You are not logged in.
Blade Runner
Todetaan muuten vielä, että olipas se VO todella kökkö. Loppu ei ollu ehkä niin huono kuin olin saanut kuulla, mutta aika huonosti se kyllä sopi elokuvan maailmaan noin muuten.
en ole kolmekybänen emoboy
börjeslandet wrote:Blade Runner
Todetaan muuten vielä, että olipas se VO todella kökkö. Loppu ei ollu ehkä niin huono kuin olin saanut kuulla, mutta aika huonosti se kyllä sopi elokuvan maailmaan noin muuten.
Mä en oo ees nähny tota. Nykyään taitaa olla toi DC yleisemmin tunnettu?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
börjeslandet wrote:Jean-Babtiste wrote:Crazy Heart - ihan vitun hyvä
Smaa.
Et ollu eilen kuitenkaan Engelissä?
(Yks niistä kahdesta muusta?)
En ollu, näin ton jo joku aika sitten.
börjeslandet wrote:börjeslandet wrote:Blade Runner
Mä en oo ees nähny tota. Nykyään taitaa olla toi DC yleisemmin tunnettu?
Voice overia tarkotin. En muistanu mitä se on suomeksi, niin käytin tota tyhmää lyhennettä. Kyl se elokuva enimmäkseen toimi tolla alkuperäiselläkin versiolla. Mut joo eihän tota kovin moni oo nähny ja Director's cut on paljon tunnetumpi.
Joo, hiffasin kyl ton lyhenteen. (Meinasin editoida "versiota", mut ajattelin että vittuako editoin joka viestiä, kun sit lukee joka viestissä edit, vaikka ois korjannu vaan jonkun vitun kirj.virheen heti lähettämisen jälkeen.)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jaahas, Jim Thompsonia vaihteeksi...
Sent from my iPhone 16
börjeslandet wrote:Olihan tää yks parhaimpia leffoja mitä oon Tapiolassa nähnyt. Parempi ku District9.
Sama. Hyvä leffa.
Nyt rupes kiinnostaa hei. Tuleeko levitykseen? Jää meinaan Espoon pileet kokonaan väliin tänä vuonna.
smaa kuin leposi. tosin mä en valitettavasti kauheasti jaksa noilla leffafestivaaleilla enää ryntäillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
toimi tokallakin kerralla
Alkoi hemmetin hyvin mutta meni loppua kohden vähe plörinäksi. Varsin omalaatuinen fiilis joka tapauksessa, muutama WTF-hetki, eikä tässä oikein pystynyt ennakoimaan mitä tapahtuu seuraavaksi. Tuntui jännästi siltä kuin olis katsonut paljon vanhempaa elokuvaa.
Sent from my iPhone 16
smaa kuin leposi. tosin mä en valitettavasti kauheasti jaksa noilla leffafestivaaleilla enää ryntäillä.
Musavisatakaan et jaksa enään Nii joo toi Björkan mainitsema leffa pitää tosiaan katsoa kun vastaan tulee!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:Olihan tää yks parhaimpia leffoja mitä oon Tapiolassa nähnyt. Parempi ku District9.
Sama. Hyvä leffa.
Nyt rupes kiinnostaa hei. Tuleeko levitykseen? Jää meinaan Espoon pileet kokonaan väliin tänä vuonna.
Ei näillä näkymin ole tulossa, mutta mistä näistä ikinä tietää.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Last edited by PrivateJoy (27.08.2010 18:28)
Menetetty peli
The Wicker Man (Smack My Bitch Up Edition)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sent from my iPhone 16
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
kaunista
Menetetty peli
Last edited by Tomsk (28.08.2010 18:58)
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Sent from my iPhone 16
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rie Rasmussen
Last edited by Skeletonni (29.08.2010 11:55)
Täähän oli ihan toimiva.
Vuoden nuori muotoilija.
loistava pätkä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Silent Running
En kestä ku tää on niin riipaseva
löysin tän lähiverkosta, pistetääs katsoen!