You are not logged in.
[quote:e51e9837d8="stratum"]Vali vali.
Ostin Riskin.
NYT SODITAAN
!!!!!!!!!
PERKELE[/quote:e51e9837d8]
Aina ku pitäis sotia niin saan jonku taudin.
Ajattelin ostaa Dominionin seuraavaksi kunhan tervehdyn tästä.
[quote:e5d075c620="stratum"]no millos oot niin terve että voidaan sotia?
[/quote:e5d075c620]
Eiköhän tässä lähipäivinä olla jo siinä pisteessä, että asunnosta voisi poistua. Muuten olo on jo ihan ok. Ehkä loppuviikosta! Soittelen huomenna terkkarille ja kyselen jatkosta. Saikku loppuu huomenna, mutta emmä nyt keskiviikkona työkuntoinen ole, kun pari näppylääki märkii vielä. Mut jos jengi raahautuu tänne ni oon vaikka heti sotakunnossa. Vesirokon sairastaneet tietty
[quote:a78b7374ae="leposi"]Ajattelin ostaa Dominionin seuraavaksi kunhan tervehdyn tästä.
http://www.lautapelaaja.net/arvostelut/ … kunta.html[/quote:a78b7374ae]
Meil on toi domiinio mut ei oo iskeny ku jokseenkin marginaalisesti. Voidaan koittaa pelata jossain välissä kyl josko siitä sais innostuttua.
Älä päästä painiks sitä
[quote:9e33d1de4f="ILR"][quote:9e33d1de4f="leposi"]Ajattelin ostaa Dominionin seuraavaksi kunhan tervehdyn tästä.
http://www.lautapelaaja.net/arvostelut/ … kunta.html[/quote:9e33d1de4f]
Meil on toi domiinio mut ei oo iskeny ku jokseenkin marginaalisesti. Voidaan koittaa pelata jossain välissä kyl josko siitä sais innostuttua.[/quote:9e33d1de4f]
No pl. Hyvä ku sanoit, niin en sitten siihen turhaan rahoja haaskaa. Ei siis vaikka tykkäisinki, mut turha sitä kai ostaa, kun harvemmin sitä pelaa näitä peljä muuta ku ton meitin jengin kaa.
Zoolorette himo on tuhottoman korkeella taas!!! Tahdon oppia sen niksit. Kiksit on jo hallussa.
Afrikan tähdessä ollut huikeata pelejä kotona vaimon kanssa. Usein tilanne on huipentunut siihen, että laudalla on ollut enää kaksi nappulaa kääntämättä. Toisessa Tähti ja toisessa hevosenkenkä. Kilpajuoksulle Kairoon
"A repo man's always intense"
Ookko leposi pelikunnossa jos tänään ennen tota futismatsia (alkaa 20.30) pelais vähän Zoolorettoa? Vois ton dominioninkin ottaa tietty mukaan.
Onks muita tulijoita?
Älä päästä painiks sitä
[quote:013df2a3b8="ILR"]Ookko leposi pelikunnossa jos tänään ennen tota futismatsia (alkaa 20.30) pelais vähän Zoolorettoa? Vois ton dominioninkin ottaa tietty mukaan.
Onks muita tulijoita?[/quote:013df2a3b8]
Jos tuutta tänne mun luokse niin toki onnistuu pelit. Ihmiskontaktit vois olla joo aika jee! Oon mä aikasta kunnossa, mutta emmä lähikauppaa pidemmälle aio vielä uskaltautua. Mut sillä varmuudella kandee tulla, että vesirokko on sairastettu. En oikein tiedä, että koska tämän tarttuvuus on poissa. Mä oon ymmärtänyt, että sitten kun kaikki rakkulat on kuivuneet. Mulla on vielä pari märkää palloa... Et omalla vastuulla.
Stratum olis tulossa ainski. Monelta aattelit ILR? Mä oon himassa koko päivän toki, paitsi tosiaan aion uskaltaa tuonne lähikauppaan. Paan vielä grasskirtille viestii, että jos sitäki kiinnostais.
MISTÄ SAA MÄRÄN PALLON? :itq: eiq mitäs?
Joo teitin kämpillä tätä ajattelin. Jos siinä kuudesta eteenpäin koittais starttailla niin ehtis just pari peliä pelata ennen kun sujahtaa stadikalle..
Älä päästä painiks sitä
Jos siinä kuudesta eteenpäin koittais starttailla niin ehtis just pari peliä pelata ennen kun sujahtaa stadikalle..
Kuudelta pplplpl. Oon täällä...
Olipa Risk hauska peli! Takslla kotiin ko peli olis venyny varmaan aamuun saakka, niin että piti jättää kesken koko peli. Olisin voittanut.
[quote:38caf3356a="leposi"]Olisin voittanut.
Äläs isottele, justhan sain koottua Siamiin massiivisen armeijan.[/quote:38caf3356a]
Ens kerralla soditaan sitten loppuun saakka, oli mikä oli.
Onko Illuminati mistään kotoisin?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onko Illuminati mistään kotoisin?
Kyl kamut on sitä kehunu. Vissiin venyy aika pitkäksi pelit välillä. En sitten tiiä. Itse en ole koskaan pelannut tai nähnyt peliä edes.
Sulla on rillit. Sä et saa ikinä naista.
[quote:78e5f5d52b="noiseidea"]Onko Illuminati mistään kotoisin?
Kyl kamut on sitä kehunu. Vissiin venyy aika pitkäksi pelit välillä. En sitten tiiä. Itse en ole koskaan pelannut tai nähnyt peliä edes.[/quote:78e5f5d52b]
paras peli tehdä ikuisia vihamiehiä
ROMOT!
Ens kuun aikana ois kai tarkoitus pelata VITUSTI HERO QUESTIA ainakin foorumisti asleepin ja toivottavasti myös muidenkin kanssa. Tulkaapa mukaan!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:dcd973a304="hrmunoita"]ROMOT!
Ens kuun aikana ois kai tarkoitus pelata VITUSTI HERO QUESTIA ainakin foorumisti asleepin ja toivottavasti myös muidenkin kanssa. Tulkaapa mukaan![/quote:dcd973a304]
Se on muistaakseni kiva peli. Olin teininä pahasti koukussa, mutta sitten kukaan ei pelannu mun kaa. Mahdollisuuksien mukaan siis mukana! Infotkaa jne.
Vittu sun kanssa pysty pelaamaan mitään, kun treenaat jokaista lautapeliä ennen osallistumista. Kimblen noppakupua se painottaa, Afrikan tähdessä laskee todennäköisyyksiä ja FB-scrabblen aikana netti meinaa kaatua, kun kaikki huijausohjelmat on samaan aikaan päällä.
[quote:78d66861fa="hrmunoita"]ROMOT!
Ens kuun aikana ois kai tarkoitus pelata VITUSTI HERO QUESTIA ainakin foorumisti asleepin ja toivottavasti myös muidenkin kanssa. Tulkaapa mukaan![/quote:78d66861fa]
Tekis mieli mukaan! Varaan kääpiön!
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:f906fffccf="leposi"][quote:f906fffccf="hrmunoita"]ROMOT!
Ens kuun aikana ois kai tarkoitus pelata VITUSTI HERO QUESTIA ainakin foorumisti asleepin ja toivottavasti myös muidenkin kanssa. Tulkaapa mukaan![/quote:f906fffccf]
Se on muistaakseni kiva peli. Olin teininä pahasti koukussa, mutta sitten kukaan ei pelannu mun kaa. Mahdollisuuksien mukaan siis mukana! Infotkaa jne.[/quote:f906fffccf]
hei mäki haluun! oon pelannut joskus 13-vuotiaana viimeksi.
NONIIN! Huomenna seiskalta Hero Questia asleepin luona/sisäpihalla!
Neljäs tulossa jo eli yks mahtuis vielä! leposi? ILR?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:43aaae807e="hrmunoita"]NONIIN! Huomenna seiskalta Hero Questia asleepin luona/sisäpihalla!
Neljäs tulossa jo eli yks mahtuis vielä! leposi? ILR?[/quote:43aaae807e]
En oo tulossa.
Jos teit on hrmis, asleeppi, stratum ja 'neljäs' niin eiks toi oo täynnä. Nelinpelihän se oli?
Kello seiskalta ollaan varmaan vielä palautumassa tenniksestä. Emmä tohon kerkee, eikä nyt _niin_ riemastuttavia kokemuksia Hero Questista oo sattunu jäämään. Mut jossain toisessa välissä kun ei tarvi hirveästi varta vasten ruveta aikatauluja sumplimaan.
Älä päästä painiks sitä
Jos teit on hrmis, asleeppi, stratum ja 'neljäs' niin eiks toi oo täynnä. Nelinpelihän se oli?
Jonkun pitää johtaa peliä.
[quote:d34b15a198="ILR"]Jos teit on hrmis, asleeppi, stratum ja 'neljäs' niin eiks toi oo täynnä. Nelinpelihän se oli?
Jonkun pitää johtaa peliä.[/quote:d34b15a198]
Jep, viis voi pelata kerralla. Eli yks larppaaja mahtuu vielä mukaan!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:7eefc1a4f7="hrmunoita"][quote:7eefc1a4f7="ILR"]Jos teit on hrmis, asleeppi, stratum ja 'neljäs' niin eiks toi oo täynnä. Nelinpelihän se oli?
Jonkun pitää johtaa peliä.[/quote:7eefc1a4f7]
Jep, viis voi pelata kerralla. Eli yks larppaaja mahtuu vielä mukaan![/quote:7eefc1a4f7]
no tässä teille on kuule sellainen mies, että kun nopat käteen kajahtaa niin kusi housuihinne valahtaa, valitsen hahmokseni perus-luurangon.
[quote:6f4d5f271c="asleep"][quote:6f4d5f271c="hrmunoita"][quote:6f4d5f271c="ILR"]Jos teit on hrmis, asleeppi, stratum ja 'neljäs' niin eiks toi oo täynnä. Nelinpelihän se oli?
Jonkun pitää johtaa peliä.[/quote:6f4d5f271c]
Jep, viis voi pelata kerralla. Eli yks larppaaja mahtuu vielä mukaan![/quote:6f4d5f271c]
no tässä teille on kuule sellainen mies, että kun nopat käteen kajahtaa niin kusi housuihinne valahtaa, valitsen hahmokseni perus-luurangon.[/quote:6f4d5f271c]
Ok! Tuu Kolmannelle seiskaksi!