You are not logged in.
[quote:2d4241134e="rhinestone cowboy"]Lahti oli aika huono, poislukien viimeistelytarkkuus sekä Rafael + Borat,
Mitäs peliä siellä on katottu? Musta ainakin Lahen keskikenttä pelas ihan hyvin ...[/quote:2d4241134e]
joo, no minusta näytti että lahden keskikentän hyvyys oli lähinnä tepsin huonoutta ja kotijoukkueen puolustus oli kyllä ihan yhtä surkeaa katsottavaa kuin palloseuralla, erona lähinnä se että tepsillä kärjessä on paatelainen ja one joille toi maalinteko ottaa vähän vaikeesti. Korte vaikutti tosiaan ihan hyvältä.
mut jos vertaa interin esitykseen derbyssä, niin ei lahti samalla tavalla vakuuttanut vaikka numerot taas aika rumat olikin.
Tepsi voitti Lisburnin vieraissa 2-3. Lopputulokselle varovainen
"A repo man's always intense"
Tepsi voitti Lisburnin vieraissa 2-3. Lopputulokselle varovainen
Samaa. Tosin olisi se 1-3 ollut parempi tulos.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:0ff74600e8="Leif Erikson"]Tepsi voitti Lisburnin vieraissa 2-3. Lopputulokselle varovainen
Samaa. Tosin olisi se 1-3 ollut parempi tulos.[/quote:0ff74600e8]
Aika jännä vikaminuutti tossa matsissa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Veikkaan, että super-Armand tekee tänään (jos on avauksessa) vähintään kolme maalia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Veikkaan, että super-Armand tekee tänään (jos on avauksessa) vähintään kolme maalia.
Yksikin ois jo jotain.
Note to Shanks: Ostakaa TundeWusu Boratin korvaajaksi ja pelastakaa Päijänteen Barsseloona konkurssilta!
Penkillä.
MIGULI piikissä. Tiedä sitten onko tuo hyvä vai huono asia.
[quote:b9809eada7="Futre"]Note to Shanks: Ostakaa TundeWusu Boratin korvaajaksi ja pelastakaa Päijänteen Barsseloona konkurssilta!
Noinko paha on Jyskylässä tilanne? Empä tiiä oisko tosta Wususta mihikää vaik toki Ykkösen tasolla hyvä pelaaja onkin. Sellanen muistikuva on myös, että ois muutamia vuosia sitte käyny testissä.[/quote:b9809eada7]
Ei ole paha tilanne Jyväskylässä, hallittua riskiä hallittua riskiä.
Wusulla on samperin kova vipu, ei tule montaa vastaavaa hetipaikalla liigastakaan mieleen, ois ehdotonta eliittiä pääpuskutilanteisiin. Onhan se Lahdessa tosiaan käynyt testailemassa viitisen vuotta sitten, muuan kaveri oli tuolloin lounastanutkin kanssaan, Tunden puheista oli saattanut aistia ettei ole Lahteen tulossa ja myös syyn siihen miksi ei...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:e416293bfc="shanks"][quote:e416293bfc="Futre"]Note to Shanks: Ostakaa TundeWusu Boratin korvaajaksi ja pelastakaa Päijänteen Barsseloona konkurssilta!
Noinko paha on Jyskylässä tilanne? Empä tiiä oisko tosta Wususta mihikää vaik toki Ykkösen tasolla hyvä pelaaja onkin. Sellanen muistikuva on myös, että ois muutamia vuosia sitte käyny testissä.[/quote:e416293bfc]
Ei ole paha tilanne Jyväskylässä, hallittua riskiä hallittua riskiä.
Wusulla on samperin kova vipu, ei tule montaa vastaavaa hetipaikalla liigastakaan mieleen, ois ehdotonta eliittiä pääpuskutilanteisiin. Onhan se Lahdessa tosiaan käynyt testailemassa viitisen vuotta sitten, muuan kaveri oli tuolloin lounastanutkin kanssaan, Tunden puheista oli saattanut aistia ettei ole Lahteen tulossa ja myös syyn siihen miksi ei...[/quote:e416293bfc]
Turussa pelatessaan kyykytti kyllä A-junnuissa kaikkia ja teki joka pelissä 2 tai 3 maalia, mutta liigassa olikin sitten hyvin paljon hiljaisempaa.
Supersub-Armand, uskomaton maali!
Armandin maalille ja tuuletukselle
Pannaas vielä peukut KTP:n junnuille Olympiakatsomossa.
"Arto Tolsa on paras futaaja Suomessa kautta aikojen...tai no ehkä Litmanen on vähän parempi"
Varovaiselle "Me ollaan Kotkasta..." -chantin alulle
Ja lisäksi vielä siemie-murteelle.
Ja lisäksi vielä siemie-murteelle.
Faktat haltuun. Kotkassa mennään siämiä-murteella.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Avauksessa ollessaan olisi Onen hattutemppu ollut varma.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:bf4cc1203e="Leif Erikson"]Ja lisäksi vielä siemie-murteelle.
Faktat haltuun. Kotkassa mennään siämiä-murteella.[/quote:bf4cc1203e]
Nojoo. Korjaus hyväksytään.
[quote:01755cc7d6="ginipoika"]Veikkaan, että super-Armand tekee tänään (jos on avauksessa) vähintään kolme maalia.
Yksikin ois jo jotain. [/quote:01755cc7d6]
Nyt kävi näin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
jos tänään tulisi kotikotikotikotivoitto.. vois olla huoleti karsintaviivan kauentuessa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Graafikolla mennyt seurojen sijainnit vähän sekaisin?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Graafikolla mennyt seurojen sijainnit vähän sekaisin?
!st Roundille myös .
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:724b6b5086="hrmunoita"]Graafikolla mennyt seurojen sijainnit vähän sekaisin?
!st Roundille myös .[/quote:724b6b5086]
[quote:134b8ff766="Jean-Babtiste"]Mypa Juhannuksena Interin kannassa
:peuk:
[/quote:134b8ff766]
Mitäs mitäs, näyttää pelit jatkuvan hyvin jussin jälkeenkin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Menee taas vähän offtopiciksi, mutta TPS kaatoi kotonaan 3-1 Lisburn Distilleryn ja eteni Intertotocupin toiselle kierrokselle. Ens sunnuntaina Kupittaalle saapuu OB eli Odense Boldklub.
Menee taas vähän offtopiciksi, mutta TPS kaatoi kotonaan 3-1 Lisburn Distilleryn ja eteni Intertotocupin toiselle kierrokselle. Ens sunnuntaina Kupittaalle saapuu OB eli Odense Boldklub.
Jep, oli tosin todella heikkotasoinen peli. Odensea vastaan ei voine löysäillä noin paljon. :?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:215807379a="Leif Erikson"]Menee taas vähän offtopiciksi, mutta TPS kaatoi kotonaan 3-1 Lisburn Distilleryn ja eteni Intertotocupin toiselle kierrokselle. Ens sunnuntaina Kupittaalle saapuu OB eli Odense Boldklub.
Jep, oli tosin todella heikkotasoinen peli. Odensea vastaan ei voine löysäillä noin paljon. :?[/quote:215807379a]
Jees. Eipä TPS joutunu täysillä painamaan. Näennäinen pallonhallinta riitti, harhasyöttöjä tuli kyllä liikaa.
Hjk-Rops 3-2. Näitten EM-kisahöntsien jälkeen veikkausliigaa, mutta ou nou aika sunnuntaipalloilua toi matsi oli..
HJK:n ryhmityksessä ihmetyttää missä pelaa laitapelaajat
[quote:17fa0e2d56="Joe Caligula"]Hjk-Rops 3-2. Näitten EM-kisahöntsien jälkeen veikkausliigaa, mutta ou nou aika sunnuntaipalloilua toi matsi oli..
HJK:n ryhmityksessä ihmetyttää missä pelaa laitapelaajat [/quote:17fa0e2d56]
Vitsailin tänään Joelle, että Mursu katellu tarkkaan kisoja ja ottanu mallia moderneista taktiikoista...mut kuulemma HJK:lla ei ollu edes laitapuolustajia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jaahas, tänään siis vekkuli-Anan puppelilauma saa kyytiä Kupittaalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kiitos Hietala 2008-2008.