You are not logged in.
Topikki katos häh
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
the curious case of benjamin button
ihan ookoo elokuva. panic roomin kanssa fincherin huonoin.
halloween
kyllä toi on yks kaikkien aikojen suosikkileffoistani
Omalla tavallaan aikasta toimiva paketti.
Mä en ihan kokonaisuudessaan innostunut Death Proofista, vähän liikaa tyhjäkäyntiä. Vaikka joojoo, niissä elokuvissa mille se kumartaa niin niissäpä sitä vasta on jne. Planet Terror sen sijaan oli tosi viihdyttävä!! Oikein yllättävänkin hauska.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mä en ihan kokonaisuudessaan innostunut Death Proofista, vähän liikaa tyhjäkäyntiä. Vaikka joojoo, niissä elokuvissa mille se kumartaa niin niissäpä sitä vasta on jne. Planet Terror sen sijaan oli tosi viihdyttävä!! Oikein yllättävänkin hauska.
Samat funtsimiset noista leffoista hei!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
mun mielestä death proof oli aika karmeaa paskaa, selkeästi tarantinon huonoin. planet terror sen sijaan oli aikalailla täydellinen elokuva
Ja sit pari lyhärii: Kaupungissa on tulevaisuus ja Kitka.
lady in the water
käsittämätön pätkä. kaksi kaveria sanoivat joskus että toi on kaikkien aikojen paskin leffa joten pakkohan se oli nähdä. ei kyl kauas jääty, jopa vielä huonompi kuin the happening
[quote:313d79a18e="leposi"]
Ja sit pari lyhärii: Kaupungissa on tulevaisuus ja Kitka.[/quote:313d79a18e]
kannattaa kattoa myös noita muita postisäästöpankin jarvalta tilaamia lyhytelokuvia kuten nainen ja yhteiskunta, sekä tietokoneet palvelevat. ihan huikeeta kamaa!
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Ja sit lyhärinä Nainen ja yhteiskunta.
Muistan kun näin leffateatterissa trailerin ja repesin ihan täysin, koska se oli niin hauskan paskalta tuntuva idea koko leffa. Nyt oli sitten pakko katsoa toi. Ei ollu ees hauska. Hitsin surkee vaan. En pidä Jenni Banerjeestä sitten yhtään. uuh.
40 year old virgin
ihan hauska. aivan liian pitkä tosin.
[quote:0f7762c385="danaström"][quote:0f7762c385="leposi"]
Ja sit pari lyhärii: Kaupungissa on tulevaisuus ja Kitka.[/quote:0f7762c385]
kannattaa kattoa myös noita muita postisäästöpankin jarvalta tilaamia lyhytelokuvia kuten nainen ja yhteiskunta, sekä tietokoneet palvelevat. ihan huikeeta kamaa![/quote:0f7762c385]
löytyyks noita mistään deeveedeeltä teeämäs? oon nähny vaa jossain avannossa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b89c3fd0ae="ydinaukio"]40 year old virgin
ihan hauska. aivan liian pitkä tosin.[/quote:b89c3fd0ae]
Totta. Sama ongelma vaivaa kaikkia näiden tyyppien leffoja. Puol tuntia naks ja olisivat oikein hyviä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Coraline.
3Dtoimi varsin hyvin, välillä välkkyi nopeissa toimintakohtauksissa ja silmät väsyivät.
Aika jännä elokuvahan tuo oli, tyttöystävä puristi kädestä sen verran että oli pari mustelmaa myöhemmin hauiksessa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:c4478b1d0e="huïg"][quote:c4478b1d0e="danaström"][quote:c4478b1d0e="leposi"]
Ja sit pari lyhärii: Kaupungissa on tulevaisuus ja Kitka.[/quote:c4478b1d0e]
kannattaa kattoa myös noita muita postisäästöpankin jarvalta tilaamia lyhytelokuvia kuten nainen ja yhteiskunta, sekä tietokoneet palvelevat. ihan huikeeta kamaa![/quote:c4478b1d0e]
löytyyks noita mistään deeveedeeltä teeämäs? oon nähny vaa jossain avannossa[/quote:c4478b1d0e]
http://www.finnkino.fi/dvd/1858/
Tossa on ainakin Nainen ja yhteiskunta, Kitka ja Kaupungissa on tulevaisuus.
http://www.finnkino.fi/dvd/1365/
Sit tossa kakkosessa on varmaan kans jotain lyhäreitä, en tiedä mitä.
Mm. Filmifriikistä lähtee molemmat boksit hintaan 19,90/kpl.
saatiin ilmasia lippuja Wolverineen niin käytiin kattoo se eilen. eihän se hyvä ollu, mutta ihan viihdyttävä.
[quote:eb791e2dc9="barton_funk"]Coraline.
3Dtoimi varsin hyvin, välillä välkkyi nopeissa toimintakohtauksissa ja silmät väsyivät.
Aika jännä elokuvahan tuo oli, tyttöystävä puristi kädestä sen verran että oli pari mustelmaa myöhemmin hauiksessa. [/quote:eb791e2dc9]
Pitäishän tuo nähdä.
Mulla on tuosta kirjasta Gaimanin mulle signeeraama versio!
fanityttö-spåm
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:972e25480f="leposi"][quote:972e25480f="huïg"][quote:972e25480f="danaström"][quote:972e25480f="leposi"]
Ja sit pari lyhärii: Kaupungissa on tulevaisuus ja Kitka.[/quote:972e25480f]
kannattaa kattoa myös noita muita postisäästöpankin jarvalta tilaamia lyhytelokuvia kuten nainen ja yhteiskunta, sekä tietokoneet palvelevat. ihan huikeeta kamaa![/quote:972e25480f]
löytyyks noita mistään deeveedeeltä teeämäs? oon nähny vaa jossain avannossa[/quote:972e25480f]
http://www.finnkino.fi/dvd/1858/
Tossa on ainakin Nainen ja yhteiskunta, Kitka ja Kaupungissa on tulevaisuus.
http://www.finnkino.fi/dvd/1365/
Sit tossa kakkosessa on varmaan kans jotain lyhäreitä, en tiedä mitä.
Mm. Filmifriikistä lähtee molemmat boksit hintaan 19,90/kpl.[/quote:972e25480f]
Mun mielestä kaikkien noiden dvd-julkasujen mukana tulee enemmän tai vähemmän samat lyhärit eli Kitka ja Kaupungissa on tulevasuus. Ite oon noi tilaustyöt nähny kans arkistossa, eli ei tarkempaa tietoa. Voisin kysellä meijän proffalta noista lyhäreistä ku se istuu Risto Jarva -seuran hallituksessa, että mikä niiden kohtalo on oleman. Filkkakopiot ainakin osasta on tallessa.
Pakko muuten myös vielä hehkuttaa sitä Pakasteet lyhäriä, jos joskus tulee eteenne. Siinä kuten myös Tietokoneet palvelevat pätkässä on Erkki Kureniemen duunaamat musiikit, josta on tietty hieno risteillä Mika Taanilan ohjaamaan Tulevaisuus ei ole entisensä nimiseen Kureniemi dokkariin, joka on aivan saakelin kova. Siinä esitellään mm. Kureniemen 70-luvun hienoin mielentuote Seksofoni ja lopussa Kureniemen psykedeeliset tulevaisuudennäkymät.
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Joo tuo kurenniemi -dokkarin uudelleenkatsanto toi mieleeni tuon Tietokoneet palvelevat -pätkän ja nostatti Pakaste-matskun tutkahälytyslistalle. Ne pitäs saada! Tulevaisuus -DVD:llähän noita kurenniemi-lyhäreitä on, mutta Kurenniemi & Jarva -yhdistelmät puuttuvat molempien kokoomilta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
eilen illalla jäi avaimet kotiin ja yöllä avausmaksu on 40 eååh (vrt. päiväsaikaan 5e), joten mentiin naapuriin yöksi ja katottiin samalla puolet child's play 2:sta. mahtavaa kamaa
Mangojauhe goddamn.
Tykkäsin tosi paljon. Hieno elokuva.
eilen illalla jäi avaimet kotiin ja yöllä avausmaksu on 40 eååh (vrt. päiväsaikaan 5e), joten mentiin naapuriin yöksi ja katottiin samalla puolet child's play 2:sta. mahtavaa kamaa
jostain syystä jäin kans katsomaan tota jostain puolivälistä
[quote:f9f6b1da85="stratum"]ostarin superstevari
(ehkä paskin leffa ikinä)[/quote:f9f6b1da85]
Mutta parhaita leffannimiä toki :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Changeling
-Laadukas leffa Eastwoodilta ofkoos.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:426664b126="Pope"][quote:426664b126="stratum"]ostarin superstevari
(ehkä paskin leffa ikinä)[/quote:426664b126]
Mutta parhaita leffannimiä toki :peuk:[/quote:426664b126]
Parhaita suomennoksia myös - alkuperäinen kun on perin tylsä Observe and Report.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:0c4caa58d1="janne m."][quote:0c4caa58d1="Pope"][quote:0c4caa58d1="stratum"]ostarin superstevari
(ehkä paskin leffa ikinä)[/quote:0c4caa58d1]
Mutta parhaita leffannimiä toki :peuk:[/quote:0c4caa58d1]
Parhaita suomennoksia myös - alkuperäinen kun on perin tylsä Observe and Report.[/quote:0c4caa58d1]
suomennokselle toki varaukseton
[quote:f2720fed0f="stratum"][quote:f2720fed0f="janne m."][quote:f2720fed0f="Pope"][quote:f2720fed0f="stratum"]ostarin superstevari
(ehkä paskin leffa ikinä)[/quote:f2720fed0f]
Mutta parhaita leffannimiä toki :peuk:[/quote:f2720fed0f]
Parhaita suomennoksia myös - alkuperäinen kun on perin tylsä Observe and Report.[/quote:f2720fed0f]
suomennokselle toki varaukseton [/quote:f2720fed0f]
Kuten myös lopun Pixies-hulinalle.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu