#601 19.03.2024 17:42

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,332
Website

Re: Elokuvateatterit

barton_funk wrote:

Jos pidää syödä ja juoda leffaa katsoessa, teen sen mieluummin kotisohvalla oluen ja juustonaksun kera. Leffateatterissa voin ihan hyvin vaan kattoa leffaa.

kyllähän sitä nyt sentään poppareita ja limua pitää olla jos teatteriin asti vaivautuu ff


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Online

#602 19.03.2024 17:50

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008
Posts: 26,012

Re: Elokuvateatterit

psykokarkki wrote:
barton_funk wrote:

Jos pidää syödä ja juoda leffaa katsoessa, teen sen mieluummin kotisohvalla oluen ja juustonaksun kera. Leffateatterissa voin ihan hyvin vaan kattoa leffaa.

kyllähän sitä nyt sentään poppareita ja limua pitää olla jos teatteriin asti vaivautuu ff

Ei pidä.

(Popcorn on omasta mielestä hirveää skeidaa.)

Ja anyhoo, kävisin mieluummin enemmän ei-ketju teattereissa, mutta olen erinäisistä aleista hommaillut finkkarin ja bio rexin sarjalippuja. Usein ei oikein ehdi muuallle kuin päivä / iltapäivänäytöksiin ja sellaisia ei oo tarjolla muilla kuin noilla Isoilla Pahoilla ketjuilla.


Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

Offline

Board footer

Powered by FluxBB