You are not logged in.
barb wire
lurjukset
basquiat
paljon hyviä näyttelijöitä ja kiinnostava aihe mut silti vähän vaisuksi jäi.
basquiat
Jaksaisko? Eii...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
viskningar och rop
liv ullmann
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Mutant Chronicles
Tolkuttoman typerä mutta ajoittain viihdyttävä "scifieepos".
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Niin ja "STIK ÖRAAUNND!" Commandossa kanssa
Tää o muuten Predatorissa
Vai onks muka molemmissa
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Kamppailu avaruudessa. Elokuva-arkiston neuvostoelokuva -sarja ei ole pettänyt, kertaakaan ja tämänkertainen scifipläjäys oli myös katsomisen arvoinen. Käsittämättömät juonikuviot ja pölhöt repliikit naurattivat.
Puvustus oli myös omaa luokkaansa
TUBOSS!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
TUBOSS! :mad2::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Poliisiopisto 1 on kyllä edelleen hieno elokuva. Harmi että ne jatko-osat ei oikein napannu, mutta kyllähän nekin kattoo.. Kovaa musaa leffoissa ja Mahoneyn roolia vetävä Steve Guttenberg on itse karisma.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:73d71087f4="Jean-Babtiste"]Niin ja "STIK ÖRAAUNND!" Commandossa kanssa
Vai onks muka molemmissa [/quote:73d71087f4]
Epäröinkin tuon kanssa hetken
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
TUBOSS!
:mad2::peuk:
sama :mad2::peuk:
Oisinpa nähny
Juno. Kyllähän tuon katsoi. Indierunkkailu tuntui hieman päälleliimatulta.
Varikset komentavat
Poliisiopisto 1 on kyllä edelleen hieno elokuva. Harmi että ne jatko-osat ei oikein napannu, mutta kyllähän nekin kattoo.. Kovaa musaa leffoissa ja Mahoneyn roolia vetävä Steve Guttenberg on itse karisma.
Huh. Vaativimpia leffamaratoneja ikinä. Poliisiopistot alusta loppuun. Tosin en päässyt ihan alkuun, eli parhaat jäi päältä.
Moskovan keikan Christopher Lee viiksineen pienessä kopissa, jonka pitäisi esittää moskovan pääpoliisiasemaa herätti hirveää myötähäpeää. Koko sessio aiheutti mielen järkkymistä..
Christopher Leelle muuten
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:5a4c84578a="Neuvostoliitto"]Poliisiopisto 1 on kyllä edelleen hieno elokuva. Harmi että ne jatko-osat ei oikein napannu, mutta kyllähän nekin kattoo.. Kovaa musaa leffoissa ja Mahoneyn roolia vetävä Steve Guttenberg on itse karisma.
Huh. Vaativimpia leffamaratoneja ikinä. Poliisiopistot alusta loppuun. Tosin en päässyt ihan alkuun, eli parhaat jäi päältä.
Moskovan keikan Christopher Lee viiksineen pienessä kopissa, jonka pitäisi esittää moskovan pääpoliisiasemaa herätti hirveää myötähäpeää. Koko sessio aiheutti mielen järkkymistä..
Christopher Leelle muuten [/quote:5a4c84578a]
Kyllä musta Poliisiopisto 2 oli vielä ihan hauska, sen jälkeen kyllä meno muuttui koko ajan hirveämmäksi. :x
SOSDO MASSA KOMOROSSA
[quote:38b9400e82="barton_funk"] Moskovan keikan Christopher Lee viiksineen pienessä kopissa, jonka pitäisi esittää moskovan pääpoliisiasemaa herätti hirveää myötähäpeää. Koko sessio aiheutti mielen järkkymistä..
[/quote:38b9400e82]
En ole tietääkseni nähnyt leffaa, mutta muistan kun sitä aikanaan markkinoitiin tv-mainoksin, mainos oli tietenkin puhuttu suomea "venäläisittäin" murtaen eli j-kirjainta joka väliin tunkien.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kyllä musta Poliisiopisto 2 oli vielä ihan hauska, sen jälkeen kyllä meno muuttui koko ajan hirveämmäksi. :x
Just tänään kahvipöydässä keskusteltiin että kolmannen osan jälkeen muuttu meno paskemmaksi, mutta itse oon sitä mieltä, että nelosen jälkeen vasta alettiin mennä alaspäin. Vitosessa ja kutosessakin on omat hetkensä, mutta kokonaisuudessaan ne on vähän hengettömiä. Seiskaa en sitten oikein osaa edes luokitella Poliisiopisto-leffoihin kuuluvaksi.
Vitosessa ja kutosessa on kylläkin Harris ja Proctor parivaljakolla hyviä juttuja ja kommelluksia. Ainakin tämä kutososassa tapahtuva ikkunanpesu-episodi on hauska: http://www.youtube.com/watch?v=Fkb5MS-QFMs
"Thank you for your contribution, Capt. Harris."
[quote:a636377617="asleep"][quote:a636377617="Jean-Babtiste"]Niin ja "STIK ÖRAAUNND!" Commandossa kanssa
Vai onks muka molemmissa [/quote:a636377617]
Epäröinkin tuon kanssa hetken [/quote:a636377617]
Eiks toi ole Commandon siinä lopussa ku Arska on heittäny metalliputken Vernon Wellsin mahasta läpi niin että hää on jääny roikkumaan sinne seinälle? Emmuista oliko Predatorissa sama.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:79ebf7373f="Jean-Babtiste"][quote:79ebf7373f="asleep"][quote:79ebf7373f="Jean-Babtiste"]Niin ja "STIK ÖRAAUNND!" Commandossa kanssa
Vai onks muka molemmissa [/quote:79ebf7373f]
Epäröinkin tuon kanssa hetken [/quote:79ebf7373f]
Eiks toi ole Commandon siinä lopussa ku Arska on heittäny metalliputken Vernon Wellsin mahasta läpi niin että hää on jääny roikkumaan sinne seinälle? Emmuista oliko Predatorissa sama.[/quote:79ebf7373f]
Oli pakko googlettaa: Predatorissahan toi!
Miks en muista mihin Commando päätty. Nähny leffan ehkä viistuhatta kertaa
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:018a41ccd2="Prakk"]Kyllä musta Poliisiopisto 2 oli vielä ihan hauska, sen jälkeen kyllä meno muuttui koko ajan hirveämmäksi. :x
Just tänään kahvipöydässä keskusteltiin että kolmannen osan jälkeen muuttu meno paskemmaksi, mutta itse oon sitä mieltä, että nelosen jälkeen vasta alettiin mennä alaspäin. Vitosessa ja kutosessakin on omat hetkensä, mutta kokonaisuudessaan ne on vähän hengettömiä. Seiskaa en sitten oikein osaa edes luokitella Poliisiopisto-leffoihin kuuluvaksi.
Vitosessa ja kutosessa on kylläkin Harris ja Proctor parivaljakolla hyviä juttuja ja kommelluksia. Ainakin tämä kutososassa tapahtuva ikkunanpesu-episodi on hauska: http://www.youtube.com/watch?v=Fkb5MS-QFMs
"Thank you for your contribution, Capt. Harris." [/quote:018a41ccd2]
Itseasiassa korjaan tekstiäni sen verran, että Poliisiopisto 4 on mielestäni parempi kuin kolmonen. Mutta joo, vitonen oli kyllä jo ihan kamala pettymys, kun pentuna meni ihan leffateatteriin asti katsomaan.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Näille poliiseille oma topic
en ole kolmekybänen emoboy
Poliisit lukkoon ja topikki jäähylle.
Poliisiopistot 1-4 on ainakin katsomisen arvoisia. Oliko nelosen alussa se klassikkokohtaus, kun Jones ja Mahoney kruisailee ja bostaa ja sit siinä soi se "CITIZENS ON PATROL!!!" -biisi? No, olihan se siinä.
Suosikkihahmoni on kyllä Tackleberry, se asejätkä. Mihin jäi miehen oma spin-off -elokuva?
[quote:503a7e799e="Neuvostoliitto"]Poliisiopistot 1-4 on ainakin katsomisen arvoisia. Oliko nelosen alussa se klassikkokohtaus, kun Jones ja Mahoney kruisailee ja bostaa ja sit siinä soi se "CITIZENS ON PATROL!!!" -biisi? No, olihan se siinä.
Suosikkihahmoni on kyllä Tackleberry, se asejätkä. Mihin jäi miehen oma spin-off -elokuva? [/quote:503a7e799e]
En tiedä, mutta Tackleberryn näyttelijä ainakin kuoli muutama vuosi sitten.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
RIP
Mua harmitti silloin aikanaan joskus se, että sekä Harris että myöhemmin Lassard saa osakseen niin julmia piloja. Tai siis kun niillä hyvillä tyypeillä on oma iso porukkansa, ja sitten ne porukalla tekee kaikenlaisia traumaattisia temppuja, ja Harriskaan ei varmaan oikeasti pahaa tarkoittanut koskaan.. Jäin kaipaamaan sellaista kohtausta, jossa eri osapuolet olisi löytäneet yhteisen ymmärryksen.
Mutta tiesittekö, että Lassardin näyttelijä on syntynyt Helsingissä?
[quote:0460860aaa="Neuvostoliitto"]RIP
Mua harmitti silloin aikanaan joskus se, että sekä Harris että myöhemmin Lassard saa osakseen niin julmia piloja. Tai siis kun niillä hyvillä tyypeillä on oma iso porukkansa, ja sitten ne porukalla tekee kaikenlaisia traumaattisia temppuja, ja Harriskaan ei varmaan oikeasti pahaa tarkoittanut koskaan.. Jäin kaipaamaan sellaista kohtausta, jossa eri osapuolet olisi löytäneet yhteisen ymmärryksen.[/quote:0460860aaa]
Mulla nykyään sama
Välillä harmittaa se muiden täysin holtittoman edesvastuuton ja pahantahtoinen sekoilu
Ma-Homo?
[quote:5f13cafb9d="janne m."][quote:5f13cafb9d="Jean-Babtiste"][quote:5f13cafb9d="asleep"][quote:5f13cafb9d="Jean-Babtiste"]Niin ja "STIK ÖRAAUNND!" Commandossa kanssa
Vai onks muka molemmissa [/quote:5f13cafb9d]
Epäröinkin tuon kanssa hetken [/quote:5f13cafb9d]
Eiks toi ole Commandon siinä lopussa ku Arska on heittäny metalliputken Vernon Wellsin mahasta läpi niin että hää on jääny roikkumaan sinne seinälle? Emmuista oliko Predatorissa sama.[/quote:5f13cafb9d]
Oli pakko googlettaa: Predatorissahan toi!
Miks en muista mihin Commando päätty. Nähny leffan ehkä viistuhatta kertaa [/quote:5f13cafb9d]
Eikös Commandon lopussa todeta jotain että "Let off some steam, Bennett!" , tai jotain muuta yhtä hienoa
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Poliisiopistot 1-5 nauratti joskus. Epäilen josko enää jaksaisin innostua.
Mut Tampereen Blue Oysterissä vois kyl joskus käydä:
http://www.blueoysterbar.fi/index2.html
"Rento meininki"