You are not logged in.
[quote:962f7bfa6d="ginipoika"][quote:962f7bfa6d="lejoncio"]3300 asukkaan Hoffenheimiin on valmistumassa 30000 ihmistä vetävä stadion.
Milloin Myllykoskella?[/quote:962f7bfa6d]korjasub [/quote:962f7bfa6d]
Kieltämättä kävi mielessä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hoffenheimin superkiimalle :peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hoffenheimille ikuinen.
Pieni kyläseura, joka on käyttänyt viimeisen vuoden aikana pelaajasiirtoihin yli 30 000 000 euroa.
Hoffenheim
Gladbach :peuk:
Mitä tota Urheilukanavalta tullutta Leverkusen - Schalkea katselin, niin Leverkusenin pyörittely oli kyllä varsin vakuuttavaa, tosin sitten homma katkesi yleensä kun yritettiin pelata boxi sisälle ja Schalken pulustus rikkoi ja tuomari jätti usein viheltämättä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"A repo man's always intense"
Varikset komentavat
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Hertha on valttia
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Lukas Podolskin siirto takaisin kasvattajaseuraansa FC Kölniin on varmistunut!
10 miljoonaa euroa ja sopimus 2013 asti. Kesällä vasta tapahtuu tämä siirto. Hieno homma, että Poldi pääsee pois Ulin & Klinsin koirankopista.
Viihtyneekö kauan?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Viihtyneekö kauan?
Eiköhän se nyt ainakin tuon seuraavan kauden. Ja mikäli onnistuu, niin sitten saattaisi Poldi uskaltaa tähyillä muualle kuin etelään.
Siirtoa ei tapahdu, jos Köln tippuu kauden päätteeksi Zweiteen.
Huh mikä matsi toi Stuttgart - Hoffenheim. Räikeästi yksi tämän kauden viihdyttävimpiä pelejä, jonka olen nähnyt. Mieletöntä draamaa, yllättäviä käänteitä, johtoaseman pupeltamista alusta loppuun, varman voiton kuseminen yliajalla.
Parasta oli ehkä se kun Salihovicilta lähti kenkä jalasta ja Lehmann oli käynyt piilottamassa kengän maalin katolle ja Salihovic yritti pelata ilman kenkäänsä kun ei löytänyt sitä
Tähän kyllä sama. Just kun käväsin faijalla niin kepu kädessä saunan jälkeen toi bundesmatsi toi juuri oikean tunnelman
Just niiqu pitääkin; sekä hienoja juttuja että käsittämättömiä tunarointeja.
Toi Velmu-Jensin nappiksen piilotus oli kyllä miehen paras oivallus pelissä..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Tässä vähän lisää Lehmannin tempauksesta:
Jensille
Huigeaa draamaa, harmi etten nähnyt.
"A repo man's always intense"
Voi vittu kun on siisti matsi toi Dortmund - Hoffenheim!
Sääli, että en vaan pysy hereillä oikein millään, joten pakko nukkua tauon mittaiset päikkärit tjsp.
Ei mikään klassikko ollu Dortmund - HSV, mutta silti ihan mukavasti herkullisia ja jopa absurdeja tilanteita, ja olihan Kehlin maali komea.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
^Heikossakin futismatsissa on aina jotain hyvää niiku tässä toi mainitsemasi maali, jossa syöttö-juoksu-viimeistely oli hienoa parempaa Stadi liigaa tasoa ja se lopun HSV:n melkein maali Dortmundin häsläilyjen jälkeen..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Klinsille potkut ja Jupp Heynckes tilalle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Klinsille potkut ja Jupp Heynckes tilalle.
Odotin, että vasta kesällä tämä. Ei vissiin Baijerissa omaksuttu Klinsin tyyliä. Mieshän toi mukanaan mm. muutaman henkisen valmentajan jne.
[quote:0cdbe31281="ginipoika"]Klinsille potkut ja Jupp Heynckes tilalle.
Odotin, että vasta kesällä tämä. Ei vissiin Baijerissa omaksuttu Klinsin tyyliä. Mieshän toi mukanaan mm. muutaman henkisen valmentajan jne.[/quote:0cdbe31281]
Suomen 70-luvun lätkäjoukkueen tyyliin. Ei onnannut niilläkään
Oho! Odotin Sammyn seuraavaksi seuraksi jotain brittiseuraa, joten tämähän on oikein miellyttävä yllätys.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Odotin siirtoa Sheriffin kanssa Wolvesiin, mutta hyvä tämäkin!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Samikusen
Vaan on tuo Rudi Völler vanhentunut.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.