You are not logged in.
Toki sit täytyy varmaan noi parhaat jengit taas kieltää jottei kukaan Barcelonalla pyöritä NAC Bredaa vastaan.
No mutta kyllähän yks Kolkka nyt aina paria Messiä vastaa.
Älä päästä painiks sitä
Meika kylla kannattaa tota kiintean jengin saantoa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
4 matsia shanksia vastaan, 2 voittoa ja 2 tasuria. aika tahmeaa oli pelinrakentelu kun ei tiennyt missä ruudun ulkopuolella olevat pelaajat höntsäilivät. shanksilla on kyl aika uskomaton se keskialueen prässi, mutta jos sen ohitse pääsee, niin melkein joka kerta pääsee maalipaikkaan.
Varikset komentavat
shanksi kyllä lahjoitti mulle muutaman osuman sähläämällä omassa päässään
Varikset komentavat
4 matsia shanksia vastaan, 2 voittoa ja 2 tasuria. aika tahmeaa oli pelinrakentelu kun ei tiennyt missä ruudun ulkopuolella olevat pelaajat höntsäilivät. shanksilla on kyl aika uskomaton se keskialueen prässi, mutta jos sen ohitse pääsee, niin melkein joka kerta pääsee maalipaikkaan.
Jpp, näinhän tää menee.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ite en saanu omia jannuja millään kunnolla prässäämään, tosin mun pelityyli onkin enempi sellainen että kyttäilen enempi syötönkatkoja kuin että menisin heti pallolliseen kiinni.
pystyjuoksuja pallottomilta kaipailin enempi ja se että ajoittain kun haltuunottoanimaatio otti ohjat käsiinsä niin itte jäi ihan sivustakatselijaksi.
Varikset komentavat
[quote:c259a6c995="shanks"]esukki pitäs kyl saada turneeseen mukaan koska kahella edelliskerralla kun ollaan muutama peli pelattu niin oon ollu loppujen lopuks ottavana osapuolena.. tosin meiän keskinäiset pelit noudattaa kyl aina samaa kaavaa kun keskinäisiä matseja on takana monta sataa.
mut tulkaas joku joku päivä haastamaan. [/quote:c259a6c995]
Hetikö tuun?
Tänää aattelin kyl kirjastoon illalla mut mites esim. keskiviikko ku on Suomi-SWEITSI sillon illalla.. tai kyl huomennakin käy.
Keskiviikko ei natsaa kun on Kustun visa. Huominen ois jees.
Mulla loppuu työt varmaanki viides päivä että oon varmaan työttömänä tolloin. sponssatkaapa bensarahat ja pökki kaljaa niin oon mukana
Varikset komentavat
Mulla loppuu työt varmaanki viides päivä että oon varmaan työttömänä tolloin. sponssatkaapa bensarahat ja pökki kaljaa niin oon mukana
Tuuppa junalla. Pääset suoraan steissille eksymättä ja tavaravaunuun mahtuu varmasti jos pistää vaseliinia seinille.
en pääse tänne. pronssimitali uusjaossa siis
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Tammikuun alussa sopis
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f8eb878bea="kraakku"]Mulla loppuu työt varmaanki viides päivä että oon varmaan työttömänä tolloin. sponssatkaapa bensarahat ja pökki kaljaa niin oon mukana
Tuuppa junalla. Pääset suoraan steissille eksymättä ja tavaravaunuun mahtuu varmasti jos pistää vaseliinia seinille.[/quote:f8eb878bea]
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hehe. shanks oli kyllä edellisellä höntsäsessiolla selvä vastaantulija.
Uutta turnausta odotellessa alkaa olla jo varsin mukavan oloinen KIIMA ja oon jo alkanut pohdiskelemaan, että millähän larppipaidalla sitä lähtisi seuraavaan turnaukseen. Edelliset on vedetty varsin vihreä(valkoisella)llä teemalla ja ehkä tota "perinnettä" voisi myös jatkaa. Romahtaisiko sitä sitten tällä kertaa Celticin vai Irkkumaajoukkueen paidassa
Hitto, näillä näkymin en pääse turnaukseen, kun on iltavuoroa. Pitää vielä katsoa, että jos loikkais toiseen ryhmään niin että menis vapaaksi toi vkl.
Okei, eli näillä mentäis tämänhetkisen tilanteen pohjalta:
ILR
stratum
Bedderi
shanks
thurston
hrmunoita (myöhänen startti)
leposi(?)
tapna(?)
Prakk(?)
lejoncio(?)
Eli kaks viiden hengen lohkoa ois tiedossa jos kaikki ois pääsemässä. Miltä näyttää ulkopaikkakuntalaisten tilanne? Onko yllätysnimiä osallistumassa? Muutkin vois vahvistaa läsnäolonsa.
Tossa noi säännöt, ilmoitelkaa jos jonkun kohalla nousee niskakarvat pystyyn:
kesto: 15 min
kunto: random
taso: top class (vaimikäsenyoli?)
pelaajien vaihto automaattinen tai manuaali, oman preferenssin mukaan. Sen uuden 'kontrolli pysyy yhessä äijässä syötön jälkeen' -moodin vois kieltää kun kaikki ei oo moiseen kuitenkaan tottunu.
Alusta:
* Xbox 360 (shanksilla on laite ja peli, tupi voi tuoda laitteen... mistä toinen peli?)
* Joku modernimpi option file ois hyvä saada tohon kun väärää jätkää on väärässä jengissä luvattoman paljon. Siirto boksille on vaan aika ongelmallista näköjään. Kai me sit pelataan perusrostereilla?
Pelit kahdella areenalla, lohkojärjestelmä päätetään osallistujamäärän perusteella.
Älä päästä painiks sitä
En pääse, oon duunissa.
Voi olla, että oon landella kyseisenä viikonloppuna, mutta eipä kuule oo varmaa vielä.
En oo peliä vieläkään hankkinu, joten turpaan ois tulossa ja pahasti.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
mulla on peli ja ite editoitut siirrot yms. jengit oikeilla nimillä mut mitään muistitikkua ei ole joten siirto toiselle boxille onkelma.
No kyllähän ny muistitikku aina järjestyy tarpeen vaatiessa. Onko siis tosiaan niin että boskilta toiselle voi siirtää dataa tikun kautta?
Älä päästä painiks sitä
Mullon kans peli. Miten citussa siihen saa oikeat joukkueiden nimet?
shanksin avulla
Älä päästä painiks sitä
Tasoni on järisyttävän huono, mutta tulossa ollaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ni monelta tää alkaa?
Ni monelta tää alkaa?
Riippuu vähän siitä kuin moni on tulossa. Mitä vähemmän jengiä, sitä myöhäsempi startti.
Älä päästä painiks sitä
[quote:3c964e779e="hrmunoita"]Ni monelta tää alkaa?
Riippuu vähän siitä kuin moni on tulossa. Mitä vähemmän jengiä, sitä myöhäsempi startti.[/quote:3c964e779e]
Jeees. Meikä voi lähtä duunista varmaan jo ennen neljää lauantana.
Joo, en vissiin oo tulossa sittenkään.
Melko varmasti smaa
Jeps, kuuden hengen sarjaks näyttää menevän. Tommosella porukalla saa pelattua ihan yhdelläkin boksilla ja jos tarpeeks ajoissa polkasee touhun käyntiin ni kerkeää vetää vaikka pleijaritkin neljän parhaan kesken (kolme lisämatsia).
Kuuden hengen sarja ilman jatkopelejä = 7,5h, kuuden hengen sarja jatkopeleillä = 9h, jos yhden matsin kestoksi laskee sen puol tuntia.
Ehkä joskus keväämmällä sit jonkun keikan yhteydessä semmoinen suursessio, kyl moiselle vähän tilausta olis.
Älä päästä painiks sitä
Oharipelleilylle massiivinen