#61 06.01.2009 22:42

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Lupasin jotain analyysia. Ei nyt kovin syvällistä taida herua, muuta kun et SRJTNT vol.1 kuulosti niin hyvältä ja vilpittömältä, että siinoli mun joulun soundtrack. Ja toki Al-Qaida Finlandia pitäisi soitta jokaiselle itsetyytyväiselle poliitikonmulkulle ja muille, joilla on vaikeuksia samaistua itseään heikommassa asemassa oleviin.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#62 09.01.2009 14:31

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Ihan vasta hiljattain pääsin levymitassa Al-Qaidaan tutustumaan ja eihän se sitten lopulta lähtenytkään, vaikka taannoinen Lutakon keikkansa oli ihan jees. Tuntui omaan - kenties valmiiksi asenteelliseen - korvaan siltä, että pöhinä kurkkii sanoman takaa liian kanssa. Ja se itse sanoma...no minen sittenkään sano siitä mittään.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#63 09.01.2009 14:45

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Mä luulen, ettei tätä ns. kohdeyleisö/sekakäyttäjät/nykyajan nuoriso edes välittäisi kuunnella, jos läpät olisi jotenkin siloitellumpia. Erotan kyllä hyvin "sanoman" sieltä seasta. On jo Al-Qaida Finlandillakin pöhinän joukossa myös niitä itsetutkiskelevampia biisejä. Keikoilla eivät tosin taida innostaa yleisöä yhtä paljon...


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#64 10.01.2009 15:05

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Mixtape ei oikeastaan toiminut yhtään. Tai siis siellä on muutama huippubiisi, jotka on jo entuudestaan tuttuja, kuten Minä rakastan sinua ja Pohjalla, jonka lokero-vuodatus on suomalaisen räpin parhaita oivalluksia koskaan. Mutta niin, tää mixtape sisältää liian monta tökeröä ja ontuvaa biisiä, jotka synnyttää kuulijassa myötähäpeää. Sama juttu koski myös sitä ykköslevyä, mutta sillä oli valtaosa biiseistä todella toimivia.

Eli toisinaan Julmiksella tulee taidonpuute esteenä vastaan, toisinaan siitä mennään yli sanoman voimallisuudella. Sillä, mun mielestä, tälle kamalle jos mille on todella paljon sosiaalista tilausta. On siis erityisen tärkeää, että tämmöstä musaa tehdään ja että se on jengin ulottuvilla. Lyriikka voi olla naiivia, mutta eipä se haittaa jossain ylä-asteella. Tai siis kivaa on se, että nuoriso kuuntelee tätä mielummin kuin jotain vitun superskandaalia.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#65 10.01.2009 15:13

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Neuvostoliitto wrote:

Eli toisinaan Julmiksella tulee taidonpuute esteenä vastaan, toisinaan siitä mennään yli sanoman voimallisuudella. Sillä, mun mielestä, tälle kamalle jos mille on todella paljon sosiaalista tilausta. On siis erityisen tärkeää, että tämmöstä musaa tehdään ja että se on jengin ulottuvilla.

Smaa. Tässä on myös syy, miksen ole ainakaan vielä täysin pystynyt "Julmikselle" antautumaan.


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#66 19.01.2009 13:28

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Voi saatanan saatana.

Vilkaisin eilen ekaa kertaa oikeesti kunnolla tuota srjtnt vol 1 levyä - ohan se cdr. Kiitos hinnasta srjtnt 2008.

kuale


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#67 19.01.2009 18:53

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

janne m. wrote:

Voi saatanan saatana.

Vilkaisin eilen ekaa kertaa oikeesti kunnolla tuota srjtnt vol 1 levyä - ohan se cdr. Kiitos hinnasta srjtnt 2008.

kuale

icon_eek


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#68 19.01.2009 19:12

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Kalliilla biisejä, joista parhaimmat on jo kuultu ja huonommista ei olisi niin väliksikään. Mut hei:
Mun ei oo tarkoitus huijata
mä vaan leikkaan vähän tästä kulmasta


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#69 01.02.2009 21:48

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Vittu et on hieno kohta hyvässä biisissä.

niin vitun kylymä etten tunne mun naamaa
Oulu
ainoo sana joka sen kans riimaa
koulu
mereltä tuulee moni niistä luulee
veret lukemattomien mukulakivet imee
kylymä käet ei toimi kalja jäätyy tukkoon
pilviä ei jaksa
piriki on paskaa
Limingan sienet Peppersin miehet
veret poskella, Merikoskessa
Oulussa ei kehuta
Oulussa hakataan
haetaan itseluottamusta mustaa
nokkaa
koskilinjat
rata-aukion rauniot
putkaan
kuskaa kotiin koskilinjat
vitun kylymässä sisällä myllertää
itkee hymyilee kylymä Kiviharju
Oulunsuu nielaisee
kylymäsinkkiarkku
haista vittu meee töihi!
euronpäiviltä menossa vai tulossa
aika pysähtyny
jäätyny
vitun kylymä

meillon kauneimmat naiset
vitun kylymä
meillon kovimmat äijät
vitun kylymä
paskakaupunki
railossa
kotipaikka ainola
vituttaa helsinki
trendihinttarit
pinnallinen meininki
joutuu nostaan keskarin pystyyn
ja lähtee vittu Ouluun Ouluun
Ouluun


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#70 02.02.2009 15:40

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Vaikka esikoislevy löytyy hyllystä ja kaikkea, niin diggaan kuunnella Rikosrekisteriä youtubesta mielelläni. Videossa näkyy kumminkin ihan helvetin hieno paavo-naamari, ja se sorkkarautaa noin 0:40 ja 1:54 -kohdissa pitelevä herra on retein kaveri koskaan.


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#71 02.02.2009 17:30

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Neuvostoliitto wrote:

Vaikka esikoislevy löytyy hyllystä ja kaikkea, niin diggaan kuunnella Rikosrekisteriä youtubesta mielelläni. Videossa näkyy kumminkin ihan helvetin hieno paavo-naamari, ja se sorkkarautaa noin 0:40 ja 1:54 -kohdissa pitelevä herra on retein kaveri koskaan.

Samaa, vaikkei levyä löydykään hyllystä.  icon_redface


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#72 02.02.2009 17:30

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005
Posts: 8,724

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Osaksi toki myös Asan vinojen hampaiden takia.  icon_redface  icon_redface  icon_redface  icon_redface


Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

Offline

#73 03.02.2009 16:36

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Sama


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#74 07.02.2009 17:46

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Tajusin vasta viikko sitten, miksi Oulu-Hellsinki -biisissä huudetaan "passaan mikin Ericille ja Macylle" biggrin


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#75 07.02.2009 18:10

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008
Posts: 9,088

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Moronica wrote:

Tajusin vasta viikko sitten, miksi Oulu-Hellsinki -biisissä huudetaan "passaan mikin Ericille ja Macylle" biggrin

Mä olen kuulevinani että Rikosrekisterissä huudetaan "TERNOO!" jossain välissä. Sitten muistan lapsuudenkaverini Ternon, joka kuunteli aina poliisiradiota.

Haluaisin näiden keikalle. Olen aina missannut, ja jotenkin ollu sellainen käsitys että olivat lopettamassa koko tsydeemin lähiaikoina. icon_sad


Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Offline

#76 07.02.2009 18:16

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Kannattaa mennä. Mä tuun messiin. Kerran nähny, uutenavuotena missannu tongue


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#77 10.02.2009 17:27

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005
Posts: 18,410

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Modet,

voisko otsikon muuttaa muotoon Julma-Henri ja Syrjäytyneet, nyt siinä on levyn nimi.


Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

Offline

#78 13.03.2009 15:17

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,015

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Tykkään. Viimeeksi kun oltiin mökillä, kaveri joka ei koskaan tykkää suomiräpistä tai oikeastaan räpistä juuri olleenkaan, mut muuten tykkää hyvästä musasta, tykkäs Julma-Henristä.  peuk

Vaatii mulla tosin aika tietyn fiiliksen että jaksaa kuunnella.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#79 21.09.2009 16:00

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,372
Website

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

jostain  syystä tullu mieleen et vopis ostaa ton al-qaida finlandin, en tiä mixx. tutustuminen jäi ku kirjaston levy jumitti mut mut, kattellaan icon_arrow


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#80 21.09.2009 17:32

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009
Posts: 3,537

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Joskus en sietäny näitä ollenkaan mutta sitte yhtenä päivänä kuuntelin youtubesta muutaman biisin ja aloin tykkäämään. Ei tätä tule vieläkään juuri kuunneltua, mutta silti.


Valitettavasti on käynyt rosvo.

Offline

#81 06.10.2009 16:41

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,372
Website

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Ote Outo_nauha-manifestista:

"On vuosi 2009 ja maailmaa hallitsee globaali eliitti tekaistulla
rahajärjestelmällään. Kansa kuvittelee olevansa osa valtiota ­ isänmaata
­ mutta todellisuudessa valtio on vain eliitin hallitsema suuri työleiri.

Eliitin hallitsema ase-, öljy-, ja huumekauppa kukoistaa. Viattomat
järjestelmään syntyneet kansalaiset ovat alistettu tuotantoeläimiksi ja
ylläpitävät tietämättään vallitsevaa yhteiskuntaa.

Vain eliitti voi hyvin tässä sairaassa maailmassa jossa yhteisö on hajotettu
ja naapureista on tullut vihollisia."

Outo_nauha on Kasperi Laineen ja Julma-Henrin apokalyptinen audiomanifesti.
Kumpikin artisti on julkaissut useita arvostettuja levyjä. Outo_nauha on
Mitään UG:tä ei ole olemassa-agitaattorien uusin yhteinen projekti.

Henri & Kasperi ­ Outo_nauha
Ähky Records (ähky009), CD.
www.ahkyrecords.com


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#82 22.10.2009 23:20

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,372
Website

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

NO ONKOS SE OUTO NAUHA JO ILMESTYNYT?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#83 28.10.2009 10:32

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,372
Website

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

^ NO ON KAI huig

1. MEITSI ON MATAFAKA
2. ALUSSA
3. TUOTANTOTEHDAS
4. LAUANTAIAAMU
5. MENESTYS
6.TURVA
7. JOS OLISIT, KUKA OLISIT?
8. MENESTYS 2.
9. KOHTAUS KADULLA
10. TUOTANTOTEHDAS 2
11. LUUPPI
12.SUNNUNTAIAAMU
13. KANSALAINEN
14. MEGATURBO
15. VALIOYKSILÖ
16. LUUPIN LOPPU
17. LAITISEN APTEEKKI
18. LÄHTÖ

Wikipedia wrote:

Julma-henriltä on myös ilmestymässä toinenkin levy joulu-tammikuun vaihteessa. Levyn nimeksi on epäilty levyn singleä jonka nimi on irti päästä. Levyllä vierailee useita Mitään Mitään UG:tä ei ole olemassa:tä ei ole olemassa räp artisteja räp maailmasta. Julma-henri on myös julkaisemassa kirjaa nimeltä kasvot vailla menneisyyttä. Kirjan julkaisemis päivä on vielä epäselvä. On myös huhuttu, että julma-henri vetäisi ensimmäisen keikkansa ilman cavablanccaa ( kommandopipoa) seuraavalla live esiintymisellä

Wikipedia wrote:

Albumin piti aluksi ilmestyä 30. syyskuuta, mutta sen julkaisua siirrettiin aluksi päivälle 7. lokakuuta, sitten 14. lokakuuta, 21. lokakuuta, 28. lokakuuta ja nyt 30. lokakuuta. Levystä ilmestyi 27. lokakuuta internetin torrent-sivustoille kuunnelmatyyppinen väärä versio.

nyttemmin kai nuo on editoitu pois icon_lol

lainauksia faneilta:

No on kyllä nimensä mukainen platta, varsinainen Outonauha.
Todella kamalaa kuraa, ei mitään järkeä, perukaa tilauksenne jos ehditte. Ei mitään järkeä, hyi saatana!

PASKAA.

Onhan noista sanotuksista huomannu aiemminki että pientä masennusta päällä ollut, mut nyt on kyllä lääkkeet loppu ja flipattu lopullisesti..

Jotain satunnaisia hauskoja irtonaisia läppiä mutta kyllä tämä on aivan turhaa surinaa. Taustat jotain särinää ja ulinaa ja psykedeelistä suttua ja ei tämä ole edes kuunnelma. Tämä on silkkaa persettä. Jos joku tästä menee maksamaan niin voi perkele. Onhan tässä ollut jotain vaivaa tehdä, ehkä? Taustat? Niin on vaikeeta uskoa että tämä ois läppä ja oikee levy ois joskus tulossa. Tässä varmaan vaan nauretaan niille ketkä on levyn ostanut. Perukaa tilaukset for real...

TÄÄHÄN OLI IHAN _V_I_T_U_N__H_Y_V_Ä_

dance


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#84 28.10.2009 11:07

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009
Posts: 6,460

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

kaka  redface_new  kaka

Minkä ihmeen takia? Kysyn vaan.

Oon ollu aina sitä mieltä että Julma-Henri on aivan paskaa mutta siis... tää menee jo samalle tasolle kuunneltavuudessa ja viihdyttävyydessä sen Joose Keskitalon räppiprojektin kanssa.

Pelottavintahan tässä on se, että varmasti tää on jonkun mielestä hauskaa ja/tai nerokasta.


Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Offline

#85 28.10.2009 11:10

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

kikke wrote:

Pelottavintahan tässä on se, että varmasti tää on jonkun mielestä hauskaa ja/tai nerokasta.

Olin just tulossa kirjottamaan tästä!  icon_razz

Nerokkuudesta en tiä, mutta hauskaa ny taatusti. Ja sitä hauskuutta lisää kun lukee basson sivuilta tuohtuneita kommentteja, joissa pohjimmainen pointti taitaa olla "ei jumalauta näin saa tehdä". Hehe, miksei? Ite ainakin nautin siitä kun joku sekottaa tällä tavalla pakkaa.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#86 28.10.2009 12:33

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,015

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Saahan tällasta tehä, mutta melko ilmeinen juttu. Kyllä sen kerran kuunteli, mutta toi nyt oli melko keskinkertaista läppää. Ois voinu mennä näyteltynä läpi jossain sketsiohjelmassa.

Oon  muuten ihan diggaillu Julma-Henri jutuista.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#87 28.10.2009 12:49

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

barton_funk wrote:

Saahan tällasta tehä, mutta melko ilmeinen juttu.

En ole siis noita paria youtubessa olevaa pätkää lukuunottamatta kuullut tuota, mutta tarkoitatko ilmeisellä jotain sisällössä, vai sitä että nuo tyypit ylipäätään tekevät tuollaisen surisevan kuunnelman? Koska tuskin tuota kukaan osasi odottaa. Ja musta on hienoa, että tuollaiset "skenen arvostamat" tyypit tekevät muuta kuin mitä heiltä odotetaan.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#88 28.10.2009 13:10

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,015

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

janne m. wrote:
barton_funk wrote:

Saahan tällasta tehä, mutta melko ilmeinen juttu.

En ole siis noita paria youtubessa olevaa pätkää lukuunottamatta kuullut tuota, mutta tarkoitatko ilmeisellä jotain sisällössä, vai sitä että nuo tyypit ylipäätään tekevät tuollaisen surisevan kuunnelman? Koska tuskin tuota kukaan osasi odottaa. Ja musta on hienoa, että tuollaiset "skenen arvostamat" tyypit tekevät muuta kuin mitä heiltä odotetaan.

Jutun sisältöä. Jos tekee kuunnelman, niin minä ainakin kuuntelen sen kuunnelmana (vaikkakin se on lähempänä suomalaista sketsiviihdettä). Tietty yllätysarvo on siinä että tyypeiltä ei olisi odottanut sellaista kuunnelmaa.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#89 28.10.2009 13:14

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

barton_funk wrote:

Jutun sisältöä. Jos tekee kuunnelman, niin minä ainakin kuuntelen sen kuunnelmana (vaikkakin se on lähempänä suomalaista sketsiviihdettä).

Juu tottakai.

Eikö toi ny hirmu älykkäältä noiden lyhyiden pätkien perusteella vaikuttanut  icon_wink


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#90 28.10.2009 13:25

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,015

Re: Julma-Henri ja Syrjäytyneet

Tosiaan, en ole kuullut kuin tuon Youtube clipin. Toimivuuskin sit riippuu kontekstista. Onko näitten tarkoitus olla jotain väli-skittejä levyllä? Sehän on perinne hiphop levyillä, ja jossain sellaisessa ne vois mennä ihan ok. Tosin tulis varmaan hypättyä aina yli ekan kuuntelukerran jälkeen.  icon_wink


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB