You are not logged in.
Noiziksen rapolle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tietysti olen.
Laitetaan vaikka tänne kun on niin hauska: http://www.youtube.com/watch?v=ZkIp1WPoBKo
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Laitetaan vaikka tänne kun on niin hauska: http://www.youtube.com/watch?v=ZkIp1WPoBKo
Ensi viikosta tulee kyllä mielenkiintoinen; Tiistaina treenimatsi, torstaina eka sarjamatsi, perjantaina ois meidän toisen jengin matsi - toivottavasti ei tarvitse olla tuuraamassa, perjantai-iltana meidän dj-klubi joka loppuu joskus kolmelta, lauantaiaamuna alkaisi fudisturnaus klo 9:50, jatkuu sunnuntaina. Toivottavasti selviän ilman nivus- ja nilkkavammoja.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tänään Hammarby-DIF. Katson, mikäli olen toipunut omasta pelistäni.
"A repo man's always intense"
":peuk:"
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kausi avattu voitolla ja meikän upealla vaparimaalilla
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
meikän upealla vaparimaalilla
Youtubeen tai en usko
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:79fc73ee9c="hrmunoita"]meikän upealla vaparimaalilla
Youtubeen tai en usko [/quote:79fc73ee9c]
Oispa videolla.
Kausi avattu voitolla ja meikän upealla vaparimaalilla
Villi vai viileä "tuuletus"?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:bfca191e5e="hrmunoita"]Kausi avattu voitolla ja meikän upealla vaparimaalilla
Villi vai viileä "tuuletus"?[/quote:bfca191e5e]
Megaurpo ois varmaan enemmän oikea kuvaus, mut jos noista kahdesta pitää valita, niin jälkimmäinen.
!!
Meidän keskikentän pohjalla pelaa tällä kaudella Purhan kasvatti!
Eiku onkin MyPan kasvatti, mut on pelannut myös Purhassa.
Omalta osalta fudiskausi on lähtenyt ihan hvyin käyntiin. Kaksi matsia ja kaksi maalia. Molemmat vielä varsin nättejä. Kolmelta pitäis sitten olla pelaamassa Windfield Cupin finaalia.
kattelin eilen Heysel 85 - Requiem for a Cup Final -dokkarin, syytän entisiä sekä nykyisiä puulifaneja!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Voiettiin Windfield Cupin muuten maaliton finaali rankkareilla 4-2 .
Jalkapallokausi avattu. Reilu puoltoista tuntia tuli höntsättyä. Tekniikka on aivan kamala mutta puutteet korvataan räjähtävällä lähtönopeudella. Tein jopa puskumaalinkin
Varikset komentavat
Ostin turffikengät. Puuttui tietysti juuri mun koko. Aikani taisteltuani puristavien ja aavistuksen liian isojen kenkien välillä, päädyin lopulta niihin puristaviin. Eilen sitten saunan kautta haettiin venyvyyttä kenkiin. Ois pitäny varmaan sittenkin ostaa ne aavistuksen "isot". :?
Ostin turffikengät. Puuttui tietysti juuri mun koko. Aikani taisteltuani puristavien ja aavistuksen liian isojen kenkien välillä, päädyin lopulta niihin puristaviin. Eilen sitten saunan kautta haettiin venyvyyttä kenkiin. Ois pitäny varmaan sittenkin ostaa ne aavistuksen "isot". :?
Vielä ehtii palauttaa ja/tai tilata uudet.
[quote:9bc84e0974="Leif Erikson"]Ostin turffikengät. Puuttui tietysti juuri mun koko. Aikani taisteltuani puristavien ja aavistuksen liian isojen kenkien välillä, päädyin lopulta niihin puristaviin. Eilen sitten saunan kautta haettiin venyvyyttä kenkiin. Ois pitäny varmaan sittenkin ostaa ne aavistuksen "isot". :?
Vielä ehtii palauttaa ja/tai tilata uudet.[/quote:9bc84e0974]
Ei ehdi. Oli viime kauden malli puoleen hintaan. Ei saa vaihdettua. Pitää AJAA sisään vaan lujaa.
Ronsku se vaan liekehtii.
http://tinyurl.com/cvbkmb
http://www.youtube.com/watch?v=hCaSH2GuCzE
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mä niin rakastan tuota pullukkaa :itku::peuk:
Minua vai Ronskua?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minua vai Ronskua?
No kyllä mä sustakin tykkään
http://www.youtube.com/watch?v=ABtg_J82qoc
Tästä mallia tulevan kauden peleihin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:8f35fd2b2e="ginipoika"]http://www.youtube.com/watch?v=ABtg_J82qoc
Tästä mallia tulevan kauden peleihin. [/quote:8f35fd2b2e]
Joukkuekuvaa meidän Windfield Cupin voitosta:
Kyllä tollasella vaihturimäärällä on syytä voittaakin.
Kyllä tollasella vaihturimäärällä on syytä voittaakin.
Tosta vaihturimäärästä oli lähinnä haittaa ja tolla määrällä oltiin ainoastaan finaalissa. Muuten tais olla jotain n. 15 ottelua kohden.
Kausi alkoi eilen tyylikkäällä 5-0 voitolla
en ole kolmekybänen emoboy