You are not logged in.
Molemmat
Spiderman ykkönen ja kakkonen.
Jos kolmonen on yhtä paskaa niin... Parasta näissä molemmissa oli Kirstenin nännit.
Spiderman ykkönen ja kakkonen.
Jos kolmonen on yhtä paskaa niin... Parasta näissä molemmissa oli Kirstenin nännit.
Ykköstä katsoessa olin purskahtaa aikanaan teatterissa itkuun kun Kirstenin nännit on niin söpöt siinä. Leffoinahan noi on sitä samaa skeidaa ku muutkin Marvel-leffat. Yhtään hyvää en ole sieltä 2000-luvulla nähnyt.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kuvia tai ei uskota
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihan OK
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vaikka ei tää kyllä jaksoista poikennut juurikaan, samaa tasoa, ei erityisemmin mitään huikeaa revittelyä.
Last edited by hrmunoita (12.06.2010 15:31)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Richie Richistä tuli nähtyä vikat 20min.
Yritin eilen etsiä mun vhs:ää porukoiden kellarista, mut en löytänyt
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Avaruusseikkailu 2001
Ihan sietämättömän täydellinen leffa
organizing the boy scouts for murder is wrong
meni boksille, pitää taas katsoa kunhan ehtii
Richie Richistä tuli nähtyä vikat 20min.
Yritin eilen etsiä mun vhs:ää porukoiden kellarista, mut en löytänyt
Mulla toki on omani tallessa.
Last edited by hrmunoita (13.06.2010 01:24)
Ja just nyt meneillään:
Ja just nyt meneillään:
http://img.listal.com/image/380671/600f … poster.jpg
Hyvää skeidaa
Pieni suklaapuoti
Boooooooooooooooooooring. Ja kaikki hahmot oli ärsyttäviä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
hrmunoita wrote:Ja just nyt meneillään:
http://img.listal.com/image/380671/600f … poster.jpgHyvää skeidaa
Tää leffa on kyllä ihan väkisinkin onnistuja. En ole nähny mutta pitää ottaa asiaksi.
Luinhan toki:
Pieni sukupuolitauti
Boooooooooooooooooooring. Ja kaikki hahmot oli ärsyttäviä.
*
This Is England : Ihan jees
A Serious Man: Sekin ihan jees aika tylsä
A Single Man: Ok
-
The Ghost Writer: Ei hassumpi
Alice in Wonderland
Tavallaan ihan jees, mutta aika moni juttu vitutti. Kokonaisuutena ehkä kuitenkin paljon parempi kuin odotin, mutta en mä kyllä vieläkään oikein tiedä miksi 3D-elokuvia tehdään.
en ole kolmekybänen emoboy
Alice in Wonderland
Tavallaan ihan jees, mutta aika moni juttu vitutti. Kokonaisuutena ehkä kuitenkin paljon parempi kuin odotin, mutta en mä kyllä vieläkään oikein tiedä miksi 3D-elokuvia tehdään.
Tuossa leffassa 3D jutut eivät ainakaan olleet kovin oleellisia. Pikemminkin tuntui parissa kohtaa turhan itsetarkoitukselliselta, ts. vei väärällä tavalla huomiota.
Leffasta kyllä pidin itsekin enemmän kuin etukäteen ajattelin. Mulla on joku heikko kohta tuollaisten klassisten satutarinoiden suhteen.
börjeslandet wrote:Alice in Wonderland
Tavallaan ihan jees, mutta aika moni juttu vitutti. Kokonaisuutena ehkä kuitenkin paljon parempi kuin odotin, mutta en mä kyllä vieläkään oikein tiedä miksi 3D-elokuvia tehdään.Tuossa leffassa 3D jutut eivät ainakaan olleet kovin oleellisia. Pikemminkin tuntui parissa kohtaa turhan itsetarkoitukselliselta, ts. vei väärällä tavalla huomiota.
Leffasta kyllä pidin itsekin enemmän kuin etukäteen ajattelin. Mulla on joku heikko kohta tuollaisten klassisten satutarinoiden suhteen.
No siis tavallaan se 3D lisäsi outoutta, että sinällään ensimmäistä kertaa siinä oli järkeä, mutta juuri noi itsetarkoitukselliset hetket vaan vesittää koko homman. Tai jotenkin outoa katsoa Burton elokuvaa, missä on jotain ihmeellistä videopeligrafiikkaa, mikä ei oikeastaan mitenkään lisää tunnelmaa tai kuulu tarinaan.
en ole kolmekybänen emoboy