You are not logged in.
:center:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Moneltas tässä nyt sitten kannattaisi aloittaa, jos jengi kerta on onnistunut järkkäämään jotain muuta osittain päällekäin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no pidetäää kiinni tosta alkuperäsestä aikataulusta.. eli siinä puolen päivän aikaan startti?
Mä tuun joskus neljän-viiden jälkeen. Oon tosi pahoillani, mutta kyllä kaverin paniikkimuuttoavuksi meneminen pannan tälläsen edelle. Ku ei kai oo muita kuskeja ku mie.
[quote:70da40bc99="stratum"][quote:70da40bc99="leposi"]Voi vitu! Mun tulo saattaa myöhästyy tosi pahasti
En tajunnu, että tää alkais niin aikaisin ja nyt toi muuttokin venähtää. Jos pelataan Tupin kanssa samassa jengissä? [/quote:70da40bc99]
Voi olla pelit päättyneet sitten meisdän osalta ennen ku pääset mestoille, mutta kyllä tuo sopii jos muille sopii. Kattellaan. [/quote:70da40bc99]
No hei, emmäkää voittais ketään Tuuraa sie miuta, kiitti
Mitkä on ne jengit kuilla pelataan?
Älä päästä painiks sitä
no pidetäää kiinni tosta alkuperäsestä aikataulusta.. eli siinä puolen päivän aikaan startti?
En ny haluu nipottaa, mutta viimeksi eräiltä oikeassa elämässä wow kysyessäni aikatauluksi veikkailtiin n. 14-02, enkä mä tosta myöhästyis ku suunnilleen sen tunnin. Sen takia ajattelin, että futsalitkin menis, kun niistä on maksettukin jne.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Toi 14 kuulostaa musta ihan hyvältä kun kuitenkaan jengi ei jaksa / osaa tulla paikalle 12:00 ja siinä alussa menee muutenkin säätäessä jne.
No jos tulee aikasin hakeen vähän tatsia ohjaimeen jne jen.?
Älä päästä painiks sitä
Toi riippuu aika paljon siitä, et koska shanks on paikalla, se kun tuo pelialustan jne.
wow
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jaa eiks me pelatakkaan tanssimatoilla?
Älä päästä painiks sitä
Jaa eiks me pelatakkaan tanssimatoilla?
Olin suunnitellut rattia ja polkimia :sad:
tähänkö BEZ eiq tää nyt kaatu?
tähänkö tää pulu ny kaatu :redface:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
jos pe niin tartten kusista patjaa tjsp.
Järjestynee
[quote:75927f1a81="shanks"]jos pe niin tartten kusista patjaa tjsp.
Järjestynee [/quote:75927f1a81]
Smaa. Kaksi patjaa löytyy ja niiden lisäksi vielä kusinen sohva.
Joo no pelasin tossa toissapäivänä pari näitä Rosenborg-Roda -tasosia vääntöjä ja toi peli toimi mun mielestä paremmin niissä, kun kummallakaan puolella ei oo yhtään megariplailijaa, et Barcat ja Intterit vaan hiuksista pois, jooko.
Jos pyritään ottaan näitä isojen sarjojen keskitason joukkueita ja sit pienempien liigojen johtotähtiä? Tyyliin Sporting Lissabon, Monaco, Shaktar, Espanyol jne? Löytääks jokanen jonkun siedettävän kotijoukkueen siitä kategoriasta?
Älä päästä painiks sitä
Jos pyritään ottaan näitä isojen sarjojen keskitason joukkueita ja sit pienempien liigojen johtotähtiä? Tyyliin Sporting Lissabon, Monaco, Shaktar, Espanyol jne? Löytääks jokanen jonkun siedettävän kotijoukkueen siitä kategoriasta?
Luulisi löytyvän. Meikä vois olla just vaikka Sporting tai River Plate
Joo mukana ollaan. Isot jengit hiuksista vittuun, keskitason joukkueilla homma on paljon hauskempaa.
Varikset komentavat
Skip skip..
en ole kolmekybänen emoboy
Skip skip..
:biggrin:
Joo mä millään vitun Rosenborgin homoilla halua pelata. Tai oikeestaan millään paskalla joukkueella paitsi Suomella.
Voisko joku nyt tehä sitten sen tieteellisen vertailun näiden joukkueiden välillä, että tietää mitä saa valita mistäkin "korista"?
[quote:2a83b40f5f="börjeslandet"]Joo mä millään vitun Rosenborgin homoilla halua pelata. Tai oikeestaan millään paskalla joukkueella paitsi Suomella.
Voisko joku nyt tehä sitten sen tieteellisen vertailun näiden joukkueiden välillä, että tietää mitä saa valita mistäkin "korista"?[/quote:2a83b40f5f]
Lueppa pari sivua taaksepäin, pitäisi löytyä varsin osuvasti ilmaistuna.
Lueppa pari sivua taaksepäin, pitäisi löytyä varsin osuvasti ilmaistuna.
Haluan listan KAIKISTA seurajoukkueista, ja siitä mitkä kuuluu mihinkin vahvuustasoon.
Joo eli en oo koskaan pelannu kolmostason seurajoukkueella. No kai sitä vois silti tulla sinne neppailemaan jollain Boltonilla tai Birminghamillä
börje
Varikset komentavat
Eiks toi kakkonen ollu just se mihin tähdättiin?
Älä päästä painiks sitä
Jos kakkoskori, niin Sevilla mulle tai luonnollisesti tapan
Mä voisin olla Celtic. Tai siis mä ja Tupi. Kattoo nyt miten nopsaan muutto sujuu
Jos Sevilla on liian kova, niin esim. Lens, St. Etienne tai Catania, jos ne liian heikkoja, niin Marseille tai Udinese. Myös CSKA Moskova ja Nancy toiveissa.
Mut ei mitään vitun Rosenborgia tai Valjuporukoita