#31 30.05.2008 19:48

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

[quote:8fd69055ff="janne m."][quote:8fd69055ff="shanks"][quote:8fd69055ff="silvawhale"]tai tästä. maailman vaarallisin kappale humalassa. tai ilman. tongue
[/quote:8fd69055ff]

Yksi maailman parhaista biiseistä. peuk[/quote:8fd69055ff]

Ihanaa miten moni ihminen tuntuu olevan tästä asiasta samaa mieltä  peuk[/quote:8fd69055ff]
"yksi asia meitä yhdistäääää..."


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#32 05.06.2008 13:06

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Judas Priest

[quote:04725bc0c4="shanks"]Miksei kukaa sanonu, että eilen tuli TEEMAlta näiden keikka vuodelta 82?! Vittu te ootte kyllä harvinaisen perseestä. center

No tuleehan toi uusintana lauantaina.[/quote:04725bc0c4]

Hyvä ku sanoit ny!  hand


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#33 05.06.2008 13:09

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

[quote:e2d646640e="janne m."][quote:e2d646640e="shanks"]Miksei kukaa sanonu, että eilen tuli TEEMAlta näiden keikka vuodelta 82?! Vittu te ootte kyllä harvinaisen perseestä. center

No tuleehan toi uusintana lauantaina.[/quote:e2d646640e]

Hyvä ku sanoit ny!  hand[/quote:e2d646640e]
meni ohi. hail uusinnat. hand


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#34 05.06.2008 14:03

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#35 05.06.2008 14:12

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

tomitarmo wrote:

Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes

täytyy kyl sanoa et tää meni aika hyvin ohi. 'kildeen sit vissiin. 017

näin sentään k.k.downingin salossa.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#36 05.06.2008 14:17

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

shanks wrote:

[quote:b26180902f="tomitarmo"]Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes

harvemmin tulee muutenkaa keikoilla käytyä.[/quote:b26180902f]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#37 05.06.2008 14:45

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Judas Priest

tomitarmo wrote:

[quote:bf183ef66e="shanks"][quote:bf183ef66e="tomitarmo"]Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes

harvemmin tulee muutenkaa keikoilla käytyä.[/quote:bf183ef66e]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:bf183ef66e]

Öhö öh finger Juu en ollut keikalla, emmä jaksa ravata noissa viidenkympin tapahtumissa ku ihan poikkeustapauksissa (..Blondie meinas olla sellanen, mutta ei sitten ollutkaan). Mut Priestin vitsiyteen niin hasita uudelleen kuuleppa. En ymmärrä miksei heviä voi kuunnella ihan samalla tavalla ku mitä tahansa muuta musiikkia, että mukamas ainoat vaihtoehdot on joku vitun-die-hard-true-hevi-metal tai sit jotenkin camp-arvon kautta. Hyviä biisejä, mahtava meno ja simmottiin. Joo joo, on siinä Priestissä plus muussa tuommossessa hevissä tiettyä koomisuutta mukana, mutta se on ihan hyvälaatusta, ja niin on aika monessa muussakin musassa minkä diggailun yhteydessä ei tuoda aina esille että huumorimusaa jaaha.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#38 05.06.2008 14:56

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

tribuuttibändien aatelia: nudist priest:


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#39 05.06.2008 17:17

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

janne m. wrote:

[quote:f3e05737c7="tomitarmo"][quote:f3e05737c7="shanks"][quote:f3e05737c7="tomitarmo"]Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes

harvemmin tulee muutenkaa keikoilla käytyä.[/quote:f3e05737c7]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:f3e05737c7]

Öhö öh finger Juu en ollut keikalla, emmä jaksa ravata noissa viidenkympin tapahtumissa ku ihan poikkeustapauksissa (..Blondie meinas olla sellanen, mutta ei sitten ollutkaan). Mut Priestin vitsiyteen niin hasita uudelleen kuuleppa. En ymmärrä miksei heviä voi kuunnella ihan samalla tavalla ku mitä tahansa muuta musiikkia, että mukamas ainoat vaihtoehdot on joku vitun-die-hard-true-hevi-metal tai sit jotenkin camp-arvon kautta. Hyviä biisejä, mahtava meno ja simmottiin. Joo joo, on siinä Priestissä plus muussa tuommossessa hevissä tiettyä koomisuutta mukana, mutta se on ihan hyvälaatusta, ja niin on aika monessa muussakin musassa minkä diggailun yhteydessä ei tuoda aina esille että huumorimusaa jaaha.[/quote:f3e05737c7]
No niin, tulihan sieltä esiin edes yksi vihainen fani... icon_biggrin 
Totta kai tätä voi kuunnella ilman vitsi-aspektia, minä en vaan siihen pysty. Sama koskee 99.9% muustakin hevanderista, mikä on tietysti vain mun henkilökohtainen ongelma. En oo pahemmin piitannut sen genren bändeistä junnunakaan, joten vaikea kuvitella miten ne alkais eläkeiän kynnyksellä yht'äkkiä kolisemaan. Toki kaikki saa tykkäillä mistä tahansa, olkoon se sitten Judas Priest, Iron Maiden, Circlen heviflirttailut tai vaikka Suurlähettiläät (jonka huikeaa Maailma kylässä-liveshouta täällä puolusteltiin taannoin hampaat irvessä...:peuk:), mutta täytyis kuitenkin koittaa kestää se vääryys, että ihan jokainen ei näiden huikeaa hyvyyttä tule ikinä ymmärtämään.


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#40 05.06.2008 17:19

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

musta tuntuu yhä useammin etten pysty ottamaan oikein mitään musiikkia enää 100% "vakavasti"... on tää vaan niin "outoa" hommaa... suomi-hoppia, suomi-reggaeta, suomi-noisee...


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#41 05.06.2008 18:00

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Judas Priest

[quote:bf259ed741="silvawhale"][quote:bf259ed741="janne m."][quote:bf259ed741="shanks"]Miksei kukaa sanonu, että eilen tuli TEEMAlta näiden keikka vuodelta 82?! Vittu te ootte kyllä harvinaisen perseestä. center

No tuleehan toi uusintana lauantaina.[/quote:bf259ed741]

Hyvä ku sanoit ny!  hand[/quote:bf259ed741]
meni ohi. hail uusinnat. hand[/quote:bf259ed741]
Onks tää tullu jo aiemmin? Mul on se DVD:llä! hand


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#42 05.06.2008 18:09

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Judas Priest

tomitarmo wrote:

[quote:380fdb9766="janne m."][quote:380fdb9766="tomitarmo"][quote:380fdb9766="shanks"][quote:380fdb9766="tomitarmo"]Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes

harvemmin tulee muutenkaa keikoilla käytyä.[/quote:380fdb9766]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:380fdb9766]

Öhö öh finger Juu en ollut keikalla, emmä jaksa ravata noissa viidenkympin tapahtumissa ku ihan poikkeustapauksissa (..Blondie meinas olla sellanen, mutta ei sitten ollutkaan). Mut Priestin vitsiyteen niin hasita uudelleen kuuleppa. En ymmärrä miksei heviä voi kuunnella ihan samalla tavalla ku mitä tahansa muuta musiikkia, että mukamas ainoat vaihtoehdot on joku vitun-die-hard-true-hevi-metal tai sit jotenkin camp-arvon kautta. Hyviä biisejä, mahtava meno ja simmottiin. Joo joo, on siinä Priestissä plus muussa tuommossessa hevissä tiettyä koomisuutta mukana, mutta se on ihan hyvälaatusta, ja niin on aika monessa muussakin musassa minkä diggailun yhteydessä ei tuoda aina esille että huumorimusaa jaaha.[/quote:380fdb9766]
No niin, tulihan sieltä esiin edes yksi vihainen fani... icon_biggrin 
Totta kai tätä voi kuunnella ilman vitsi-aspektia, minä en vaan siihen pysty. Sama koskee 99.9% muustakin hevanderista, mikä on tietysti vain mun henkilökohtainen ongelma. En oo pahemmin piitannut sen genren bändeistä junnunakaan, joten vaikea kuvitella miten ne alkais eläkeiän kynnyksellä yht'äkkiä kolisemaan. Toki kaikki saa tykkäillä mistä tahansa, olkoon se sitten Judas Priest, Iron Maiden, Circlen heviflirttailut tai vaikka Suurlähettiläät (jonka huikeaa Maailma kylässä-liveshouta täällä puolusteltiin taannoin hampaat irvessä...:peuk:), mutta täytyis kuitenkin koittaa kestää se vääryys, että ihan jokainen ei näiden huikeaa hyvyyttä tule ikinä ymmärtämään.[/quote:380fdb9766]
Ensiksi: Jos ois ollu suunnilleen tonni tilillä ennen keikkaa, olisin ostanu lipun tällä kertaa, sen verta vakuuttavasti kaverit kehu viimekertasta keikkaa. Eikä mulla ees oo ku Painkiller, vaikka aika montaa oon kyllä kuullu.

Toiseksi: Eipä siinä tomitarmo mitään, että menetät itse yhden rikkauden elämästäsi, kun kategorisesti vastustat metallia, enkä väitä, että sinun missään nimessä tarvisikaan sitä eläissäsi ymmärtää, mutta älä nyt hyvä ihminen tuhlaa energiaa (tai mä tuun aina tuhlaamaan näihin) yrittäessäsi antaa ymmärtää, että näiden ymmärtäminen olisi jotenkin vitsikkäämpää tai vähempiarvoisempaa kuin jonkin sinun suosikkimusasi ymmärtäminen.

Tulipas pitkä lause icon_biggrin

Kolmanneksi: Suurlähettiläiden Maailma kylässä -spektaakkelia ET VITTU DISSAA center center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#43 05.06.2008 21:55

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Judas Priest

Eipä ku tomitarmo tais ny käsittää mun viestin väärin: tottakai mun kaaliin mahtuu se, että joku ei tykkää jostain. Saa ja pitääkin olla noin. Ja sama ku silviksellä, aika harvaan juttuun tulee suhtauduttua täysin kuoleman vakavasti, mut se miks älähin oli et tahtoo painottaa että kyl noi Priistit ja muut on kuitenkin mulle ihan jotain muuta ku huumorimusaa, tietystä koomisuudesta huolimatta.

Tosissaan mut ei vakavasti vai miten se meni  :?


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#44 05.06.2008 22:03

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

tästä sais ihanan nelikentän... [potkaisee itseään hampaisiin, auts]


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#45 05.06.2008 22:06

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

Jean-Babtiste wrote:

[quote:69986b2703="tomitarmo"][quote:69986b2703="janne m."][quote:69986b2703="tomitarmo"][quote:69986b2703="shanks"][quote:69986b2703="tomitarmo"]Kuinkas moni teistä fanaattisista faneista oli keikalla jäähallissa pari päivää sit? Taitaa olla aika hiljasta sillä rintamalla... icon_rolleyes

harvemmin tulee muutenkaa keikoilla käytyä.[/quote:69986b2703]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:69986b2703]

Öhö öh finger Juu en ollut keikalla, emmä jaksa ravata noissa viidenkympin tapahtumissa ku ihan poikkeustapauksissa (..Blondie meinas olla sellanen, mutta ei sitten ollutkaan). Mut Priestin vitsiyteen niin hasita uudelleen kuuleppa. En ymmärrä miksei heviä voi kuunnella ihan samalla tavalla ku mitä tahansa muuta musiikkia, että mukamas ainoat vaihtoehdot on joku vitun-die-hard-true-hevi-metal tai sit jotenkin camp-arvon kautta. Hyviä biisejä, mahtava meno ja simmottiin. Joo joo, on siinä Priestissä plus muussa tuommossessa hevissä tiettyä koomisuutta mukana, mutta se on ihan hyvälaatusta, ja niin on aika monessa muussakin musassa minkä diggailun yhteydessä ei tuoda aina esille että huumorimusaa jaaha.[/quote:69986b2703]
No niin, tulihan sieltä esiin edes yksi vihainen fani... icon_biggrin 
Totta kai tätä voi kuunnella ilman vitsi-aspektia, minä en vaan siihen pysty. Sama koskee 99.9% muustakin hevanderista, mikä on tietysti vain mun henkilökohtainen ongelma. En oo pahemmin piitannut sen genren bändeistä junnunakaan, joten vaikea kuvitella miten ne alkais eläkeiän kynnyksellä yht'äkkiä kolisemaan. Toki kaikki saa tykkäillä mistä tahansa, olkoon se sitten Judas Priest, Iron Maiden, Circlen heviflirttailut tai vaikka Suurlähettiläät (jonka huikeaa Maailma kylässä-liveshouta täällä puolusteltiin taannoin hampaat irvessä...:peuk:), mutta täytyis kuitenkin koittaa kestää se vääryys, että ihan jokainen ei näiden huikeaa hyvyyttä tule ikinä ymmärtämään.[/quote:69986b2703]
Ensiksi: Jos ois ollu suunnilleen tonni tilillä ennen keikkaa, olisin ostanu lipun tällä kertaa, sen verta vakuuttavasti kaverit kehu viimekertasta keikkaa. Eikä mulla ees oo ku Painkiller, vaikka aika montaa oon kyllä kuullu.

Toiseksi: Eipä siinä tomitarmo mitään, että menetät itse yhden rikkauden elämästäsi, kun kategorisesti vastustat metallia, enkä väitä, että sinun missään nimessä tarvisikaan sitä eläissäsi ymmärtää, mutta älä nyt hyvä ihminen tuhlaa energiaa (tai mä tuun aina tuhlaamaan näihin) yrittäessäsi antaa ymmärtää, että näiden ymmärtäminen olisi jotenkin vitsikkäämpää tai vähempiarvoisempaa kuin jonkin sinun suosikkimusasi ymmärtäminen.

Tulipas pitkä lause icon_biggrin

Kolmanneksi: Suurlähettiläiden Maailma kylässä -spektaakkelia ET VITTU DISSAA center center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center  center[/quote:69986b2703]
Kyllä mä oon kuule sen verran siitä genrestä osani vuosikymmenten varrella saanut, että ihan suosiolla jätän sen rikkauden muille. Enkä tosiaankaan ole missään vaiheessa väittänyt tai edes vihjaillut, että ns suosikkimusani olis vähemmän vitsikästä kuin Judas Priest. Vai olenko muka?

Mutta siis, kukaan Judas Priestia palvova ja sitä henkeen ja vereen vääräuskoisten pilkalta puolustava fanipoika (tai tyttö) ei ilmeisesti ollut keikalla. Tämähän se oli se alkuperäinen kysymys... icon_rolleyes

Teräsbetoni - Vaadimme metallia

Niin meihin uskottiin
Vuoksi mahdin kanssanne taisteltiin
Niin teihin luotettiin
yhteisvoimin hyökkäys torjuttiin
Niin kaikkiin valettiin
usko luja musiikkiin ja vaisto soturin

Miekat, ne jälleen valmiina on
Mukana joukkomme murskaamaton
Ja kuinka juhlimmekaan yhteistä matkaamme taas
Eikä kukaan meitä estää enään voi (ei voi)

kertosäe:
Emme koskaan luovuta (me vaadimme metallia)
Emme ketään kumarra (me vaadimme metallia)
Emme suinkaan tee, mitä muut käskee
Me vaadimme metallia

Ratsut, ne valmiiksi valjastakaa
Irvistys voitokas paljastakaa
Ja kuinka huudammekaan voiton merkiksi taas
Eikä kukaan meitä estää enää voi (ei voi)

kertosäe

Me vaadimme metallia
Me vaadimme metallia

Emme koskaan luovuta (me vaadimme metallia)
Emme ketään kumarra (me vaadimme metallia)
Emme suinkaan tee, mitä muut käskee
Me janoamme metallia
Sielu huutaa metallia
Me vaadimme metallia


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#46 05.06.2008 22:50

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Judas Priest

[quote:7240231348="tomitarmo"]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:7240231348]
Jostain sun pitämästä vitsistä voi kuitenkin maksaa helposti sen viiskybää? colorscroll


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#47 05.06.2008 23:02

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Judas Priest

[quote:0c6f12e57c="tomitarmo"]
Mutta siis, kukaan plääplääplää ei ilmeisesti ollut keikalla. Tämähän se oli se alkuperäinen kysymys... icon_rolleyes
[/quote:0c6f12e57c]Joo, kuten aiemmin sanoin, en ollu keikalla kun ei ollut varaa ostaa lippua. Ei ollu varaa lähtä primaveraankaan. Olisin menny mielelläni molempiin, koska molemmissa oli aivan vitusti hyvää musaa tarjolla.


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#48 05.06.2008 23:05

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

[quote:ff234fc464="Jean-Babtiste"][quote:ff234fc464="tomitarmo"]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:ff234fc464]
Jostain sun pitämästä vitsistä voi kuitenkin maksaa helposti sen viiskybää? colorscroll[/quote:ff234fc464]
Riippuu vitsistä... colorscroll


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#49 05.06.2008 23:16

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

[quote:42c0605576="tomitarmo"][quote:42c0605576="Jean-Babtiste"][quote:42c0605576="tomitarmo"]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:42c0605576]
Jostain sun pitämästä vitsistä voi kuitenkin maksaa helposti sen viiskybää? colorscroll[/quote:42c0605576]
Riippuu vitsistä... colorscroll[/quote:42c0605576]
bat & ryyd originaalikokoonpanossa..? dance


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#50 05.06.2008 23:25

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

[quote:53778c88b2="silvawhale"][quote:53778c88b2="tomitarmo"][quote:53778c88b2="Jean-Babtiste"][quote:53778c88b2="tomitarmo"]
Varsinkin, jos vitsistä pitää maksaa päälle viiskybää? colorscroll[/quote:53778c88b2]
Jostain sun pitämästä vitsistä voi kuitenkin maksaa helposti sen viiskybää? colorscroll[/quote:53778c88b2]
Riippuu vitsistä... colorscroll[/quote:53778c88b2]
bat & ryyd originaalikokoonpanossa..? dance[/quote:53778c88b2]
Lähestyy, lähestyy... mutta tuskinpa viittäkybää sentään. En oo tosin ihan varma, oonko kuullut tältä parivaljakolta ikinä mitään.


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#51 06.06.2008 10:10

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

tomitarmo wrote:

[quote:0c8ee08002="silvawhale"]bat & ryyd originaalikokoonpanossa..? dance

Lähestyy, lähestyy... mutta tuskinpa viittäkybää sentään. En oo tosin ihan varma, oonko kuullut tältä parivaljakolta ikinä mitään.[/quote:0c8ee08002]
icon_eek


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#52 06.06.2008 12:41

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,910

Re: Judas Priest

[quote:d4c0a3f26f="tomitarmo"]Mutta siis, kukaan Judas Priestia palvova ja sitä henkeen ja vereen vääräuskoisten pilkalta puolustava fanipoika (tai tyttö) ei ilmeisesti ollut keikalla. Tämähän se oli se alkuperäinen kysymys... icon_rolleyes
[/quote:d4c0a3f26f]

Eipä taida ketään sellaista tälle foorumille kirjoitella... Vähän harmittaa kun jää Priest nyt näkemättä kun en Roskildeen menekään.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#53 06.06.2008 13:00

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Judas Priest

Kyllähän nyt Priisti on aina kova sana, mutta koska tuli nähtyä pari vuotta sitten Tampereella (ja 1986 myös Hesan lätkähallissa ehe eh) niin eipä ollut pakkotarvetta lähteä Helsinkiin tiistai-illaksi.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#54 06.06.2008 18:20

grindson
Member
Registered: 11.03.2007
Posts: 132

Re: Judas Priest

[quote:6c25aecc78="Alxity"][quote:6c25aecc78="tomitarmo"]Mutta siis, kukaan Judas Priestia palvova ja sitä henkeen ja vereen vääräuskoisten pilkalta puolustava fanipoika (tai tyttö) ei ilmeisesti ollut keikalla. Tämähän se oli se alkuperäinen kysymys... icon_rolleyes
[/quote:6c25aecc78]

Eipä taida ketään sellaista tälle foorumille kirjoitella... Vähän harmittaa kun jää Priest nyt näkemättä kun en Roskildeen menekään.[/quote:6c25aecc78]


HEIIIIII!
Ei vedetä siellä hätäisiä johtopäätöksiä, jos ei ihan joka hetki olekaan foorumille kirjoittelemassa. Sinner ja Rock hard, ride free tulivat harvinaisemmista kappaleista ja muutenkin oli todella mahtavaa menoa.
uuden levyn biisit ny oli melkoista schaibaa. Robin ääni ny oli vähän heikommassa kunnossa ku Ruotsissa 2004, mutta eipä tuo liikoja haitannut.

Offline

#55 07.06.2008 00:13

General Erection
Member
From: Piukat paikat
Registered: 05.06.2008
Posts: 12
Website

Re: Judas Priest

KYYNISET PAPAT TAAKSE POISTU! TÄÄLLÄ EI LÖRPPYKULLIT VITTUILE SAATANA!


Muinaisen Egyptin taiteelle olivat ominaisia jäykkyys, kaksiulotteisuus ja runsas värien käyttö.

Offline

#56 07.06.2008 15:25

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Judas Priest

Hyvin tiivistetty, G.E. icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#57 08.06.2008 19:46

tomitarmo
Member
From: 00250
Registered: 19.05.2008
Posts: 6,221

Re: Judas Priest

General Erection wrote:

KYYNISET PAPAT TAAKSE POISTU! TÄÄLLÄ EI LÖRPPYKULLIT VITTUILE SAATANA!

lipeva


"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Offline

#58 09.06.2008 10:57

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008
Posts: 3,305

Re: Judas Priest

Vittu kun on tullut missattua tän topicin hulinat..

Hmm, omassa mielessäni Priest yhdistyy festareihin, iloitteluun ja hyvään meininkiiin.

Joskus Provinssirockissa, tästä on vitusti aikaa, telttamajoitusta piristi hevijampat jotka kasettia kelaten soittivat Breakin the law -stygeä ...  ihan sairaan monta kertaa. "Vittu aimbrekiinthelaa"  rokrok

Mitä jengi diggaa Turbo (loverista)? Ostin kun ilmesty ja olin aika ihmeissäni että tällästäkö tää nyt on  icon_eek


Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

Offline

#59 09.06.2008 11:01

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Posts: 5,294
Website

Re: Judas Priest

Joe Caligula wrote:

Mitä jengi diggaa Turbo (loverista)? Ostin kun ilmesty ja olin aika ihmeissäni että tällästäkö tää nyt on  icon_eek

No eihän se paskempi levy lopulta ole. Tiukasti kiinni ajassaan, ehheh. Halford muuten joraa helvetin hienosti hittipiisin videolla, lanteet laulaa ja ranteet svengaa.

edit. Priest on muutenkin onnistunut videoissaan. On kuntosalia ja löylynheittoa, kiihdytysautokisaa, pankkiryöstöä äänen voimalla jne.


- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Offline

#60 09.06.2008 11:08

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Judas Priest

Joe Caligula wrote:

Mitä jengi diggaa Turbo (loverista)? Ostin kun ilmesty ja olin aika ihmeissäni että tällästäkö tää nyt on  icon_eek

hienostihan priisti on montakin kertaa "päivittänyt" saundinsa. tosi toimivaa hölmöilyäthän toi turbo on, pitäis kuunnella kokonaan uusiksi täs joku päivä.

painkiller tuli sit kans ihan puun takaa... et wtf? papat tykittää.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

Board footer

Powered by FluxBB