You are not logged in.
Mä en ole kaikkia Manneja läheskään nähnyt, mutta sanokaas sit joku kehno.
No Heat taitaa olla ainoo, joka on oikeesti kestävä ja hyvä. Manhunter, vika mohikaani ja insider ovat ihan ok.
Collateral oli mun mielestä suht sietämätön, sysipaskasta Alista puhumattakaan.
Miami Vice on näkemättä paska, mut public enemies saattaa olla hyvä.
Folkhälsan wrote:Mä en ole kaikkia Manneja läheskään nähnyt, mutta sanokaas sit joku kehno.
No Heat taitaa olla ainoo, joka on oikeesti kestävä ja hyvä. Manhunter, vika mohikaani ja insider ovat ihan ok.
Collateral oli mun mielestä suht sietämätön, sysipaskasta Alista puhumattakaan.
Miami Vice on näkemättä paska, mut public enemies saattaa olla hyvä.
Mohikaania en olekaan nähnyt aikoihin (en edes muistanut, että se on Mannin), Insider on muistaakseni aika hyvä. Collateralhan oli pirun kova, samoin tietty Heat. Miami Vice oli niin ikään oivallinen, Public Enemies sekin hyvä, joskaan ei Collateralin tai Heatin tasoa.
Alia en ole nähnyt.
Last edited by Folkhälsan (06.08.2010 11:55)
Vuoden nuori muotoilija.
Collateralhan oli pirun kova
Jos pystyy sivuuttamaan pökälemäiset näyttelijät, tarkoituksettoman tyhmän kässärin, vitun tylsän dialogin ja ennalta-arvattavuuden, ni oli varmasti pirun kova.
Vai oliks tää tarkotettu komediaks, koska mua vaan nauratti?
Last edited by Skeletonni (06.08.2010 11:19)
Tulkinta on vapaa, sano semiootikko. En mä tiedä, minkälaiseksi elokuvaksi se oli tarkoitettu.
Mä pidan kovasti noista Mannin pompööseista ja ennalta arvattavista maneereista.
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan offtopikkina vielä, että enemmän mua dialogeissa nykyään etoo jonkun Junon kaltaiset jatkuvat mukanokkeluudet, jotka miellyttää valkoista keskiluokkaa.
Vaikka Juno oli tosiaan ihan näppärä elokuva, ei siinä mitään.
Vuoden nuori muotoilija.
public enemies oli kyl aika turha. ei paska, mut tavallaan niin ankee et sittenki paska. juno KP
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ali on hyvä, insider parempi kuin heat. Muuten ei aina niin täydellistä mutta silti ainuita Hollywoodin tekiöistä joilta katson kaiken
en ole kolmekybänen emoboy
Darranloivennusbissen kera.
Last edited by suavester (06.08.2010 16:51)
Sent from my iPhone 16
No huh huh
Ihan epätodellisen viihdyttävä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Toi on kyllä ihan pirun kova. Katoin viimeksi joskus alkukesästä kun tuli "telsusta."
Fuck yea
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
janne m. wrote:Toi on kyllä ihan pirun kova. Katoin viimeksi joskus alkukesästä kun tuli "telsusta."
Fuck yea
Aikamoista tykitystä kyl, ei laahaa missään kohtaa. Jotenkin jäi sellanen maku että sarjan ekan osan jälkeen toi on ensimmäinen noista jossa on lakattu ns. yrittämästä, että tossa on vaan kasattu pölhöimmät ideat yhteen ja sit onkin syntynyt jotain tommosta aivan tajuttoman kovatasosta viihdettä. Ihan jo se lähtöasetelma, että jos eka osa tapahtu 70-luvulla, landella, jossain leirikeskuksessa, ja nyt ollaan vuodessa 2455, ulkoavaruudessa, avaruusaluksessa, niin onhan siitä jo aika hyvä lähteä pistämään paremmaksi.
"Hi hand"
hrmunoita wrote:janne m. wrote:Toi on kyllä ihan pirun kova. Katoin viimeksi joskus alkukesästä kun tuli "telsusta."
Fuck yea
Aikamoista tykitystä kyl, ei laahaa missään kohtaa. Jotenkin jäi sellanen maku että sarjan ekan osan jälkeen toi on ensimmäinen noista jossa on lakattu ns. yrittämästä, että tossa on vaan kasattu pölhöimmät ideat yhteen ja sit onkin syntynyt jotain tommosta aivan tajuttoman kovatasosta viihdettä. Ihan jo se lähtöasetelma, että jos eka osa tapahtu 70-luvulla, landella, jossain leirikeskuksessa, ja nyt ollaan vuodessa 2455, ulkoavaruudessa, avaruusaluksessa, niin onhan siitä jo aika hyvä lähteä pistämään paremmaksi.
"Hi hand"
tää pätkä on kyllä hemmetinmoista köntsää
bzort glorf bööth
Diggaan ehkä vielä enemmän sitä Freddy vs. Jasonia.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mahtava!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Diggaan ehkä vielä enemmän sitä Freddy vs. Jasonia.
Sama.
Last edited by Skeletonni (07.08.2010 12:47)
Aina parasta!
hrmunoita wrote:Diggaan ehkä vielä enemmän sitä Freddy vs. Jasonia.
Sama.
No tääkin pitäs kyllä nähdä ja pian
There Will Be Blood
Ekaa kertaa katsoin, olipas vaikuttava kokemus. Selkeästi ohjaajansa paras elokuva. Loppukohtaus säväytti todella, harvoin näin käy.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^ hiton hyvä kyl, tarttis nähdä uudelleen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Ihan kiva Stalingradiin sijoittuva sotapätkä, tosin jäi aika tehokkaasti sivuun nälkiintyminen ja epätoivo molemmilla puolilla rintamaa. Parransänki ja silmäpussit = war is hell.
^
Se saksalainen Stalingrad-tulkinta (olisiko ollut peräti Stalingrad nimeltään) on muistaakseni aika kelpo.
Vuoden nuori muotoilija.
^Joo, Stalingrad löytyy hyllystä jo ennestään. Mainoslause on DVD:n kannessa muistaakseni jotain tyyliin "Joillekin Venäjän talvi oli liian kylmä..." tms.
Tää oli hyvä. Sopivasti rujo ja kuitenkin hengeltään lämmin.
Vuoden nuori muotoilija.