You are not logged in.
Oon ainakin viime aikoina sairastellut vähän väliä, ettei oo päässyt mihinkään peli-iltoihin. Joulukuussa on odotettavissa vielä joku 5 tenttiä, mutta ehkä sitä johonkin väliin saisi peli-illan mahdutettua. Ehkä
Pelataan sunnuntaina (huomen) meillä? Mä oon himassa puolesta päivästä eteenpäin.
Älä päästä painiks sitä
Pelataan sunnuntaina (huomen) meillä? Mä oon himassa puolesta päivästä eteenpäin.
Mulla on joskus kahdelta futsalmatsi, mut sen jälkeen voisin tulla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joooooooo! En ole tiennyt edes tämän topikin olemassaolosta. Ja joskus neljäksi ehtisin parhaiten.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
No en kyl tänään pääse. :?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Voitin Bandussa ja olin kerra toka. Eteenpäin on menty!!!
Menolippu SWEITSI
näyttäis olevan max kolmelle pelaajalle. Ja vaativan jonkun noista peruspeleistä (Eurooppa jne.) et saa kortit tms. Kattoos ny mitä ton kans tekee.
Älä päästä painiks sitä
Haluatteko pelata ensi viikonloppuna uudestaan?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ensi sunnuntaina taas jotakin?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mulle kävis sunnuntai. Voiaan pelata meil tai sit jossain muualla jännässä paikassa.
Älä päästä painiks sitä
Huomio. Nostetaan nyt topikkia ettei tämä unohdu.
Haluatteko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?
[quote:31f0bc8ba4="Moronica"]Huomio. Nostetaan nyt topikkia ettei tämä unohdu.
Haluatteko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?[/quote:31f0bc8ba4]
"Sitä" vai? Kylpyammeessa tietty.
Joskin nykysestä asunnosta sitä ei löydy.
Onneks.
[quote:200571df0d="shanks"][quote:200571df0d="Moronica"]Huomio. Nostetaan nyt topikkia ettei tämä unohdu.
Haluatteko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?[/quote:200571df0d]
Joskin nykysestä asunnosta sitä ei löydy.
Onneks.[/quote:200571df0d]
kaksistaan toi vois vielä sujua mut isommalla porukalla ehkä hieman ahdasta pelailla
Sunnuntaina on tosin myös Ponytail ym. Äänen lumossa 19 ->
Keränen-Kuljuntausta-Ponytail, ei tietty paha tuokaan.
Meidän täytyy siis aloittaa ajoissa!
Älä päästä painiks sitä
[quote:1157ec57f4="shanks"][quote:1157ec57f4="Moronica"]Huomio. Nostetaan nyt topikkia ettei tämä unohdu.
Haluatteko tehdä sitä jossain jännässä paikassa? Mikä se voisi olla?[/quote:1157ec57f4]
[/quote:1157ec57f4]
Kennedyllä nämä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pelattiin muuten just la kahestaan tv-tietovisaa. Sehän ei ny varsinainen lautapeli kyl oo.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Pelattiin muuten just la kahestaan tv-tietovisaa. Sehän ei ny varsinainen lautapeli kyl oo.
on se Ulviksen kanssa.
Älä päästä painiks sitä
Monopolia vois kyl joskus. Löytyy kaapin pohjalta viel semmonen 80-luvun markka-aikanen versio.
Monopolia vois kyl joskus. Löytyy kaapin pohjalta viel semmonen 80-luvun markka-aikanen versio.
Meillä ois edelleen toi Anti-monopoli.
[quote:44cc7293e7="shanks"]Monopolia vois kyl joskus. Löytyy kaapin pohjalta viel semmonen 80-luvun markka-aikanen versio.
Meillä ois edelleen toi Antti-monopoli.[/quote:44cc7293e7]
"Lopussa saatiin kulma. Siirry lähtöruutuun."
"Eteenpäin on menty. Siirry vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta."
...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nojoo mut for real, valmistaudun pistään pelit pystyyn meillä klo 13 sunnuntaina. Myöhemminkin saa (ja ehkä jopa pitää!) tulla.
Kävin lainaamassa Euroopan menolipun ja Zooloreton. Päästään pelaan jälkimmäistäkin pienen tauon jälkeen.
Älä päästä painiks sitä
Ehkä vähän myöhemmin voisin tulla, juu.
turston wrote:
Mahd. messissä ellen oo huonojen unien ja futsal-matsin jälkeen liian väsy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:b5a4007109="Jean-Babtiste"][quote:b5a4007109="shanks"]Monopolia vois kyl joskus. Löytyy kaapin pohjalta viel semmonen 80-luvun markka-aikanen versio.
Meillä ois edelleen toi Antti-monopoli.[/quote:b5a4007109]
"Lopussa saatiin kulma. Siirry lähtöruutuun."
"Eteenpäin on menty. Siirry vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta."
...[/quote:b5a4007109]
"Hävittiin niille, joille pitikin hävitä."
[quote:415dc2b20e="ILR"]Nojoo mut for real, valmistaudun pistään pelit pystyyn meillä klo 13 sunnuntaina. Myöhemminkin saa (ja ehkä jopa pitää!) tulla.
Kävin lainaamassa Euroopan menolipun ja Zooloreton. Päästään pelaan jälkimmäistäkin pienen tauon jälkeen.[/quote:415dc2b20e]
Muistutus!
Älä päästä painiks sitä
Onks jengillä intoa pelailla täs välipäivinä jotain?
Älä päästä painiks sitä
en tiä mut bongasin kaupasta suklaa -trivial pursuitin, makso kympin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox