You are not logged in.
Teuvo Tulio: Rakkauden risti (1946)
Regina Linnanheimo
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:753ad27d7e="TWISTED BITCH"][quote:753ad27d7e="Pope"]Kaverin enoa oli tullu joku niin sanottu "ruskean reijän ritari" iskemään kokkolalaisessa yökerhossa 70-luvulla. Iskulaini oli:
"Että pittää olla Tomjonesin näkönen mies"
Jutun gägi toki siinä, ettei tämä kehuttu sälli muistuttanut millään tapaa tota yläpuolella keikistelevää urosta [/quote:753ad27d7e]
[/quote:753ad27d7e]lou reedissä nämä
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Pidin Monster's Ballista yllättävän paljon, ottaen huomioon etten yleensä voi sietää Billy Bob Thorntonia.
Bad Santa
spider man 2
Eipä hääppönen.
reservoir dogs
lähti paremmin kuin viime katsomiskerralla
Keskinkertainen, mutta Gary Sinese oli hyvä.
[quote:e716278a1d="Feggy"]
Keskinkertainen, mutta Gary Sinese oli hyvä.[/quote:e716278a1d]Miks Gary Sinise pääs näyttelee Snake Eyesiin? Sil oli de Palman mielestä siniset silmät..
I'll get me goat
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mjoo, katottiin Tappava ase 3
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Thank you for smoking.
Kirjasto Kympistä tulee lainattua harvoin mitään hyvää. Tääkin oli paskaa.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
[quote:3c6020bd86="kaistahai"]Thank you for smoking.
Kirjasto Kympistä tulee lainattua harvoin mitään hyvää. Tääkin oli paskaa.[/quote:3c6020bd86]
Täytyy varoa tuota Kirjasto Kymppiä..
Mikä muuten tossa leffassa on erityisen paskaa?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
junebug
aivan turha indiepätkä, tyypillinen "sundance-suosikki". plussaa että will oldham vilahtaa kuvissa jotain 20 sekunttia ja sanoo yhden lauseen. musat
piti olla yo la tengon tekemät mutta en mä ainakaan mitään huomannu.
"elämänmakuinen" ja "pieni" elokuva eli siis hirveetä paskaa
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:44e4a94643="artsy"]junebug
"elämänmakuinen" ja "pieni" elokuva eli siis hirveetä paskaa[/quote:44e4a94643]
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:6ac5255e77="kaistahai"]Thank you for smoking.
Kirjasto Kympistä tulee lainattua harvoin mitään hyvää. Tääkin oli paskaa.[/quote:6ac5255e77]
tuu käymään pasilan kirjastossa, täällä on oikiasti aika pahuksen
hyvät elokuvavalikoimat!
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Enigma
Toisen maailmansodan salaustsydeemi"jännäri", ei kovinkaan kummoinen, vaikka kiinnostava aihepiiri (natseja kehissä).
A Good Shepard
Luokaton vitun pitkä agenttipaskatekele.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ekaa kertaa sitten parin vuoden takaisen R&A:n. Melkoinen maratooni, mutta kaunista katsottavaa jos (ja kun) tykkää sielukkaista mustavalkokuvista.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
McBain
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:ed12b36561="asleep"]McBain
[/quote:ed12b36561]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
frantic
ihan okej
[quote:5b38e48caf="Joe Caligula"][quote:5b38e48caf="kaistahai"]Thank you for smoking.
Kirjasto Kympistä tulee lainattua harvoin mitään hyvää. Tääkin oli paskaa.[/quote:5b38e48caf]
Täytyy varoa tuota Kirjasto Kymppiä..
Mikä muuten tossa leffassa on erityisen paskaa?[/quote:5b38e48caf]
No, se oli huumorielokuva, muttei onnistunut naurattamaan mua kuin muutamissa pikkuvitseissä. Näyttelijät ei näytelleet ihmisiä vaan jotain sitcomhahmoja tms. Koko homman ois voinut esittää 45 minuutissa puolentoista tunnin sijaan. Asiat paiskattiin katsojan eteen hirveellä vauhdilla ja meiningillä, jotenkin televisosarjamaiseen tyyliin. Eikä vituttanut eikä ihastuttanut.
Pitää piippahtaa Pasilaan, vaan en tiedä uskallanko tulla sinne kun olen kuullut pelottavia juttuja.
Ja siis Kirjasto kympistä on kyllä tullut lainattua hyviäkin pätkiä, jotekin mä kuiteski sorrun huonoon kun ei ole muuta ikinään tarjolla.
High Fidelity
Oli niin hyvä kuin osasin odottaakin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Wargames: The Dead Code
[quote:b2eea5556c="leposi"]Wargames: The Dead Code
[/quote:b2eea5556c]
Onks tällä mitään tekemistä alkuperäsen Wargamesin kanssa?
Kattelin just "sen" viime viikolla
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
En tajua ihmisiä jotka tajuaa High Fidelityä (siis leffaversiota), se on aivan saatanan NOLO ja PASKA.
[quote:fa570c4a97="artsy"][quote:fa570c4a97="Alxity"]High Fidelity
Oli niin hyvä kuin osasin odottaakin.[/quote:fa570c4a97]
eli siis aika kehno?[/quote:fa570c4a97]
No en tiiä. Ihan hyvää viihdettä. Jack Black oli kyllä jälleen ärsyttävä. Eli taas kerran mulla on väärä mielipide?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
En tajua ihmisiä jotka tajuaa High Fidelityä (siis leffaversiota), se on aivan saatanan NOLO ja PASKA.
ei se mustakaan ollut hyvä elokuva kun katoin sen uudestaan vuosien jälkeen (lainasin Kympistä) mut eipä se kirjakaan noin niinku selailemalla vakuuttanut.
[quote:796d3620b9="looramerri"]En tajua ihmisiä jotka tajuaa High Fidelityä (siis leffaversiota), se on aivan saatanan NOLO ja PASKA.
ei se mustakaan ollut hyvä elokuva kun katoin sen uudestaan vuosien jälkeen (lainasin Kympistä) mut eipä se kirjakaan noin niinku selailemalla vakuuttanut.[/quote:796d3620b9]
KYMPPI ON EVIL!
(Ja High Fidelity on paska kirja.)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:8fdc09faed="asleep"][quote:8fdc09faed="leposi"]Wargames: The Dead Code
[/quote:8fdc09faed]
Onks tällä mitään tekemistä alkuperäsen Wargamesin kanssa?
Kattelin just "sen" viime viikolla [/quote:8fdc09faed]
Njooo, sama idea kai. Mut se alkuperäinen on mahtava. Tämä oli naurettavan huono. Ei ollut edes seksyi tyttöi.
High Fidelity; just parasta kirjana sekä leffana ja erityisesti Kympistä lainattuna toki..