#31 27.11.2005 21:22

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Posts: 4,381
Website

Re: Boards of Canada

Juu siis uusi bocci on selkeä suosikkilevyni yhtyeeltä.


I love you and dream about the Führer

Offline

#32 22.12.2005 15:18

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Boards of Canada

Albumihan on ihan timanttia, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se häviää Music Has The Right To Childrenille tunnelmassa.

Juu, koko lailla samaa. "Peacock Tail" ja "Dayvan Cowboy" ovat ehkä hienoimmat kuulemani Boards of Canada biisit. Jotenkin kuitenkin vaikuttaa, että loppua kohti mentäessä levy hieman "väsähtää" niin kuin monesti tapaa sattua. Joka tapauksessa aivan mahtava levy ja kuitenkin sopivasti erilainen verrattuna edeltäjiinsä ollakseenkin tyyliltään mielestäni selvästi lähempänä Music Has the Right to Childreniä. Kansitaiteet ja levyn ulkoasu hipovat jälleen täydellisyyttä.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#33 22.12.2005 15:37

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

Minusta uusi Boc on hyvin erilainen kuin aiemmat levyt. Siinä missä Geogaddi vielä hapuilee samoja latuja kuin Music Has The Right To Children, niin tämä uusin on jo aivan omalla metsäreitillään. Koskemattomaksi sen kiitämän hangen tekee muutamat elementit, joita nyky-electronicassa ei vielä ole osattu hyödyntää. Akustisten soittimien runsaus yhdistettynä täydelliseen konepuolen hallintaan on jotain, mitä muut kokoonpanot eivät ole saaneet vielä aikaan - uudella levyllään Boc pystyy siihen.

Mikä jättää uuden levyn jälkeen Music-levystä, on levyltä puuttuva sielukkuus. Toivottavasti olen vuosien kuluttua väärässä, mutta nyt ainakin tuntuu siltä. Uusin levy ohjaa mielestäni genrensä suuntaa lähes yhtä paljon kuin Music-levy aikoinaan, mutta se ei vielä ole kuin teknisesti täydellinen koe-eläin. Luulen, että tästä syystä monet vanhat fanit ovat kokeneet levyn pienenä pettymyksenä. Saundi alkaa olla mielestäni jo täydellisyyttä hipovaa, paikoitellen tämä uusin on parasta saundia ikinä, mutta toivottavasti nämä saavat esimerkiksi seuraavaan levyyn mennessä puhallettua siihen hieman lisää elämää, sellaista, joka on Music-levyn kantava voima kaikesta sen teknisyydestä huolimatta.

Vaan ehkäpä seuraava levy haluaakin koetella taas uusia teknisiä rajoja suunnasta tai toisesta. Silloin lopputulos olisi taas yhtä odottamaton kuin mitä se tällä levyllä oli.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#34 22.12.2005 15:37

Alxity
bruttokansanonnellisuuden viraston sihteeri
From: Tampere
Registered: 27.06.2005
Posts: 7,909

Re: Boards of Canada

Jos en ole tätä jo jossain sanonut niin sanon sen nyt: en ymmärrä tipan vertaa mikä tässä bändissä on niin hienoa. Tällainen musiikki ei ole minun juttuni.


<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki

Offline

#35 22.12.2005 15:44

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Posts: 13,980
Website

Re: Boards of Canada

Ymmärrän, mutta en ole aikoihin jaksanut tätä tipan vertaa...

Offline

#36 22.12.2005 21:50

hooky
Member
From: The Darkest Pit
Registered: 12.06.2005
Posts: 176
Website

Re: Boards of Canada

Olen muuten vähän siihen suuntaan kallellaan, että Boards of Canadalta tuli mainiota materiaalia jo ennen Music has the Right:a. Twoism on kenteis hapuileva koelaboratorio-otos tulevaa kokopitkää ajatellen, mutta High Scores EP tykittää taas mielestäni täysillä. Tyyliltään EP:n omat biisit (yksi Twoismilta, yksi Music..:lta ja neljä omaa) ovat äänimassoiltaan vielä kaukana tulevasta suuruudestaan. Tämä toimii kuitenkin kivojen rumpukonetaustojen ja hienojen päällekkäisten melodiakerrosten avuksi. Yksi parhaista kuulemistani sinkun ja levyn välimuodoista.


"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"

- Bernard Sumner

Offline

#37 16.02.2006 12:41

helicon
OVERLOOORD!!
Registered: 12.06.2005
Posts: 3,295
Website

Re: Boards of Canada

luin että boards of canada  icon_eek

Offline

#38 18.03.2006 01:38

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Boards of Canada

New Boards of Canada EP Due in June

Amy Phillips reports:
Take exit 70 off the Trans-Europe Express, make a left in a beautiful place out in the country, and there you'll find the Trans Canada Highway. That's the name of the new EP from Boards of Canada, due out June 6 on 12" and CD via Warp Records.

As is customary for the Sandison brothers, the release is shrouded in mystery. All we know are the song titles and that the video for the leadoff track, "Dayvan Cowboy" (which also appeared on BoC's last album, The Campfire Headphase) is due out on that same day. But we assume it will sound, uh, pretty and dreamy.

Tracklist:

01 Dayvan Cowboy
02 Left Side Drive
03 Heard From Telegraph Lines
04 Skyliner
05 Under the Coke Sign
06 Dayvan Cowboy (Odd Nosdam Remix)

peuk


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#39 31.05.2006 22:16

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

Onhan tuo uusi Ep aika hyvä, mutta ei-ihan parhutta. Odd Nosdamin remix on todella hyvää saundia, niin kuin osasin odottaakin, muttei mitään ihan pysäyttävää sentään.

Kerro aqzu valkoisesta vinyylikiekosta, onko se kaunis?


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#40 31.05.2006 22:34

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Boards of Canada

Laatu wrote:

Onhan tuo uusi Ep aika hyvä, mutta ei-ihan parhutta. Odd Nosdamin remix on todella hyvää saundia, niin kuin osasin odottaakin, muttei mitään ihan pysäyttävää sentään.

Kerro aqzu valkoisesta vinyylikiekosta, onko se kaunis?

Onhan se kaunis. Ei niin kaunis kuin violetti In a Beatiful Place Out In The Country -kiekko, mutta kyllä tyylikäs paketti! B-puolella kuului vähän kohinaa oikeasta kajarista - väliaikaista vai painovirhe - pitänee kuunnella uudestaan. Pidin kyllä kiekosta, nyt kun hommaa paremmat kajarit niin saa lisää irti ja parempaa syväanalyysia kehiin.


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#41 02.06.2006 11:32

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Boards of Canada

Minusta Music has the right ja Capfire headphase ovat tylsiä levyjä. Peruskompin päälle jotain ambient-maalailua, ei jaksa kiinnostaa. Sen sijaan Geogaddi on aivan loistava ja In a beautiful place out in the country vieläkin parempi.

Offline

#42 02.06.2006 16:38

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

ydinaukio wrote:

Minusta Music has the right ja Capfire headphase ovat tylsiä levyjä. Peruskompin päälle jotain ambient-maalailua, ei jaksa kiinnostaa.

Näinhän se varmasti onkin jos kuuntelee musiikkia sieraimillaan.

ydinaukio wrote:

Sen sijaan Geogaddi on aivan loistava ja In a beautiful place out in the country vieläkin parempi.

Totta, kuuntelin Geogaddia juuri hiljattain ja se on mainettaan parempi levy, loistava jopa. En tiedä miksi fanit suhtautuvat siihen usein kovin nuivasti, ehkä siksi että odotukset taisivat olla debyytin jälkeen niin pilvissä.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#43 02.06.2006 18:29

ZapMan
Member
Registered: 03.08.2005
Posts: 1,180

Re: Boards of Canada

Laatu wrote:
ydinaukio wrote:

Minusta Music has the right ja Capfire headphase ovat tylsiä levyjä. Peruskompin päälle jotain ambient-maalailua, ei jaksa kiinnostaa.

Näinhän se varmasti onkin jos kuuntelee musiikkia sieraimillaan.

<- Olin tukehtua puolikkaaseen leipään, joka oli suussani kun tälle repesin. JepJep, Music Has the Right to Children on vasemmallekirjoittaneelle autiosaarilevy #2 PISTE

Laatu wrote:

...kuuntelin Geogaddia juuri hiljattain ja se on mainettaan parempi levy, loistava jopa.

jpp samaa totesin näköjään 26.11.2005:

ZapMan wrote:

BTW Geogaddikin kuulostaa näin yömyöhään taas pelottavan hyvältä. Mm. raidat #8 (Julie & Candy) ja #14 (Alpha and Omega) ovat ihan maagisia.


'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."

Offline

#44 02.06.2006 18:57

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005
Posts: 9,517

Re: Boards of Canada

ydinaukio wrote:

Minusta Music has the right ja Capfire headphase ovat tylsiä levyjä. Peruskompin päälle jotain ambient-maalailua, ei jaksa kiinnostaa.

Juurikin näin ainakin ensimmäisen levyn kohdalla. Sen takia en olekaan jaksanut muuta tuotantoa näiltä kuunnella.


ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

Offline

#45 03.06.2006 09:25

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Boards of Canada

Kukaan ei ole vieläkään pystynyt minulle selvittämään, miksi Music has... olisi jotenkin niin mestarillinen levy. Musta se kuulostaa ihan sellaiselta Chill out ibiza-kokoelmalta mitä saa Anttilasta. Telephasic workshop on kyllä kova biisi.

Offline

#46 03.06.2006 14:17

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

ydinaukio wrote:

Kukaan ei ole vieläkään pystynyt minulle selvittämään, miksi Music has... olisi jotenkin niin mestarillinen levy. Musta se kuulostaa ihan sellaiselta Chill out ibiza-kokoelmalta mitä saa Anttilasta. Telephasic workshop on kyllä kova biisi.

En aio sen kummemmin selitellä, tarjoan vain vanupuikkoja, jotta voit puhdistaa korvasi.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#47 03.06.2006 14:32

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Boards of Canada

En mä muutenkaan jaksa tommosta easy listening-kamaa. Periaatteessa ihan kivaa taustamusaa, mutta ei pidä mielenkiintoa yllä millään lailla.

Offline

#48 08.06.2006 19:39

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Boards of Canada

ydinaukio wrote:

Kukaan ei ole vieläkään pystynyt minulle selvittämään, miksi Music has... olisi jotenkin niin mestarillinen levy. Musta se kuulostaa ihan sellaiselta Chill out ibiza-kokoelmalta mitä saa Anttilasta. Telephasic workshop on kyllä kova biisi.

Mun nähdäkseni Boards of Canadan Music has.. on aika kaukana Anttilan chill out-kokoelmista. Soundimaailmassa on ihan hitosti yksityiskohtia ja tarkkuutta. Kuulokkeilla kuunnellessa se monimutkaisuus tulee paljon paremmin esille kuin kaiuttimilla. Se yksinkertaisuus on vain näennäistä, eikä vaan laiskaa ambient-maalailua "peruskompin" päälle.

Itse taas oon sitä mieltä, että kaikkein huonoin BOC-levy taitaa olla se uusin Campfire Headphase. Ei sekään kauhean huono ole, mutta ei läheskään yhtä innovatiivinen kuin noi kaksi aiempaa.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#49 08.06.2006 21:48

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

sheino wrote:
ydinaukio wrote:

Kukaan ei ole vieläkään pystynyt minulle selvittämään, miksi Music has... olisi jotenkin niin mestarillinen levy. Musta se kuulostaa ihan sellaiselta Chill out ibiza-kokoelmalta mitä saa Anttilasta. Telephasic workshop on kyllä kova biisi.

Mun nähdäkseni Boards of Canadan Music has.. on aika kaukana Anttilan chill out-kokoelmista. Soundimaailmassa on ihan hitosti yksityiskohtia ja tarkkuutta. Kuulokkeilla kuunnellessa se monimutkaisuus tulee paljon paremmin esille kuin kaiuttimilla. Se yksinkertaisuus on vain näennäistä, eikä vaan laiskaa ambient-maalailua "peruskompin" päälle.

Itse taas oon sitä mieltä, että kaikkein huonoin BOC-levy taitaa olla se uusin Campfire Headphase. Ei sekään kauhean huono ole, mutta ei läheskään yhtä innovatiivinen kuin noi kaksi aiempaa.

Hyviä näkökulmia. Minun mielestäni Bocin tapauksessa ei voi kuitenkaan puhua huonoudesta. Kaikki levyt ovat olleet genrensä maamerkkejä, paitsi Geogaddi, joka vain oli muuten pirun tunnelmallinen. Tuosta uusimman levyn innovatiivisuuden puutteesta olen kuitenkin täysin eri mieltä! Niin kuin joskus viime vuoden puolella kirjoittelin, tämä viimeisin on ehdottomasti bändin suurin harppaus musiikillisesti. IDM:stä kohti pop-musiikkia, post-rokkia, ja jotain ihan uuttakin suuntaa, jossa oikeat soittimet ja samplet yhdistyvät ennenkuulemattomalla tavalla. Mikä tekee levystä vähemmän klassikon kuin esim Music has... on siitä puuttuva sielukkuus, joissain biiseissä ainakin.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#50 08.06.2006 22:02

sheino
Member
From: Kotipiha Vallilassa
Registered: 31.05.2006
Posts: 4,116

Re: Boards of Canada

Laatu wrote:
sheino wrote:
ydinaukio wrote:

Kukaan ei ole vieläkään pystynyt minulle selvittämään, miksi Music has... olisi jotenkin niin mestarillinen levy. Musta se kuulostaa ihan sellaiselta Chill out ibiza-kokoelmalta mitä saa Anttilasta. Telephasic workshop on kyllä kova biisi.

Mun nähdäkseni Boards of Canadan Music has.. on aika kaukana Anttilan chill out-kokoelmista. Soundimaailmassa on ihan hitosti yksityiskohtia ja tarkkuutta. Kuulokkeilla kuunnellessa se monimutkaisuus tulee paljon paremmin esille kuin kaiuttimilla. Se yksinkertaisuus on vain näennäistä, eikä vaan laiskaa ambient-maalailua "peruskompin" päälle.

Itse taas oon sitä mieltä, että kaikkein huonoin BOC-levy taitaa olla se uusin Campfire Headphase. Ei sekään kauhean huono ole, mutta ei läheskään yhtä innovatiivinen kuin noi kaksi aiempaa.

Hyviä näkökulmia. Minun mielestäni Bocin tapauksessa ei voi kuitenkaan puhua huonoudesta. Kaikki levyt ovat olleet genrensä maamerkkejä, paitsi Geogaddi, joka vain oli muuten pirun tunnelmallinen. Tuosta uusimman levyn innovatiivisuuden puutteesta olen kuitenkin täysin eri mieltä! Niin kuin joskus viime vuoden puolella kirjoittelin, tämä viimeisin on ehdottomasti bändin suurin harppaus musiikillisesti. IDM:stä kohti pop-musiikkia, post-rokkia, ja jotain ihan uuttakin suuntaa, jossa oikeat soittimet ja samplet yhdistyvät ennenkuulemattomalla tavalla. Mikä tekee levystä vähemmän klassikon kuin esim Music has... on siitä puuttuva sielukkuus, joissain biiseissä ainakin.

Joo, tuo huonous on ehkä liian rajusti sanottu. Ei se kolmas levy suinkaan huono ole, mutta se vaan on "huonoin" kaikista kolmesta. Käsittääkseni muuten BOC on käyttänyt ns. oikeita instrumentteja aiemmillakin levyillä, mutta ne on käsitelty lähes tunnistamattomaan muotoon, joten niitä ei oikein tunnista.


”Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla”, kertoo Juha K. Korento.

Offline

#51 08.06.2006 22:15

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

Joo, onhan niillä ollut aina kielisoittimia eri tavoin muokattuna, mutta tällä uusimmalla ne toimivat välillä jopa biisien selkärankana, mikä oli aiemmin syntikkalinjojen tehtävä, noin kärjistäen.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#52 09.06.2006 08:06

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Boards of Canada

Laatu wrote:

Mikä tekee levystä vähemmän klassikon kuin esim Music has... on siitä puuttuva sielukkuus, joissain biiseissä ainakin.

Boards of canada? Sielukkuus? Nyt en ymmärrä.

Täytyy vielä sanoa, että olen kyllä viettänyt lukuisia yön tunteja kuulokkeet päässä Music hasin parissa. En vain löydä siitä minkäänlaista syvyyttä. Koko levy toistaa itseään; ensin minuutin välisoitto, sitten kuusi minuuttia synamattoa ja 4/4-komppia, ja sama uudestaan. Geogaddillahan on käytössä täysin sama metodi, mutta ne biisit ovat todella paljon mielenkiintoisempia. Vaikkapa Julie and candyssa tapahtuu koko ajan ihan hitosti.

Offline

#53 09.06.2006 11:58

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Posts: 11,893
Website

Re: Boards of Canada

ydinaukio wrote:
Laatu wrote:

Mikä tekee levystä vähemmän klassikon kuin esim Music has... on siitä puuttuva sielukkuus, joissain biiseissä ainakin.

Boards of canada? Sielukkuus? Nyt en ymmärrä.

Täytyy vielä sanoa, että olen kyllä viettänyt lukuisia yön tunteja kuulokkeet päässä Music hasin parissa. En vain löydä siitä minkäänlaista syvyyttä. Koko levy toistaa itseään; ensin minuutin välisoitto, sitten kuusi minuuttia synamattoa ja 4/4-komppia, ja sama uudestaan. Geogaddillahan on käytössä täysin sama metodi, mutta ne biisit ovat todella paljon mielenkiintoisempia. Vaikkapa Julie and candyssa tapahtuu koko ajan ihan hitosti.

Oot kyllä oudoin bocin ystävä ikinä, kun sitten kuitenkin osaat Geogaddia...

Sielukkuudesta... Boc luoda tunnelman, joka on kuin nostalgiaa 70-luvulta, joka on tuttu vain television luontodokumentteina tai tarinoina leirinuotion äärestä. Bocissa välittyy myös sama fiilis kuin tuon ajan kaitafilmatuista kotielokuvista, jotka idealisoivat kokonaisen vuosikymmenen ja sukupolven. Music Has... on soundtrackki niille.


You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Offline

#54 09.06.2006 12:03

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006
Posts: 22,060

Re: Boards of Canada

Joo. Emmä tiedä. Ostin Geogaddin ensin, ihastuin, ja sen jälkeen Music tuntui pettymykseltä. Tiedän lukuisia tyyppejä netin keskustelupalstoilta joille on käynyt samoin. Sama juttu tuon Campfiren kanssa. Kulahti ja pahasti.

Ja mitähän mä nyt taas jankkaan samaa asiaa. kaka

Offline

#55 11.04.2008 12:08

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Boards of Canada

Kirjaston Music Has... ilmeisesti rikki, enkä saanut ripattua Smokes Quantityä (15. biisi). Voisiko joku viskata sen johonkin?

Ois kivaa.

EDIT: Oho kato, se on Twoismillakin. Mutta se on eri versio. Eli kelpais taas.

Oon tunari icon_lol


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#56 11.04.2008 12:32

risto_m
Member
From: Turku
Registered: 20.09.2006
Posts: 9,857

Re: Boards of Canada

noiseidea wrote:

Kirjaston Music Has... ilmeisesti rikki, enkä saanut ripattua Smokes Quantityä (15. biisi). Voisiko joku viskata sen johonkin?

Ois kivaa.

EDIT: Oho kato, se on Twoismillakin. Mutta se on eri versio. Eli kelpais taas.

Oon tunari icon_lol

Tuossa olis passelisti: http://www.mediafire.com/?w1gvtjgh4ti

No ni, päivän hyvä työ tehty!


Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.

Offline

#57 11.04.2008 12:40

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Boards of Canada

mutta erottuuko munan hierominen rumpukoneeseen tossa mp3:ssa? 017


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

#58 11.04.2008 12:44

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006
Posts: 41,048

Re: Boards of Canada

risto_m wrote:
noiseidea wrote:

Kirjaston Music Has... ilmeisesti rikki, enkä saanut ripattua Smokes Quantityä (15. biisi). Voisiko joku viskata sen johonkin?

Ois kivaa.

EDIT: Oho kato, se on Twoismillakin. Mutta se on eri versio. Eli kelpais taas.

Oon tunari icon_lol

Tuossa olis passelisti: http://www.mediafire.com/?w1gvtjgh4ti

No ni, päivän hyvä työ tehty!

Kiitos Risto! You rule!

silvawhale wrote:

mutta erottuuko munan hierominen rumpukoneeseen tossa mp3:ssa? 017

Toivotaan.


kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

Offline

#59 20.05.2008 20:11

maloun
Member
Registered: 31.03.2007
Posts: 567

Re: Boards of Canada

bocin ystävien vapaa-aikaa ois syytä rajoittaa.. kävin pitkästä aikaa lueskeleen tota http://fredd-e.narfum.org/boc/info/ -sivua joka keskittyy triviatietoon ko. bändistä. onhan noita jotain ihan hauska lukea, mutta esim jo vieraskirjasta löytyy tällaista huuhaata:

"Hey Fredd, I would just like to point out, that listening to "Sunshine Recorder", backwards and at a 3rd of the regular speed, it seems a good portion of the song is made out of Church Bells ringing. From about 3:10 to 3:30 if you reverse that, then play it backward and a 3rd of it's regular speed, church bells. very, very prominent. also at 3:25 when the child says "Getta fa place" (Or somthing like that, I don't know) Right at the end, you can hear another vocal sample very quickly (Around 3:27). also right when the boy ends with the "sss" from the word "place" if you slow it down (to about 20% of original) it sounds sort of like... a man calling help or moaning. there's definatly something there. you should check it out."

ja vastaavaa tekstiä löytyy ihan järkyttävät määrät.

Offline

#60 21.05.2008 02:26

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006
Posts: 12,833

Re: Boards of Canada

mutta silti on jäänyt huomaamatta että ne hieroo muniaan siihen kirkonkelloon.


Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

Offline

Board footer

Powered by FluxBB