You are not logged in.
Väyrysen paluulle
RTL7:n kooste koko kierroksesta ja Heerenveenin matsin kooste alkaa n. 37min kohdalla. Väykkä sisään 40min ja melkein maali 41min.
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlv … _s2_a2.xml
Väyrysen kommentteja pelin jälkeen referoituna:
- Fantastista. En odottanut yleisön ottavan minua vastaan tällä tapaa.
- (maalipaikastaan) Keskitys oli hyvä, oma kosketukseni oli hyvä, mutta ei riittävän hyvä.
- Olisi ollut ehkä liikaa saada vielä maalikin tehtyä. Olen erittäin tyytyväinen päästyäni 9 kuukauden tauon jälkeen peliin mukaan. Haluan aina olla mukana, joten loukkaantumisaika on ollut vaikeaa.
- (lopun rankkarista ja yleisön vaatimuksista Väykkää vetäjäksi) Hienoa, mutta puhe oli etukäteen, että Breuer vetää, joten siitä pidettiin kiinni.
- Heerenveen tarvitsee minua, kuten tällä hetkellä kaikkia pelaajia. Minulle tämä oli hyvä hetki tulla mukaan joukkueeseen. Nyt tarvitsen lisää minuutteja ja rytmin löytämistä. Olen palannut, mutta en vielä vanhalla tasollani.
- Jos polvi ei torstaina ärry, olen käytettävissä myös lauantain ADO-pelissä. En odota ongelmia. Kova työ on tehty ja olen nyt terve ja sellaisena haluan myös pysyä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jep, hieno paluu
"A repo man's always intense"
Tälle
bzort glorf bööth
Huh, ois aika kiimainen sohvaviikonloppu tulossa, jalkapallon suhteen tietenkin.
Huomenna pitäis kattoa
klo 14:45 Arsenal - Tottenham
klo 15:20 TamU - Inter
klo 19:30 Schalke 04 - Leverkusen
klo 21:40 Groningen - AZ Alkmaar
Sunnuntaina:
klo 13:25 Ajax - Feyenoord
klo 15:55 IFK Göteborg - AIK (siis JOS näkyy muualta kuin HD-canavalta )
Liikaa tarjontaa, valitsin mielenkiintoisimmat
Ei vittu, Jässi lopettamassa maajoukkuepelit. Kuka tilalle?
Komsossa on kuulemma kova veska ens kaudella..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:bca1418ddd="Leif Erikson"]Ei vittu, Jässi lopettamassa maajoukkuepelit. Kuka tilalle?
http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/ … 65696.html[/quote:bca1418ddd]
Niemi? Vai siirrytäänkö suoraan Lehtovaaraan?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Niinhän te töpsit toivoisitte
Älä hapa aina kiusaa noita töpseleitä.
Joku sähikäinen sieltä hyppää vielä silmille
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Argentiinan entistä maajoukkuepelaajaa ammuttiin päähän
Argentiinan jalkapallomaajoukkueen entistä pelaajaa Fernando Cáceresia ammuttiin päähän aamuyöstä sunnuntaina. Hän on koomassa sairaalassa.
Cáceres, 40, joutui ampumisen uhriksi istuessaan BMW-autonsa ratissa Buenos Airesissa. Poliisi arvelee, että kyseessä oli ryöstöyritys.
Cáceres pelasi Argentiinan paidassa 24 maaottelua ja oli mukana muun muassa MM-kisoissa 1994. Hän pelasi myös Euroopassa ja edusti espanjalaisseuroja Real Zaragozaa, Valenciaa ja Celta Vigoa yhteensä yksitoista kautta.
Varikset komentavat
Tästä vähän iloisempiin tunnelmiin: http://www.youtube.com/watch?v=l21qfrUqShY.
Ronsku on sen verran jämäkässä kunnossa, ettei miestä taideta ensi kesän MM-kisoissa nähdä. Sääli sinänsä. Olisi voinut jotain Uutta-Seelantia vastaan käydä muutaman maalin tekemässä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:aaa993e1a9="ginipoika"]Tästä vähän iloisempiin tunnelmiin: http://www.youtube.com/watch?v=l21qfrUqShY.
Ronsku on sen verran jämäkässä kunnossa, ettei miestä taideta ensi kesän MM-kisoissa nähdä. Sääli sinänsä. Olisi voinut jotain Uutta-Seelantia vastaan käydä muutaman maalin tekemässä.[/quote:aaa993e1a9]
Niinpä.
Oli kyllä ihan törkeän hyvä ottelu tuo. Onnistuin toki missaamaan kaikki maalit sillä hetkellä kun ne tulivat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
110kg pullukka
en ole kolmekybänen emoboy
Eka puoliaika oli tosiaan melko kiimainen ja IFK meni ansaitusti 1-0 johtoon. Toinen puolisko oli sitten taas AIK:n ja ansaitusti nousivat voittoon (tasurikin olisi riittänyt). IFK:lla ei ollut tokalla puoliskolla mitään jakoa, yhtä ristikkolaukausta lukuun ottamatta.
Loppuvihellyksen jälkeen nähtiinkin sitten melkoinen pitch invasion. Välikohtauksilta kuitenkin taidettiin välttyä, kun IFK:n kannattajat saatiin pidettyä katsomossa.
PS. Turunen ei pelannut
Maailman paras eli Ronald-Inho pelaa taas tasollaan:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/3797184/
Boriellon ien-tuuletukselle
Oli kyllä huikee trilleri IFK-AIK. Hooiveld kerää mestaruuksia joka kausi
Mutta mitä helvettiä tuolle Mutumballe on tapahtunut, mieshän oli ihan liekeissä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mutta mitä helvettiä tuolle Mutumballe on tapahtunut, mieshän oli ihan liekeissä
Jotain miehen on tarvinnu tehdä oikein Väsbyssä 2008, kun on noussut täksi kaudeksi AIK:n runkopelaajaksi.
Ja nyt sitten voidaan lukea Arhinmäen haastatteluja AIK:n mestaruudesta ja Hesari voi naureskella Veikkausliigan puuhastelulle viereisen kulttuurisarjan menoon verrattuna... :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
luetaan sitä edellistä sivua.
ei mua vanhat jutut kiinnosta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:4b9c5036ee="Leif Erikson"]Bajen meni sit häviämään derbyn AIK:lle numeroin 2-1.
Näyttää siltä, että AIK voittaa mestaruuden ja Hammarby hakee vauhtia Superfittanista.[/quote:4b9c5036ee]
Lähtö on lähellä myös Djurgårdenilla. Sijoittuivat karsijan paikalle, missä ensimmäisessä osaottelussa hävisivät Assyriskalle 2-0.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ihana
bzort glorf bööth
Djurgården - Assyriska 3-0 ja.
1-0 Jan Tauer (52)
2-0 Christer Youssef (60)
3-0 Mattias Jonson (116)
Djurgården säilyi Allsvenskanissa, Assyriska jatkaa Superettanissa.
ihana
Elämäni rakkaus
Djurgårdenille, vaik ois tosin ollut siistiä nähdä myös toi toinenkin jengi Allsvenskanissa.
Tänään Pikku-Huuhkajat tulessa TV Viidellä Espanjaa vastaan kello 19.40 lähtien.