You are not logged in.
Vietnamin arvet - the Long Way Home
Mielenkiintoinen, joskin ahdistavasti ja vähän kömpelösti etenevä australialainen näkökulma Vietnamin sotaan ja PTSD:hen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
lost in translation
iha pl
Lost in Translationia pitää joko hehkuttaa tai sanoo hohhoijaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
halusin olla erilainen nuori
halusin olla erilainen nuori
![]()
Olet erilainen
[quote:71bb787bb1="psykokarkki"]halusin olla erilainen nuori
![]()
Olet erilainen[/quote:71bb787bb1]
joka hetki
[quote:0ce8765594="Jean-Babtiste"][quote:0ce8765594="psykokarkki"]halusin olla erilainen nuori
![]()
Olet erilainen[/quote:0ce8765594]
joka hetki[/quote:0ce8765594]
Pitkän kielen päällä
[quote:c417929329="shanks"]yksi kovimmista
oli kyllä mieletön.[/quote:c417929329]
toimii parhaiten vainoharha-kankkusessa
Mangojauhe goddamn.
TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN
en ole kolmekybänen emoboy
TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN
[quote:fc97e04611="börjeslandet"]TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN
Siistein leffa pitkään aikaan!
8)8)8)8)/8)8)8)8)8)[/quote:fc97e04611]
NÄINPÄ! HIUKKA NERO LEFFA!
:rockhands::rockhands::rockhands:/:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No vittu. Onko toi mentävä katsoon?
No vittu. Onko toi mentävä katsoon?
Jos tykkäsit ekasta, niin ehdottomasti.
Hurjaa, mutta mä en ole edes nähnyt sitä!
Ajattelin, että jos toi on samalla överitasolla kuin Michael Bayn paremmat rymistelyt, niin voisinpa vaikka harkita!
[quote:35e3b5b5d3="hc_jose"]Hurjaa, mutta mä en ole edes nähnyt sitä!
Ajattelin, että jos toi on samalla överitasolla kuin Michael Bayn paremmat rymistelyt, niin voisinpa vaikka harkita![/quote:35e3b5b5d3]
No se eka oli musta vielä parempi, eli kato se ensin. On noi melkein yhtä hauskoja ja övereitä kuin Bad Boys II. Ekassa elokuvassa mainitaan Armageddon. Tässä oli BBII juliste.
Siis tää tokahan oli vielä ihan vitusti parempi ku eka!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Antichrist. Kaippa sitä tulee huomenna sit pyöriteltyä vähän päässä, mutta enpä tiijä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kauhea kankkunen -elokuvan kävin katsomassa tänään. Oikein hyvä oli. Elokuvissa huonosti käyttäytyville teineille taas
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Enemmän hulinaa ja robotteja.
Rakastan nykytekniikan mahdollisuuksia.
Elokuvissa huonosti käyttäytyville teineille taas
Tää on sellanen loputon hämmästyttävä, johon ei vaan totu. Miten vitussa jollekulle tulee mieleen vastata puhelimeen leffateatterissa ("joo, ei täs leffassa just ny tapahtu mitään, puhu vaan"). Käsittämätöntä sakkia, tollasii pitäs lyyä kerran päivässä jollain raskaalla esineellä päähän ihan vaan että tajuaisivat.
organizing the boy scouts for murder is wrong
the blues brothers
ylipitkä, ja se läskimpi lähinnä ärsytti. silti ihan jees kai joo
[quote:e96763a41d="börjeslandet"]TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN
[/quote:e96763a41d]
Missä robotit?
Käsittämätöntä sakkia, tollasii pitäs lyyä kerran päivässä jollain raskaalla esineellä päähän ihan vaan että tajuaisivat.
Oikeasti janne, löisitkö jotain teiniä päähän esim. vaahtosammuttimella? Sehän vois saada vaikka aivovamman ja joutuisit vankilaan.
[quote:9a50c2376c="börjeslandet"][quote:9a50c2376c="hc_jose"]Hurjaa, mutta mä en ole edes nähnyt sitä!
Ajattelin, että jos toi on samalla överitasolla kuin Michael Bayn paremmat rymistelyt, niin voisinpa vaikka harkita![/quote:9a50c2376c]
No se eka oli musta vielä parempi, eli kato se ensin. On noi melkein yhtä hauskoja ja övereitä kuin Bad Boys II. Ekassa elokuvassa mainitaan Armageddon. Tässä oli BBII juliste.
[/quote:9a50c2376c]
Ei nyt vedetä BBII:sta tähän joka on oikeasti hauska, vaikkakin ylipitkä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:e5c68bc56f="janne m."]Käsittämätöntä sakkia, tollasii pitäs lyyä kerran päivässä jollain raskaalla esineellä päähän ihan vaan että tajuaisivat.
Oikeasti janne, löisitkö jotain teiniä päähän esim. vaahtosammuttimella? Sehän vois saada vaikka aivovamman ja joutuisit vankilaan. [/quote:e5c68bc56f]
En tiätenkään, vaan toivon että joku lyö niitä mun puolesta
organizing the boy scouts for murder is wrong
Network
Aika hyytävä kuvaus televisiomaailmasta, koskettelee muutenkin mediaa. Toimii yhä hyvin. Kannattaa tsekata jos mahdollista.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Erinomainen leffa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hangover. Olihan se hauska