proud" (Hapen ilme kuvassa kertoo ainakin ylpeydestä)
Hape: "My friends have told me that, Harri, why do so, why you dont keep your players. But alwauys I have explaintet that, players want to go abroad, to go profit, a pro"[/quote:290ca47350]
Apina putosi selästä. Voitettiin ja tein maalin. Meidän vasen laitalinkki sai pallon ja lähti kuljettamaan ylös. Itse nousin oikean laitalinkin tontilta ylös ja kavensin hiukan keskemmälle. Vapaata tilaa oli reilusti. Vastustajan pakit keskittyivät pitämään pilkun kohdalla olevaa hyökkääjäämme. Kun keskitys leijailikin minulle, pääsin pommittamaan suoraan volleystä n.15 metristä takanurkkaan. Kyllä tuntui hyvältä.
"A repo man's always intense"
Miksei kukaan ole käynyt nauramassa täällä mun Komso-matsin avauksille?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lefan apinan pudotukselle
Toi on niin hieno tunne!
Ite en tehnyt tänään maalia vaikka tavallaan oli parikin paikkaa, pelasin tapojeni mukaan vielä parempaan mestaan. Hävittiin toisen puoliajan kollektiivisen asennevamman takia 0-1. Vastustajalla oli omia pelaajiaan joku 4 paikalla ja sitten joku 10 selvästi kovemmalla tasolla pelaavaa apuria. Dumarille kyllä ihan tajuttoman suuri persereiässä käynyt
Kävin tossa taannoin tsekkaamassa Ateenan derbyn Aek-Panathinaikos. Päättyi kotijoukkueelle 2-1.
Näitten stadikka oli se Olympialaisten stadioni, joten puitteet olivat aika prameat. Muutenkin olympialaiset näkyi tossa kaupungissa, hyvät ohjeet enkuksi ja toimiva metro
Stadikan ulkopuolella myytiin eurolla bisseä, joten matsitunnelmaan pääsi aika helposti
Aek: n faneilla oli kelpo hulinat päällä; laulut raikasi, pommit paukku ja savut sauhusi, mutta vastustajien faneja ei ollut ollenkaan paikalla
Vaikea arvioida yleisömäärää, jotain 20-40 000..
Itse matsissa odotin tuttuja pelureita eli mulkku-Rivaldoa, mutta sehän olikin poistunut seurasta ja ex-hjk Hetejmajta, joka taas oli loukkaantuneena..
No Paekilla oli Gilberto, pelimies kun on pelannut Valioliigassakin
Suht hyvä tasoista peliä oli, toisin kuin Kreikan maajoukkueella tässä hyökättiinkin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Millaset on Olympiastadionin C-lohkon paikat? Näkyis olevan ihan ihan alhaalla, jossain kentällä suunnilleen? Näitä tää masiina Lippupalvelussa tarjois. Vai onko parempi B tai D, kaarteessa? Mutta ei sais olla liian korkeella etten mää pyörry.
Eikö toi C-osa ole se mikä on ihan siinä takasuoran vieressä alhaalla?
Eikö toi C-osa ole se mikä on ihan siinä takasuoran vieressä alhaalla?
Joo.
Eikä ole kun siinä kohtaa missä lätkässä ois vaihtoaitiot, tai siis niiden keskellä. Siis ihan keskellä kenttää, aloitusympyrän kohdalla
Eikä ole kun siinä kohtaa missä lätkässä ois vaihtoaitiot, tai siis niiden keskellä. Siis ihan keskellä kenttää, aloitusympyrän kohdalla
Provoilut spämmifarmille.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
vaihtoautiot eiq -aitiot on siel pääkatsomon puolella.
[quote:46db7b0067="looramerri"]Eikä ole kun siinä kohtaa missä lätkässä ois vaihtoaitiot, tai siis niiden keskellä. Siis ihan keskellä kenttää, aloitusympyrän kohdalla
Provoilut spämmifarmille. [/quote:46db7b0067]
EN OSAA JALKKISTERMEJÄ
vaihtoautiot eiq -aitiot on siel pääkatsomon puolella.
No joojoo mut ei siis missään kaarteessa tai reunassa vaan keskellä.
No mut nyt tää HOMOPALVELU ei yhtäkkiä sit pystykään löytämään 4 lippua missään hintakategoriassa. KIITOS.
Jäljellä enää 125 euron paikkoja sano Lippupalvelun horo
Kiittäen
Hyvästi
Nojoo, olin siinä uskossa että huominen matsi on jo jokin aika sitten myyty loppuun. Jos sinne looris oli siis menossa. Itsehän olen jossain piippuhyllyllä.
Nojoo, olin siinä uskossa että huominen matsi on jo jokin aika sitten myyty loppuun. Jos sinne looris oli siis menossa. Itsehän olen jossain piippuhyllyllä.
Mielellään olisin itsekin lähtenyt, mutta rahatilanne on aika huono nyt. Toivottavasti se Voice/TV5 alkaa huomenna näkyä Turussakin. Baariin en millään jaksaisi lähteä katsomaan peliä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:32b8066338="looramerri"]Jäljellä enää 125 euron paikkoja sano Lippupalvelun horo
Kiittäen
Hyvästi[/quote:32b8066338]
Itsehän menen paikan päälle 15 euron opiskelijalipulla.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:9cdf7aed05="Leif Erikson"]Nojoo, olin siinä uskossa että huominen matsi on jo jokin aika sitten myyty loppuun. Jos sinne looris oli siis menossa. Itsehän olen jossain piippuhyllyllä.
Mielellään olisin itsekin lähtenyt, mutta rahatilanne on aika huono nyt. Toivottavasti se Voice/TV5 alkaa huomenna näkyä Turussakin. Baariin en millään jaksaisi lähteä katsomaan peliä.[/quote:9cdf7aed05]
Kyllähän sen tosiaan PITÄIS alkaa näkyä. Kaapelitalouksissa siis.
[quote:ee50e3f00d="ginipoika"][quote:ee50e3f00d="Leif Erikson"]Nojoo, olin siinä uskossa että huominen matsi on jo jokin aika sitten myyty loppuun. Jos sinne looris oli siis menossa. Itsehän olen jossain piippuhyllyllä.
Mielellään olisin itsekin lähtenyt, mutta rahatilanne on aika huono nyt. Toivottavasti se Voice/TV5 alkaa huomenna näkyä Turussakin. Baariin en millään jaksaisi lähteä katsomaan peliä.[/quote:ee50e3f00d]
Kyllähän sen tosiaan PITÄIS alkaa näkyä. Kaapelitalouksissa siis.[/quote:ee50e3f00d]
Tuu Gintsu Proffaan kattoon
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:52945d438f="ginipoika"][quote:52945d438f="Leif Erikson"]Nojoo, olin siinä uskossa että huominen matsi on jo jokin aika sitten myyty loppuun. Jos sinne looris oli siis menossa. Itsehän olen jossain piippuhyllyllä.
Mielellään olisin itsekin lähtenyt, mutta rahatilanne on aika huono nyt. Toivottavasti se Voice/TV5 alkaa huomenna näkyä Turussakin. Baariin en millään jaksaisi lähteä katsomaan peliä.[/quote:52945d438f]
Kyllähän sen tosiaan PITÄIS alkaa näkyä. Kaapelitalouksissa siis.[/quote:52945d438f]
Asun tosiaan kaapelitaloudessa, joten kaiken järjen mukaan pitäisi tosiaan näkyä.
Tuu Gintsu Proffaan kattoon
Jaa'a, jos TV5 ei näy, niin olisi tuonne aika lyhyt matka.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Eilisessä matsissa tuli taas vammoja. Tällä kertaa huuleen muutaman millin syvä reikä. Kreisii toi jalkapallo.
[quote:dd22b2c919="nordenstam"][quote:dd22b2c919="looramerri"]Jäljellä enää 125 euron paikkoja sano Lippupalvelun horo
Kiittäen
Hyvästi[/quote:dd22b2c919]
Itsehän menen paikan päälle 15 euron opiskelijalipulla. [/quote:dd22b2c919]
smaa..
pikkubussilla tuodaan tamperelädit edustaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"