You are not logged in.
1984
aikalailla just sen näköstä meininkiä kuin kirjan perusteella kuvittelin
[quote:1ce8c184f3="ydinaukio"]1984
aikalailla just sen näköstä meininkiä kuin kirjan perusteella kuvittelin [/quote:1ce8c184f3]
et varmaan noista ajoista muuten paljoa muistakaan
[quote:599b5e9d55="psykokarkki"][quote:599b5e9d55="ydinaukio"]1984
aikalailla just sen näköstä meininkiä kuin kirjan perusteella kuvittelin [/quote:599b5e9d55]
et varmaan noista ajoista muuten paljoa muistakaan [/quote:599b5e9d55]
onneks on näitä kirjoja ja elokuvia
[quote:56c25a5c70="Espoon Prinssi"]Yhden miehen armeija
(A Force of one)
Elokuva naispoliisin tylsistä huumetutkimuksista, jossa Chuck Norris käy välissä tappelemassa.[/quote:56c25a5c70]
Arkkityyppi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Harley Davidson ja Marlboromies - Silkkaa
Onko Matrix saanu tästä vaikutteita?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
:peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^Kaji Meiko
Joulun leffoja:
-Southern Comfort
-Primer
-Avenging Force
Eka oli suht intensiivinen kansalliskaarti goes syvä joki. Mainio. Toka oli ihan vitun vaikee mut siis sairaan kiehtova. En tajunnu läheskään kokonaan edes wikistä lunttaamalla, pitää kattoo vielä uusiks. Kolmas oli Dudikof leffa eli ei tarvi puhua sen enempää paskaa.
katoin eilen joululeffana teenage mutant ninja turtles ykkösen, tosin youtubesta vaan
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^Tosta Black & Whitesta tuli mieleen, että Kauhea kankkunen tuli katseltua. Aika hauska leffa ja yxsi nero kohtaus, jossa Mike Tyson laulaa Phil Collinsin In the air tonightia
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^ Just ton kohtauksen takia pitäis nähdä toi leffa.
Nää tuli katottua toissa yönä:
^Tosta Black & Whitesta tuli mieleen, että Kauhea kankkunen tuli katseltua. Aika hauska leffa ja yxsi nero kohtaus, jossa Mike Tyson laulaa Phil Collinsin In the air tonightia
tuo kohtaus
muutenkin helevetin hauska leffa
smaa
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^
Ite katoin just tän, oli varsin hyvä:
Joo tykkäsin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Avatar. Visuaalisesti mahtava, mutta tarinansa puolesta ajoittain kököhkö. Viihdyttävä kokemus ehdottomasti, varsinkin kun alun himmailut saatiin himmailtua.
:biggrin::biggrin: /
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:7ca19f4275="hrmunoita"]^
Ite katoin just tän, oli varsin hyvä:
[/quote:7ca19f4275]
En tykänny. Hirveesti tota on kyl kehuttu..
Varikset komentavat
Bodyguard - kohtalaisen ässä leffa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Bodyguard
Sama, Kevin Costneria siedettävimmillään. Pitkästä aikaa katsottuna loppu tuntui kuitenkin muistikuviin nähden hieman liian laimealta. Melodraaman kaipuussa olikin sitten turvauduttava vielä Armageddoniin, tuohon kyynelkanavien kirvoittajaan numero 1. Kiitos Michael Bay - ja ennen kaikkea - kiitos Bruce!
Menetetty peli
^Mites toi Bayn Pearl Harbour, aika liikkis leffa
Tänään muuten tulee Rocky Balboa telvisiosta: vetoaa kanssa tunteisiin..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:17269d1b8d="Joe Caligula"]
Tänään muuten tulee Rocky Balboa telvisiosta: vetoaa kanssa tunteisiin..[/quote:17269d1b8d]
jees, tulee just hyvään saumaan ku oon vasta saanu katsottua nuo 5 ekaa rockya
en oo nähny armageddonia
katoppa joku päivä.
bzort glorf bööth
Antonionia ihan parhaimmillaan tämä.
Ite katellut tässä lomilla Antonionilta Red Desertin ja L'eclissen. Red Desertistä en tykännyt mitenkään erityisen paljon. Mun mielestä Monica Vittin roolisuoritus oli lähinnä vaivaannuttava. Joku muukin oli kirjoittanut johonkin, että jos Gena Rowlands ois näytellyt Guilianan roolin niin Red Desert saattais potentiaalisesti olla mestariteos. Mun mielestä ainoastaan Cassavetes ja Bergman osaa oikeasti ohjata vastaavanlaisia naisrooleja.
L'eclisse sen sijaan oli todella hyvä. Alain Delon
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."