#31 09.05.2007 10:57

risotto_mach3
Member
Registered: 08.05.2007
Posts: 32

Re: Kirjasto-spåm

vedän tässä ihan livenä spämmiä lainaustiskiltä vaan, hähähähäääää


torstai

Offline

#32 09.05.2007 10:58

looramerri
Guest

Re: Kirjasto-spåm

Hämeenlinnan kirjastossa työskentelen kerran viikossa sanataideohjaajana. Se on mulle rakkain kirjasto. Kirjastot ylipäätään on  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan eniten täs maailmas.

#33 09.05.2007 11:08

risotto_mach3
Member
Registered: 08.05.2007
Posts: 32

Re: Kirjasto-spåm

looramerri wrote:

Hämeenlinnan kirjastossa työskentelen kerran viikossa sanataideohjaajana. Se on mulle rakkain kirjasto. Kirjastot ylipäätään on  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan eniten täs maailmas.

Ehkä sit määkin oon!   sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan

Meillä on täällä monenlaista joo, runkkunurkkaus alakerrassa kuulemma, pokemangaa löytyy toisinaan vanhojen NME:ien alta, shille! tongue

Kohta syämään.


torstai

Offline

#34 09.05.2007 11:10

looramerri
Guest

Re: Kirjasto-spåm

risotto_mach3 wrote:

[quote:8faecdebb4="looramerri"]Hämeenlinnan kirjastossa työskentelen kerran viikossa sanataideohjaajana. Se on mulle rakkain kirjasto. Kirjastot ylipäätään on  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan eniten täs maailmas.

Ehkä sit määkin oon!   sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan  sydan

Meillä on täällä monenlaista joo, runkkunurkkaus alakerrassa kuulemma, pokemangaa löytyy toisinaan vanhojen NME:ien alta, shille! tongue

Kohta syämään.[/quote:8faecdebb4]

No ehdottomasti kirjastonhoitajapojat  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok  rokrok
Joka tytön unelmei.

(Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)

#35 09.05.2007 11:11

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Kirjasto-spåm

looramerri wrote:

(Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)

Näissä on se ongelma, että kun 30 v tulee täyteen, niin niillä on yleensä elopainoa n. 200 kiloa. Eli koitas pitää omasi kurissa, ettei ala näyttää Leidenin Hannulta.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#36 09.05.2007 11:12

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kirjasto-spåm

forssto wrote:

[quote:ddd358faf7="looramerri"](Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)

Näissä on se ongelma, että kun 30 v tulee täyteen, niin niillä on yleensä elopainoa n. 200 kiloa. Eli koitas pitää omasi kurissa, ettei ala näyttää Leidenin Hannulta.[/quote:ddd358faf7]
Psychocandy-hantta leidinä lavalla?


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#37 09.05.2007 11:16

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,307
Website

Re: Kirjasto-spåm

HUIG wrote:

Psychocandy-hantta leidinä lavalla?

peuk

onx risotto nyt vaihtanu nikkii lopullisesti (5000:ssa nämä plpl) vai onx tää joku työpaikkanikki vaan?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#38 09.05.2007 11:19

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005
Posts: 41,038

Re: Kirjasto-spåm

Niin. Tuo on aika paha paikka spämmärille, kun yrittää yht'äkkisesti revetä kahta kautta spämmäystä. Moni on kaatunut.


Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

Offline

#39 09.05.2007 11:23

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Kirjasto-spåm

looramerri wrote:

(Myös parrakkaat audioalan ammattilaiset kovassa "huudossa". Minun elämässäni nämä.)

Hih! samis!

Offline

#40 09.05.2007 11:43

looramerri
Guest

Re: Kirjasto-spåm

[quote:703beaf8e3="forssto"]
Näissä on se ongelma, että kun 30 v tulee täyteen, niin niillä on yleensä elopainoa n. 200 kiloa. Eli koitas pitää omasi kurissa, ettei ala näyttää Leidenin Hannulta.[/quote:703beaf8e3]

Omani on aloittanut jo proggiksen ihan hyvin tuloksin. Kasvatamme masujamme kilpaa. Mutta en haluakaan mitään luikkumiestä HYI. Hannu Leiden ja vastaavat merikarhunoloiset on mun suurin fantasia. Haluun niiiiiin paljon sellasen megakarvaisen, megaison miehen. Esim. Leif Segerstam uuden Kuukausiliitteen kannessa AAAAAAAH!!  kulli  kulli  kulli  kulli  kulli

#41 09.05.2007 11:48

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Kirjasto-spåm

looramerri wrote:

Omani on aloittanut jo proggiksen ihan hyvin tuloksin. Kasvatamme masujamme kilpaa. Mutta en haluakaan mitään luikkumiestä HYI. Hannu Leiden ja vastaavat merikarhunoloiset on mun suurin fantasia. Haluun niiiiiin paljon sellasen megakarvaisen, megaison miehen. Esim. Leif Segerstam uuden Kuukausiliitteen kannessa AAAAAAAH!!  kulli  kulli  kulli  kulli  kulli

Joo, luikuille toki iiiiiiiso center
Mutta miksaajat tuppaavat just olemaan niitä pahimmasta ällöttävyysluokasta olevia ihrakekoja, eli sellaisia, joilla se kessi on kaukana just tuosta merikarhumaisesta luonnollisesta ponttoonimaisuudesta. Siis just niitä, joilla on ruumiinrakenne muuten aika köykäinen, mutta kessi roikkuu vyön yli kaksinkertaisena ja ihra pakkautuu kolmois- tai jopa neloiskaulaksi.

Uh. Hirvee kuntoiluntarve päällä. Ei tässä missään teräkunnossa muutenkaan olla oltu, mutta tää melkein puolen vuoden rajoite kuntoilulle on tehnyt ihan hirveän paskaa meikänkin fysiikalle. Ei kehtaa enää edes peiliin katsoa. Kun nyt saisi kohta ton pumpun futaamaan täysillä, niin alkaa aivan järjetön ihranpolttokausi. KREISIII!


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#42 09.05.2007 11:55

looramerri
Guest

Re: Kirjasto-spåm

[quote:6458e9848e="forssto"]
Joo, luikuille toki iiiiiiiso center
Mutta miksaajat tuppaavat just olemaan niitä pahimmasta ällöttävyysluokasta olevia ihrakekoja, eli sellaisia, joilla se kessi on kaukana just tuosta merikarhumaisesta luonnollisesta ponttoonimaisuudesta. Siis just niitä, joilla on ruumiinrakenne muuten aika köykäinen, mutta kessi roikkuu vyön yli kaksinkertaisena ja ihra pakkautuu kolmois- tai jopa neloiskaulaksi.
[/quote:6458e9848e]

Mutta ei mun mies oo miksaaja! Vai onko se? Ai niin sitähän se just on. Sekotin livemiksaajaan. Sitähän se ei oo. Nyt se on keksiny et se haluis olla äänittäjä tai MASTEROIJA. Eihän ny ihminen voi olla pelkkä masteroija. Paitti se joku Svante.

Kuntoilulle, kaikenlaiselle liikunnalle PELKKÄ  center

Ps. Mun mieshän on juuri sellainen lähtökohtainen luikku, jolla on tikkujalat, mutta vaan hitosti ihraa keskivartalolla. Ihan sama kui minä. Ja sillon jo muhkea kaksoisleuka. Mulla ei ihan viä.

#43 09.05.2007 12:04

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Kirjasto-spåm

looramerri wrote:

Mutta ei mun mies oo miksaaja! Vai onko se? Ai niin sitähän se just on. Sekotin livemiksaajaan. Sitähän se ei oo. Nyt se on keksiny et se haluis olla äänittäjä tai MASTEROIJA. Eihän ny ihminen voi olla pelkkä masteroija. Paitti se joku Svante.

Masteroijat just yleensä ne eksklusiivijannut onkin. Jostain syystä siitä kun on tehty sellaista salatiedettä, että sitä ei tavallinen jamppa VOI OPPIA KUNNOLLA.

Äänittäjät on käytännössä aina myös miksaajia.

looramerri wrote:

Ja sillon jo muhkea kaksoisleuka. Mulla ei ihan viä.

Tästä johtunee just se ääniäijien aina sporttaama muhkea parta. Jemmaa näppärästi kaksoisleuan.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#44 09.05.2007 12:07

looramerri
Guest

Re: Kirjasto-spåm

[quote:5eb86cb9a9="forssto"]
Tästä johtunee just se ääniäijien aina sporttaama muhkea parta. Jemmaa näppärästi kaksoisleuan.[/quote:5eb86cb9a9]

Nii-i! Voisitko hienovaraisesti siis poikkikselleni että kasvattais sen parran takas.

#45 09.05.2007 12:08

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,897
Website

Re: Kirjasto-spåm

forssto wrote:

[quote:c3d6950be2="looramerri"]Mutta ei mun mies oo miksaaja! Vai onko se? Ai niin sitähän se just on. Sekotin livemiksaajaan. Sitähän se ei oo. Nyt se on keksiny et se haluis olla äänittäjä tai MASTEROIJA. Eihän ny ihminen voi olla pelkkä masteroija. Paitti se joku Svante.

Masteroijat just yleensä ne eksklusiivijannut onkin. Jostain syystä siitä kun on tehty sellaista salatiedettä, että sitä ei tavallinen jamppa VOI OPPIA KUNNOLLA.[/quote:c3d6950be2]
Mut ton homman osatakseen pitää olla kultakorva (tm)  ja kylhän se vaatii vuosikausien harjoittelua ja lahjakkuutta??? Jos meinaa osata edes vähän alusta.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#46 09.05.2007 12:10

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Kirjasto-spåm

Laatu wrote:

Mut ton homman osatakseen pitää olla kultakorva (tm)  ja kylhän se vaatii vuosikausien harjoittelua ja lahjakkuutta??? Jos meinaa osata edes vähän alusta.

Toki näin, mutta sama pätee tietysti muihinkin äänihommiin pitkälti yhtä paljon. Silti ainoastaan masterointiin liitetään sellainen mystiikka, että ei voi tulla hyvää, ellei Finnvoxille mene.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#47 09.05.2007 12:26

risotto_mach3
Member
Registered: 08.05.2007
Posts: 32

Re: Kirjasto-spåm

HUIG wrote:

Niin. Tuo on aika paha paikka spämmärille, kun yrittää yht'äkkisesti revetä kahta kautta spämmäystä. Moni on kaatunut.

t2split.jpg

Joo saa nähä miten käy, mut lainaustiskinikki oli välttämätön luoda ihan monestakin syystä.

Eli töistä mennään tällä aina välillä ainakin, saas nähä. Äsken irrotin muovipusseja toisistaan ja laitoin pinoon, monenlaista on hommaa täällä.


torstai

Offline

#48 09.05.2007 13:31

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Kirjasto-spåm

Paras homma mitä kirjastossa oon tehnyt oli kopiokorttien tussausten poistamista hengenvaarallisilla liottimilla  sick colorscroll alien colorflash  glasses


I love you and dream about the Führer

Offline

#49 09.05.2007 17:10

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Kirjasto-spåm

turkele wrote:

Paras homma mitä kirjastossa oon tehnyt oli kopiokorttien tussausten poistamista hengenvaarallisilla liottimilla  sick colorscroll alien colorflash  glasses

kuulostaa myös hyvältä noi hymiöt kun lukee ne putkeen: okse psyke alien psykee glasses. tollaset lukulasit lainaan tiskiltä?


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#50 13.03.2008 01:28

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005
Posts: 39,222

Re: Kirjasto-spåm

Päivällä vois käydä kirjastossa muutaman spämmin verran.


Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Offline

#51 15.09.2012 11:33

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,243

Re: Kirjasto-spåm

Oulun alueen ainoa Ukrainaan liittyvä matkailukirja oli Iissä ja tän koneen hiiri on ihan paska. Tunnelma noin muuten ihan hyvä.

Taidan silti löhteä pois moi!


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#52 26.10.2012 15:16

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,243

Re: Kirjasto-spåm

Hämeenlinnan kirjastossa uudet prameat lainauslaitteet. En meinannut vaan osata käyttää lol.

ATK-tila täynnä nuorisoa pelaamassa sotapelejä  eyes

Last edited by Hassuttelija (26.10.2012 15:18)


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#53 26.10.2012 15:24

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,243

Re: Kirjasto-spåm

Jollain soi puhelin ja se vielä julkesi vastata siihen ja puhui isoon ääneen.

Etsä vittu tajua rikkovasi kirjastoetikettiä ja pahasti.


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#54 26.10.2012 15:43

Tolto
ammattimainen dipinheittäjä
Registered: 20.11.2010
Posts: 2,602

Re: Kirjasto-spåm

Hassuttelija wrote:

Jollain soi puhelin ja se vielä julkesi vastata siihen ja puhui isoon ääneen.

Etsä vittu tajua rikkovasi kirjastoetikettiä ja pahasti.

Läimäse sitä


u523X.gif

vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin

Offline

#55 26.10.2012 15:54

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Kirjasto-spåm

Tolto wrote:
Hassuttelija wrote:

Jollain soi puhelin ja se vielä julkesi vastata siihen ja puhui isoon ääneen.

Etsä vittu tajua rikkovasi kirjastoetikettiä ja pahasti.

Läimäse sitä

peuk

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

#56 06.11.2012 17:10

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,533

Re: Kirjasto-spåm

Täällä Nottinghamissa maksaa lainata kirjastosta cd- tai dvd-levyjä. tongue Kirjat on sentään ilmaisia. En toki vielä ole jaksanut kirjastoon saakka, mutta netistä kattelin ja samalla olisin tilannut kaupunkikortin, johon saa kirjastokortin ja bussilipun ainaski samaan. Vissiin ehkä, mutta tulipa INTERNAL ERRORia saatana.  mad

Offline

#57 14.01.2013 16:33

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010
Posts: 26,243

Re: Kirjasto-spåm

Oulu:

Kaukolainaus Suomesta ja ulkomailta

Jos jotakin aineistoa ei ole missään OUTI-kirjastossa, sen voi tilata lainaksi muualta Suomesta tai ulkomailta. Tällaista lainaa kutsutaan kaukolainaksi. Kaukolaina maksaa yhden euron. 

Hämeenlinna:

Kaukolainaus
Kaukolainaksi voi tilata aineistoa, jota ei ole Hämeenlinnan kaupunginkirjaston kokoelmissa. Kaukolainat ovat maksullisia. Lähettäjäkirjasto määrää aineiston laina-ajan ja käyttöehdot. Aineiston saapuminen kestää muutaman päivän. Kysytyn kurssikirjan saaminen voi kestää kauemmin.

Kaukolainamaksut:
•  kaukolaina Suomesta 6 e/kpl
•  kaukolaina Pohjoismaista 10 e/kpl
•  kaukolaina muualta ulkomailta n. 30 e/kpl

icon_smile


THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

Offline

#58 14.01.2013 16:34

Phlegm
Member
From: Land of Sodomites
Registered: 31.01.2006
Posts: 5,173

Re: Kirjasto-spåm

Täytyykin käydä hakemassa tampereen kirjaston kortti tässä näin.

Offline

#59 15.03.2013 13:06

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,008

Re: Kirjasto-spåm

208675_491111727615743_1114117782_n.jpg


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Online

#60 15.03.2013 14:35

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007
Posts: 19,439

Re: Kirjasto-spåm

^ Mahtava!  _lollollol

*


Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB