You are not logged in.
Kolme kowaa viikonloppuna:
Navy Seals - Pääsi yllättämään isoudellaan ja intensiivisyydellään, kowa!
Soggy Bottom USA - Kohellusta Cajun höysteillä + Don Johnson!
Fire Ice and Dynamite - Roger Moore + ainakin 1 (en kerro)!
Last edited by Jean-Babtiste (22.02.2010 02:39)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Eilen aluks Rakkautta ennen aamua, joka oli aika skeida. Ethan Hawke oli jotenkin ylitsepääsemättömän ärsyttävä.
Sit Brazil, joka nyt aina on hyvä ja sit Zombieland, joka oli suht viihdyttävä.
Last edited by Skeletonni (22.02.2010 10:57)
Bronson. Periiaatteessa melko hyväkin, mutta friikit ja väkivalta eivät vaan ole kiinnostaneet vuosiin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Funny people
-Viimeisin Apatow ei mee ihan nappiin, mutta kyl tän jätkixsen tekemiset tulee tsekittyä.
Malabimba
Altered states
-Erikoisleffoja ala- ja yläpäälle.
Harold & Maude
-Makee ja liikkis.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Vihdoin tuli tämäkin klassikko nähtyä. Upea elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … emnity.jpg
Vihdoin tuli tämäkin klassikko nähtyä. Upea elokuva.
Helvetin hyvä kirja myös. Pitäis varmaan leffakin väijyä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
antichrist
varmasti vaikuttavinta koskaan näkemääni väkivaltaa. harmi vaan, että jos tuota loppupuolta ei olisi näytetty noin selvästi, ei leffasta olisi hirveästi jäänyt käteen. muutenkin tää poikkes mun mielestä trierin muista leffoista jo siinä, että mun nähdäkseni sen kaikki muut elokuvat kertoo joistain isoista, universaaleista asioista. tää kertoi musta vaan yhden vitun häiriintyneen ihmisen lopullisesta sekoamisesta.
sitä ihan vikaa kohtausta en kyllä kertakaikkiaan tajunnut. kuulisin mielelläni muiden näkemyksiä
Sisällötöntä hassuttelua. Vähän turhan pitkäveteinen komedia.
en ole kolmekybänen emoboy
Sisällötöntä hassuttelua. Vähän turhan pitkäveteinen komedia.
ekan lauseen ymmärrän hyvin, mutta nauroitko kun katsoit sitä loppua?
antichrist
muutenkin tää poikkes mun mielestä trierin muista leffoista jo siinä, että mun nähdäkseni sen kaikki muut elokuvat kertoo joistain isoista, universaaleista asioista. tää kertoi musta vaan yhden vitun häiriintyneen ihmisen lopullisesta sekoamisesta.ä
Kyllä mä tiedän monia joita masentaa ja sekoaminen on lähellä..Elämän tuska aika universal juttu musta!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
börjeslandet wrote:Sisällötöntä hassuttelua. Vähän turhan pitkäveteinen komedia.
ekan lauseen ymmärrän hyvin, mutta nauroitko kun katsoit sitä loppua?
En, mutta kettu, paneminen ja moni muu juttu nauratti kyllä. Willem Dafoen "näytteleminen" nauratti myös.
ydinaukio wrote:antichrist
muutenkin tää poikkes mun mielestä trierin muista leffoista jo siinä, että mun nähdäkseni sen kaikki muut elokuvat kertoo joistain isoista, universaaleista asioista. tää kertoi musta vaan yhden vitun häiriintyneen ihmisen lopullisesta sekoamisesta.ä
Kyllä mä tiedän monia joita masentaa ja sekoaminen on lähellä..Elämän tuska aika universal juttu musta!
mun mielestä tossa ei ollut kyse pelkästä masennuksesta, se nainenhan oli ollut ihan häiriintynyt ennen poikansa kuolemaakin.
last man standing
huonoin noista kolmesta mitä tuosta käsikirjoituksesta on tehty.
last man standing
Mun mielestä ihan nasta Walter Hill -pätkä. Chris Walken on just äijä kun se heittää sen "En aio kuolla Texasissa" -läpän
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ydinaukio wrote:last man standing
Mun mielestä ihan nasta Walter Hill -pätkä. Chris Walken on just äijä kun se heittää sen "En aio kuolla Texasissa" -läpän
Samaa mieltä molempien kanssa.
Katoin:
Ihan jees, ihan jees, mut ainoostaan ihan jees.
Okei, tän sivun perusteella en halua ikinä nähdä Antichristia.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Okei, tän sivun perusteella en halua ikinä nähdä Antichristia.
Sama.
Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
Nii joo, kävin sunnuntaina kattomassa Pahan poliisin Engelissä.
Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
Jäbä on tsiigannut jotain Poliisiopisto-tason leffoja sit noin muuten?
Ja niille vamuille ketkä luulevat, että dissasin tossa just Poliisiopistoja, niin enpä kuule dissannut
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
börjeslandet wrote:Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
Ja niille vamuille ketkä luulevat, että dissasin tossa just Poliisiopistoja, niin enpä kuule dissannut
![]()
No siis tota öö, musta siinä on omituisinta se, että jengi tykkäs siitä. Se pyöri Suomessa ihan helvetin kauan teattereissa, vaikka nykyään ainoastaan joku Inglorious Basterds voi pyöriä yli viikon tjsp.
hrmunoita wrote:börjeslandet wrote:Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
![]()
No siis tota öö, musta siinä on omituisinta se, että jengi tykkäs siitä. Se pyöri Suomessa ihan helvetin kauan teattereissa, vaikka nykyään ainoastaan joku Inglorious Basterds voi pyöriä yli viikon tjsp.
Multa mennyt kaikki talven uutuusleffat ohi tyyliin sen takia kun en ole mennyt ensi-iltaan katsomaan. "Tie" ei esim. ollut varmaan ees viikkoa lahden kusisessa leffakeskuksessa.
Poliisiopistot on huippupätkiä mut niin on myös Trierin parhaat. En oo kyl nähnyt Manderlaytakaan. Sitä Wasington-pätkää ei sit vissiin koskaan tullutkaan.
hrmunoita wrote:börjeslandet wrote:Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
![]()
Ei kai se meinaa välttämättä sitä, että jengi tykkäs vaikka pyörikin kauan teattereissa. Sillä oli kuitenkin se MAINE, mikä veti porukkaa teattereihin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:börjeslandet wrote:Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
![]()
Ei kai se meinaa välttämättä sitä, että jengi tykkäs vaikka pyörikin kauan teattereissa. Sillä oli kuitenkin se MAINE, mikä veti porukkaa teattereihin.
No kyllä suurin osa mun FACEBOOK "kavereista" piti tästä todella paljon. Ja kyllä usein poikkeuksellisen pitkä teatterikierros kertoo siitä, että ihmiset ovat kehuneet kavereilleen.
bernardblack wrote:börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:börjeslandet wrote:Tykkään haukkua sitä, mutta kyllä se on musta ehdottomasti katsomisen arvoinen. Yksi omituisimmista elokuvista mitä olen nähnyt.
![]()
No kyllä suurin osa mun FACEBOOK "kavereista" piti tästä todella paljon. Ja kyllä usein poikkeuksellisen pitkä teatterikierros kertoo siitä, että ihmiset ovat kehuneet kavereilleen.
Trier on ihan runkkari mutta Riget ja Antichrist kandee tsekkiä..
Joe Caligula wrote:ydinaukio wrote:antichrist
mun mielestä tossa ei ollut kyse pelkästä masennuksesta, se nainenhan oli ollut ihan häiriintynyt ennen poikansa kuolemaakin.
Mut olikx nainen ainoo joka sekos? :wink:
Ei hymiötkään sit toimi...
Mut sivunvaihto sentään :grin: