#61 27.11.2016 18:50

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,033

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

15232325_594443530748701_329625248340167355_n.png?oh=79c75f81a3cd2be5e218924f7627d127&oe=58FC5378

lol


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

#62 28.11.2016 09:11

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007
Posts: 18,484

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

ray charlz wrote:
Pope wrote:
ray charlz wrote:

no jopas. viimeiset neljä sanaa icon_eek

snore

en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä

tuli tosiaan puun takaa mutta vittu kyllä on universumin väsynein cliffhangerilopetustms, ja vielä ko. sarjassa


DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

Offline

#63 28.11.2016 13:43

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Posts: 27,774
Website

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

Mitkä ne sanat oli?


bzort glorf bööth

Offline

#64 28.11.2016 13:56

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

We are all aliens.


Tuli vähän puskista kyllä. icon_eek  alien  alien  alien


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#65 28.11.2016 16:16

ray charlz
niin läski äijä
From: norf norf
Registered: 14.08.2010
Posts: 4,207

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

Pope wrote:
ray charlz wrote:
Pope wrote:

snore

en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä

tuli tosiaan puun takaa mutta vittu kyllä on universumin väsynein cliffhangerilopetustms, ja vielä ko. sarjassa

totta, mut eiks lisää oo tulossa ehkä? vähän väkisin väännetty se logan-christopher -vertais tos hommas


katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

Offline

#66 28.11.2016 18:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

ray charlz wrote:
Pope wrote:
ray charlz wrote:
Pope wrote:
ray charlz wrote:

no jopas. viimeiset neljä sanaa icon_eek

snore

en mä niit ainakaan arvannut, ei välttämättä kiva mut silleen aika puun takaa tuli. toki näin jälkeenpäin keskustelu chrisin kanssa tekee enemmän järkeä

tuli tosiaan puun takaa mutta vittu kyllä on universumin väsynein cliffhangerilopetustms, ja vielä ko. sarjassa

totta, mut eiks lisää oo tulossa ehkä? vähän väkisin väännetty se logan-christopher -vertais tos hommas

Ovat sanoneet että riippuu vastaanotosta, joten voipi olla että lisää on tulossa jpp.
Mun kävi todella paljon sääliksi Roryn hahmoa tuossa revivalissa: siinä missä varsinainen sarja päättyi valmistumiseen ja hienoihin uranäkymiin, niin nyt kolmekymppinen uranainen oli vailla töitä, rakkauselämänä oli vanhalle sulholle mistressinä toimiminen, työpaikaksi valikoitui palkaton pesti kotikaupungin pikkulehdessä yms yms, vaikka oli sekä lukiossa että Ivy League -yliopistossa ehdotonta luokkansa eliittiä. Vanha nuorten naisten voimaannuttamishahmo/sarja muuttui muotoon "jos synnyt pikkukaupunkiin, päädyt lopulta pikkukaupunkiin".

Ja sarjassa tökki myös product placement (räplää vähän lisää sitä mäkkiä mjotooh) sekä se, miten tuo on selkeästi tämän vuoden "tv-tapahtuma" koska sinne piti roudata kaikki julkkiskokin "Semi-homemade with Rachel Ray"sta alkaen. Mut veikkaan että jatkoa tulee, sen verran hypetetty tämä nyt on ollut.

Kolme ekaa jaksoa plus neljännen eka puolisko: 2/5
Vikan jakson vika puolisko: 8/5


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#67 28.11.2016 18:42

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

jotenkin se et Amy Sherman-Palladino oli sarjan alussa jo päättänyt, että sarja tulee loppumaan noihin sanoihin, oli kyl aika blaah. Pakottaa joku asia siihen, joka oli mielessä yli 15 vuotta sitten, mutta ei välttämättä toimi enää. Toisaalta, jos ois ollu ees vähän vinkkiä siihen suuntaan, että Jessin kanssa ollaan käyty paneskelemassa, nii sit oisin ollu tohonkin ihan tyytyväinen. icon_surprised

Offline

#68 28.11.2016 19:03

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

murmur wrote:

jotenkin se et Amy Sherman-Palladino oli sarjan alussa jo päättänyt, että sarja tulee loppumaan noihin sanoihin, oli kyl aika blaah. Pakottaa joku asia siihen, joka oli mielessä yli 15 vuotta sitten, mutta ei välttämättä toimi enää. Toisaalta, jos ois ollu ees vähän vinkkiä siihen suuntaan, että Jessin kanssa ollaan käyty paneskelemassa, nii sit oisin ollu tohonkin ihan tyytyväinen. icon_surprised

Tähän toki samat, tai jos Wookie olisi ollut kehissä vasta kesän jaksossa... peuk


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#69 28.11.2016 19:08

murmur
Member
Registered: 22.06.2005
Posts: 9,801

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

aqzu wrote:
murmur wrote:

jotenkin se et Amy Sherman-Palladino oli sarjan alussa jo päättänyt, että sarja tulee loppumaan noihin sanoihin, oli kyl aika blaah. Pakottaa joku asia siihen, joka oli mielessä yli 15 vuotta sitten, mutta ei välttämättä toimi enää. Toisaalta, jos ois ollu ees vähän vinkkiä siihen suuntaan, että Jessin kanssa ollaan käyty paneskelemassa, nii sit oisin ollu tohonkin ihan tyytyväinen. icon_surprised

Tähän toki samat, tai jos Wookie olisi ollut kehissä vasta kesän jaksossa... peuk

joo  roll

Offline

#70 30.11.2016 00:55

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,535

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

Rakastan Gilmoren tyttöjä. Maailman rentouttavinta viihdettä.

Offline

#71 02.12.2016 23:13

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Posts: 9,267
Website

Re: Gilmore Girls - koko setin nähneiden ketju!

En muistanutkaan miten ärsyttäviä Loganin kaverit on  sick Väkinäisyyksistä ja turhuuksista huolimatta ei harmita että tuli katsottua. Eka jakso oli mun mielestä tönköin ja sen jälkeen parani, paitsi sen musikaalin ja Loganin remmin kanssa touhuamisen olis voinut jättää pois kokonaan. Kirkin possu (vaikka olikin turha gimmick)  rakkaus  peuk

Offline

Board footer

Powered by FluxBB