You are not logged in.
Miehen Työ
Kaiken hypen jälkeen: paskaa.
Melko samat mietteet kun tämän aikoinaan näin, tais olla vasta teevee-esityksensä yhteydessä.
Käytiin eilen tssigaamassa uus Risto Räppääjä-leffa. Ihan ok. Ehkä värimaailma meinasi makeimmillaan tulla vähän silmille. Viereisiin penkkeihin osui paikallisen 1%-motskarikerhon koviksia lastensa kera
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Dreamcatcher = paskaa.
Eri. Onnistuu olemaan hämmentämä leffa monella tasolla, hieno suoritus. Oli tossa taannoin aika huono fiilis ja tää sekä Mel Cibzonin Apocalyptica pirisit mua. Kiitos
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^Onxs sulla dvd/vhs, onnaaxs laina?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
^Onxs sulla dvd/vhs, onnaaxs laina?
olin laittamassa privaa muttei onnaa?
mullon toistaiseksi ihan rippi kun dvd (region 1) matkaa vielä luokseni, jos se kelpaa (ihan pl kvality) niin voin laittaa ftp saitilleni for ya. muutoin
dvd:tä saa toki lainaan varmaan ens viikosta eteenpäin.
hoidetaan vaikka meilitse lisätiedot oon nytkyl ät gmail
Last edited by mitten (15.02.2010 15:38)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Meikää kiinnostais kans tuo!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meikää kiinnostais kans tuo!
EDIT: ja sit HUOM! "Basically, this is a B movie that is carried by Jones and her wardrobe department." ja jonesin screentime on jotain 8 minsaa.
Last edited by mitten (16.02.2010 15:17)
Moulin Rouge.
Luulin että toi olis ollu sellasta "ihan ok" -tasoa mutta olikin IHAN HIRVEETÄ PASKAA.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Moulin Rouge.
Luulin että toi olis ollu sellasta "ihan ok" -tasoa mutta olikin IHAN HIRVEETÄ PASKAA.
No ÄLÄ! En pystyny edes kattomaan loppuun asti.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ihan zeez. Harvemmin tulee oopperoita nautittua, mutta tässä oli hieno sovitus.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joe Caligula wrote:^Onxs sulla dvd/vhs, onnaaxs laina?
olin laittamassa privaa muttei onnaa?
mullon toistaiseksi ihan rippi kun dvd (region 1) matkaa vielä luokseni, jos se kelpaa (ihan pl kvality) niin voin laittaa ftp saitilleni for ya. muutoin
dvd:tä saa toki lainaan varmaan ens viikosta eteenpäin.hoidetaan vaikka meilitse lisätiedot oon nytkyl ät gmail
Dvd kiinnostaa ja tattis tosi paljon! Oiskohan jotain mitä voisin antaa vastalainaan...????
Dvd kiinnostaa ja tattis tosi paljon! Oiskohan jotain mitä voisin antaa vastalainaan...????
No vaikee sanoa kun en tiedä mitä sulla ois lainata Mut ilmoittelen kun oon sanut ton niin duunaillaan lainailut!
Joe Caligula wrote:Dvd kiinnostaa ja tattis tosi paljon! Oiskohan jotain mitä voisin antaa vastalainaan...????
No vaikee sanoa kun en tiedä mitä sulla ois lainata
Mut ilmoittelen kun oon sanut ton niin duunaillaan lainailut!
Täytyy pistää toi Rukoile kuolemaa kirjottamaan joku lista mun leffoista
Äsken The Illusionist (Aika samantekevä) ja nyt Saimaa-ilmiö.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihan vitun kova leffa. Edellisesta katselukerrasta tais olla jotain 12 vuotta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
SAMA, huikea!
bzort glorf bööth
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Haarautuvan rakkauden talo
Iha ok.
the 7th continent
hiton tylsä kyllä, ois sen pointin ehkä tajunnut vähemmälläkin.
The Susmiäs.
Emmä tiiä. Toisaalta se oli ajoittain niin hölmö, et olis voinu olla aika hauska, mut sit se oli enimmäkseen kuitenkin vaan rasittavan tyhmä. Ja sit taas toisaalta siinä oli joitain aika hyviä juttuja, et se olis voinu jopa olla hyvä elokuva, jos ei olis ollu niin paljon kaikkea tyhmää ja noloa ja ärsyttävää.
Suolenpätkät kyl ihan jees.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Viime viikolla The Informant
Aika toimiva leffa päällisin puolin tylsästä aiheesta. Varmasti vähän väritetty, mutta satiiri osuu ja on varmaan ajankohtainenkin.
The Wrestler
Jopa koskettava, ja tää onnistui välttämään tuontyyppisten leffojen kaavamaisuuden, vaikka kliseitä periaatteessa riittikin. Mickey Rourkelle plussaa.
isku kolumbiaan
Pitkät jäähyväiset (eilen Teemalta). Jumalauda että oli kova. Sen verran sitä taas taas yleissivistyi knoppitietojen saralla, että Kaurismäet ovat tuostakin pöllineet kohtauksen Arvottomiin (antisankaria murjotaan gangsterien auton luona).
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Where the wild things are
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
orpokoti
kohtalaisen arvattavissa mut ihajees
Shutter Island. Twists n turns ja kyllä mä viihdyin.
Himassa sit viihdyin lisää Dazed and Confusedin parissa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!