You are not logged in.
huïg wrote:To Live and Die in L.A.n vois kattoa vähän useammin
Yks parhaista
No on ja tänään telkkarissa muuten toinen samanmoinen eli Crusing
Hesarissahan oli hauska juttu taannoin "minun leffani" tai jotain, jossa joku psykologimies kertoi että katsoo Elää ja kuolla LA:sta, josta piristyy ja saa miehisempää otetta elämään
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
http://www.collider.com/uploads/imageGa … on_dvd.jpg
Tää oli ihan huippu! Mesmerisoivan viilee.
Ihan ok. Nimimerkki Björkka - onko mun tää dvs sulla? Mulla on se sun hunger..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Tomsk wrote:http://www.collider.com/uploads/imageGa … on_dvd.jpg
Tää oli ihan huippu! Mesmerisoivan viilee.
Ihan ok. Nimimerkki Björkka - onko mun tää dvs sulla? Mulla on se sun hunger..
On joo. Tuutko flöyhyn?
en ole kolmekybänen emoboy
börjeslandet wrote:^
Tänään keskiyöllä tulee mtv3:lta Friedkinin omituisin leffa eli Cruising (Yön kuningas).
Oho, tää olis menny ihan ohi, mahtavaa!
Kyllä nyt sama! Boxi valmiina
bzort glorf bööth
Moon
Tykkäsin.
huïg wrote:pitäs kattoo kyl toi. friedkin on kyllä hämärimpiä ohjaajia. kukaan nähny tota Bugia? en taida kyllä edes uskaltaa...
Just pitelin pari päivää sit tota Bugia kädessä videovuokraamossa. Jäi sillä kertaa hyllyyn, mut ajatus tsekkaamisestä jäi takaraivoon.
Ei se hassumpi oo. Mut siis ei tietenkään lähellekään parhaiden tasoa...
en ole kolmekybänen emoboy
pitäs kattoo kyl toi. friedkin on kyllä hämärimpiä ohjaajia. kukaan nähny tota Bugia? en taida kyllä edes uskaltaa...
Joo, on nähty. En oikeen osaa sanoa mitään, hyvähän se oli, mut jotenkin tuli semmonen olo että nyt oli yritetty outoilla oikeen yrittämällä. Ei tullu niinku luonnostaan, tiättetekse
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
semmonen puolioksureaktio tuli vaan kun omaksuin joistain jutuista sellasta väkevää se7en + fait klab fiilistä ja musiikkina sit serj tankiania yms
mut joo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Olin eilen ja tänään (ja huomennakin) kissavahtina systerin luona ja dvd-hyllystä ei löytyny oikein muuta, joten katoin Amelien. Ekaa kertaa sitten ensi-iltakierroksen, olihan se sillai söpö vieläkin.
Tais muuten olla se ensmänen katselukerta myös viimeisin kerta ku oon ollu treffeillä
^Sama. Oli kyllä hiton hyvä.
Tänään katseluun!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oli hyvä!
bzort glorf bööth
Ite en oikein innostunut.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ite en oikein innostunut.
Välitön homoepäilys.
Eiku.
semmonen puolioksureaktio tuli vaan kun omaksuin joistain jutuista sellasta väkevää se7en + fait klab fiilistä ja musiikkina sit serj tankiania yms
mut joo
En mäkään nyt oikein muista siitä muuta ku et ihan hyvä paranoia paranoia trallallaa, mut ei siinä yhtään samaa fiilistä ollu mun mielestä kuin Fincherin leffoissa. Sellainen klaustrofobinen, vainoharhainen, maaninen ja Ashley Judd veti muistaakseni hyvän roolin. Friedkinin takia minä sen katsoin mutta ei sitä olis kyllä tietämättä ikinä arvannu sen tekemäksi.
Sent from my iPhone 16
hrmunoita wrote:Ite en oikein innostunut.
Välitön homoepäilys.
Eiku.
Joo. En nyt katsonu sitä mutta hiljattain kuitenkin. Se on kyl päräyttävimpiä WTF-hetkiä ikinä kun se iso musta dude stetsonihatussa ja stringeissä pöllähtää sinne kuulusteluhuoneeseen.
Sent from my iPhone 16
hrmunoita wrote:Ite en oikein innostunut.
Välitön homoepäilys.
Eiku.
Siis välitön kaappihomo fakta.
Cruising - nero leffa!
Last edited by Joe Caligula (13.08.2010 13:04)
Cruising on vielä näkemättä, kaveri lupas ottaa boksille mut en tiä ottiko.
Eilen katottiin nää:
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Ite en oikein innostunut.
Välitön homoepäilys.
Eiku.Siis välitön kaappihomo fakta.
Cruising - nero leffa!
Joo no nyt kyllä, miten ei voi olla tykkäämättä?!!
Ekaa kertaa katoin, paljon olin lukenu ja kuullut tuosta, ja vastas aikalailla täysin sitä mitä odotin. Täydellinen leffa, outo, limanen ja omalaatuinen. Ihan huikee tunnelma. Tekis mieli kattella heti uusiksi.
organizing the boy scouts for murder is wrong
:pimp::pimp::pimp::pimp:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ÄSSÄ!
Elokuvan opetus: Ei kantsi tulla miehen ja hänen meloniensa väliin.
Sent from my iPhone 16
http://blog.motorcycle.com/wp-content/u … poster.jpg
Mist sä sait tän? Haluaa!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sent from my iPhone 16
hrmunoita wrote:http://blog.motorcycle.com/wp-content/u … poster.jpg
Mist sä sait tän? Haluaa!
Internetin suosituimmalta torrenttisivustolta.
21:15 tämä!
Sent from my iPhone 16
Älä päästä painiks sitä
Inception aka Shutter Island Redux