#31 16.11.2007 11:29

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

shanks wrote:

[quote:34533ced8e="noiseidea"][quote:34533ced8e="shanks"][quote:34533ced8e="forssto"]Toi Arrested Developmentin levy on tosi hyvä, jos lievä ysäriys ei haittaa, eli ostakaas se pois!

mietin koko ajan pitäskö venyä..[/quote:34533ced8e]
Veny![/quote:34533ced8e]

no otappa "se" sit sivuun, eikai toi tässä konkurssissa enää tunnu..[/quote:34533ced8e]
Gotcha.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#32 16.11.2007 13:05

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

Hehe, kolmesta jäljellä olevasta kaksi on just ne, jotka ehkä mahdollisesti ostaisin jos en jo omistaisi (FT ja KC). Tai emmä tiedä, mutta hinnoittelulle peuk.

Offline

#33 16.11.2007 13:56

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

Pistäks mulle sivuun tuon Fint Tillsammansin.

Ymmärtäkäähän nyt joku napata tuo Kirlian Crossing talteen, mainio levy. Ääninäytteitä täältä: http://www.verdurarecords.com/kirliancrossing/


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#34 16.11.2007 16:01

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

janne m. wrote:

Pistäks mulle sivuun tuon Fint Tillsammansin.

Mä jotenkin kuvittelin, että sulla toi on? Mutta käyhän tuo. Huomenna voitais treidailla keskustassa jossain.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#35 16.11.2007 16:43

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

Noisishan on varsinainen myyntimies Mynttinen icon_surprised  sheeplove  icon_wink


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#36 16.11.2007 21:06

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

noiseidea wrote:

[quote:2e1764d872="janne m."]Pistäks mulle sivuun tuon Fint Tillsammansin.

Mä jotenkin kuvittelin, että sulla toi on? Mutta käyhän tuo. Huomenna voitais treidailla keskustassa jossain.[/quote:2e1764d872]

Mulla on vaan ne kaks aiempaa, Mötet med flygfolket ja En världsomsegling. Joo, jos olet keskustassa liikenteessä niin törmätään.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#37 17.11.2007 11:48

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

Jean-Babtiste wrote:

Noisishan on varsinainen myyntimies Mynttinen icon_surprised  sheeplove  icon_wink

Tavara on niin hyvää, että se myy itsensä.

WOW icon_lol icon_biggrin


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#38 17.11.2007 11:52

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

Loput levyt saa pakettiin kalliimman hinnalla...


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#39 17.11.2007 19:23

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

noiseidea wrote:

Loput levyt saa pakettiin kalliimman hinnalla...

Kumma juttu, kun toi KC ei näytä kenellekään kelpaavan. Itsekin sen ostaisin, jos ei vaan olisi jo kokoelmissa.

Itse löysin oman kopioni miltei iskemättömässä kunnossa melkein heti julkaisun jälkeen kirpparilta eurolla. Samassa pöydässä oli myös Metro Arean cd-julkaisu eurolla. Jokseenkin hämmentävää.. [edit, tosiaan toi on Metro Arean ainoa cd:llä julkaistu täyspitkä, 12-tuumaisina sen sijaan julkaisuja piisaa enempikin]


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#40 17.11.2007 19:28

anzut
Member
Registered: 16.06.2005
Posts: 2,620

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

noiseidea wrote:

Loput levyt saa pakettiin kalliimman hinnalla...

Voisin ottaa jos kukaan ei oo ehtiny aiemmin varata.

Offline

#41 17.11.2007 19:40

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

sheino wrote:

Itse löysin oman kopioni miltei iskemättömässä kunnossa melkein heti julkaisun jälkeen kirpparilta eurolla. Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..

Aika todennäköisesti promokappaleita moiset hetipia julkaisun jälkeen kirppareilta/divareista löytyvät. Ei me ainaskaan pistellä mitään 'vaan promokäyttöön' tarroja levyihin, erikseen lähetellään cdriä jos sellasille on tarvetta, muutoin ihan normaaleja levyjä.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#42 17.11.2007 19:51

rhinestone cowboy
Member
From: Helsinki
Registered: 11.07.2005
Posts: 1,792

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

joo, kai sitä vois ottaa noi 2 viimeistä sitten

eli Kirlian Crossing ja Ass Ponys mulle

ed: enpäs huomannutkaan että anzut ehti ensin

Offline

#43 17.11.2007 19:56

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

anzut wrote:

[quote:d02f9ae83c="noiseidea"]Loput levyt saa pakettiin kalliimman hinnalla...

Voisin ottaa jos kukaan ei oo ehtiny aiemmin varata.[/quote:d02f9ae83c]
Sinne män. Katsellaan viikolla luovutuksia.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#44 17.11.2007 20:08

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

sheino wrote:

Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..

Aattelin jo, että nytkö oon vihdoin pudonnut kyydistä, kun ei oo hajuakaan mikä tämmönen Metro Area on...  Googletuksella löytyi myspace-sivut, ja täytyypä sanoa, että onpa harvinaisen mitäänsanomatonta... en osaa edes oikeen kuvailla mitä tää on. Jotain easylistening-elektroa tms... En jaksa näytteet kuultuani hämmästellä hetkeäkään, että tämä on päätynyt parin euron laariin.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#45 17.11.2007 20:31

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

upsetter wrote:

[quote:d2ff232e3b="sheino"]Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..

Aattelin jo, että nytkö oon vihdoin pudonnut kyydistä, kun ei oo hajuakaan mikä tämmönen Metro Area on...  Googletuksella löytyi myspace-sivut, ja täytyypä sanoa, että onpa harvinaisen mitäänsanomatonta... en osaa edes oikeen kuvailla mitä tää on. Jotain easylistening-elektroa tms... En jaksa näytteet kuultuani hämmästellä hetkeäkään, että tämä on päätynyt parin euron laariin.[/quote:d2ff232e3b]

Sä et vaan osaa.  center

Metro Area on nähdäkseni aika kaukana turhahkosta easylistening-electronicasta. Joku elektroniseen musiikkiin erikoistunut forumilainen varmaankin voi kompata mua tässä?


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#46 17.11.2007 20:32

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

janne m. wrote:

[quote:460861cad8="sheino"]Itse löysin oman kopioni miltei iskemättömässä kunnossa melkein heti julkaisun jälkeen kirpparilta eurolla. Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..

Aika todennäköisesti promokappaleita moiset hetipia julkaisun jälkeen kirppareilta/divareista löytyvät. Ei me ainaskaan pistellä mitään 'vaan promokäyttöön' tarroja levyihin, erikseen lähetellään cdriä jos sellasille on tarvetta, muutoin ihan normaaleja levyjä.[/quote:460861cad8]

Jotain tuollaista ajattelinkin. Hämmentävyyttä vaan korosti se, että muut levyt pöydässä oli mulle täysin tuntematonta uutta suomalaista iskelmää.  icon_cool


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#47 17.11.2007 21:16

upsetter
Member
From: Taka-Toeoeloe
Registered: 09.08.2005
Posts: 5,000

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

sheino wrote:

[quote:f1019f2d3c="upsetter"][quote:f1019f2d3c="sheino"]Samassa pöydässä oli myös Metro Arean uusin eurolla. Jokseenkin hämmentävää..

Aattelin jo, että nytkö oon vihdoin pudonnut kyydistä, kun ei oo hajuakaan mikä tämmönen Metro Area on...  Googletuksella löytyi myspace-sivut, ja täytyypä sanoa, että onpa harvinaisen mitäänsanomatonta... en osaa edes oikeen kuvailla mitä tää on. Jotain easylistening-elektroa tms... En jaksa näytteet kuultuani hämmästellä hetkeäkään, että tämä on päätynyt parin euron laariin.[/quote:f1019f2d3c]

Sä et vaan osaa.  center
?[/quote:f1019f2d3c]
Toi on niin totta... icon_biggrin
Syväluotaava diagnoosi syntyi tosiaan parin ekan myspace-biisin perusteella, enkä enempää malttanut jaksaa sit kuunnellakaan.


tomitarmo.gif
Jäsen: vitun hapan pappaosasto

Offline

#48 18.11.2007 00:52

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

sheino wrote:

Jotain tuollaista ajattelinkin. Hämmentävyyttä vaan korosti se, että muut levyt pöydässä oli mulle täysin tuntematonta uutta suomalaista iskelmää, jota hamstrasin euron kappalehinnalla ihan TOLKUTTOMIA määriä  icon_cool

En tiä huomasitko, mutta sulla katkes toi viesti kesken, korjasin sen.

Nykyiskelmä on kyllä pelottavan harmaa alue. Pitäs jotenkin koittaa hamstrata sieltä erinäisiä valioita talteen. Ei vain tiedä mistä aloittaa. Ei uskalla.


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#49 18.11.2007 01:02

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006
Posts: 30,616

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

janne m. wrote:

[quote:bd886b1190="sheino"]Jotain tuollaista ajattelinkin. Hämmentävyyttä vaan korosti se, että muut levyt pöydässä oli mulle täysin tuntematonta uutta suomalaista iskelmää, jota hamstrasin euron kappalehinnalla ihan TOLKUTTOMIA määriä  icon_cool

En tiä huomasitko, mutta sulla katkes toi viesti kesken, korjasin sen.

Nykyiskelmä on kyllä pelottavan harmaa alue. Pitäs jotenkin koittaa hamstrata sieltä erinäisiä valioita talteen. Ei vain tiedä mistä aloittaa. Ei uskalla.[/quote:bd886b1190]Aikamoinen tasapaksuus tuntuu vaivaavan, mitä nyt välillä jotain Radio Suomea kuuntelee. Tai on ainakin vaivannut pitkään, en nyt tiedä ihan viimeisistä. Joku Anna Eriksonkin, en muista siltä yhtään biisiä. Jari Sillanpään Bum Bum Bum on yksi ainoista post-1988 hiteistä, mitä on jäänyt mieleen. Ville Leinonen nyt on melkein enemmän verrattavissa johonkin Kohdusta hautaan ajan Hantta Nurmioon, kuin muihin oman aikansa iskelmänikkareihin. Siis vaihtoehto, ei valtavirtaa.

Olen iloinen, jos joku todistaa luuloni vääräksi. icon_cool


'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

Offline

#50 18.11.2007 01:10

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006
Posts: 8,160

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

Jean-Babtiste wrote:

Olen iloinen, jos joku todistaa luuloni vääräksi. icon_cool

Jep, sama. Just ton takia tavallaan tekis mieli ottaa (tai mikä parempaa, laittaa joku muu ottamaan puolestaan) selvää mitä iskelmäskenessä tapahtuu. Sävelradiota tuli vielä pari vuotta sitten kuunneltua satunnaisesti kerran viikossa, ja oli kyllä umpitylsää se nykyiskelmätarjonta. Mut siis pitäähän siellä olla helmiäkin joukossa?! Pitäähän?


organizing the boy scouts for murder is wrong

Offline

#51 20.11.2007 12:29

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

lintumies wrote:

mutta hinnoittelulle peuk.

Sä olit tässä mun esikuva.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#52 20.11.2007 12:35

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Posts: 17,016
Website

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

noiseidea wrote:

[quote:319b509492="lintumies"]mutta hinnoittelulle peuk.

Sä olit tässä mun esikuva.[/quote:319b509492]

Ei kai käytetyistä levyistä paljoa tuosta enempää kannata pyytääkään, jos päätarkoitus on päästä levyistä eroon ja saada vaivanpalkaksi edes vähän rahnaa.


Tero saatana, s'olet gay!

Offline

#53 20.11.2007 13:39

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Posts: 8,565
Website

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

noiseidea wrote:

[quote:568f4f7232="lintumies"]mutta hinnoittelulle peuk.

Sä olit tässä mun esikuva.[/quote:568f4f7232]
ff

Offline

#54 20.11.2007 13:44

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

janne m. wrote:

Jep, sama. Just ton takia tavallaan tekis mieli ottaa (tai mikä parempaa, laittaa joku muu ottamaan puolestaan) selvää mitä iskelmäskenessä tapahtuu. Sävelradiota tuli vielä pari vuotta sitten kuunneltua satunnaisesti kerran viikossa, ja oli kyllä umpitylsää se nykyiskelmätarjonta. Mut siis pitäähän siellä olla helmiäkin joukossa?! Pitäähän?

kyllä siellä helmiä on seassa. ainakin sanoitusten puolesta. kannattaa luukuttaa iskelmäradiota kun ajelee tuolla korvessa. ainakin p.koivuniemen "sata miestä tanssii keskenään" on mahtava rainbow-hitti. ja juhannuksen tienoilla tuli kuultua semmonen riipaiseva itsemurhaviisu. "kroisos rakkauden" tais olla viisun nimi, kertoo kuinka itsemurhan jälkeen "vakuutusrahoilla elatusmaksut kuittaisin, olen kroisos rakkaudeeeeeeen". aika liikkistä. lähes göstä-sfääreissä liikutaan.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#55 20.11.2007 13:47

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

azoo. pitihän tuo googlailla... seppo alvari ja mamboo kings oli kyseessä...

tässä noi lyriikaat:

Rakkauden kroisos

Räntää sataa, selkään tuulee, kaukaa bussin äänen kuulen
pysäkille on jo lokakuu
sieluun särkee ikävästä, eletystä elämästä
sydän tyhjiin kuivunut

sä et tuu mun pysäkille, olet jäänyt kaupungille
ylitöihin siwan kassaksi
niin kuin sairas kulkukissa, vietät yösi mun nurkissa
tyynyn märän jätät jälkeesi

kanssani et koskaan, onnellinen oo
yöllä tehdään rikos
aamu on, tuomion

tulet yöksi kotiin
aamulla lähdet, valut sateeseen
töitä etsiä en jaksa joskus takaisin mä maksan,
tän kaiken, olen kroisos rakkauden

koska luvannut en mitään, sanani mä pystyn pitään
syyllisyys mut joskus herättää
katsoo silmiin sängynpäästä, edes yöllä ei se säästä
uskollista ystävää

surullisten, lottovoittajien maa
kaksin yksinäisyyttämme
haudataan

tulet yöksi kotiin
aamulla lähdet, valut sateeseen
töitä etsiä en jaksa, joskus takaisin mä maksan,
tän kaiken, olen kroisos rakkauden

sinä olet aurinkoni, avaruuden kuuma kivi
sinulta mä lainaan valoni
kauan valaista et jaksa, liikaa kaikki täällä maksaa
aion tehdä kaiken helpoksi

huomenna mä lähden, lapset pienen kirjeen saa
kun taivaalla näät tähden
siellä isä odottaa

auto suistuu ojaan
ja loppuu kaikki, jää vain hiljaisuus
henkivakuutuksellani maksan takaisin velkani,
tän kaiken, olen kroisos rakkauden

sanat: Marko Pulkkinen


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#56 20.11.2007 13:57

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Posts: 100,484
Website

Re: Levyhyllyn tyhjennys syksy 2007

ehkä meni hieman offtopiciksi, jatkot iskelmätopicissa?


Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Offline

Board footer

Powered by FluxBB