You are not logged in.
:smokin::pint:
Nico eli Above the Law - on se kova
Beat Street - Old skuul hip hop ja break dance +1
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Beat Street - Old skuul hip hop ja break dance +1
Tänkin soundtrack-lp mullon, mut en oo ikinä nähny koko leffaa.
Aina pirun hyvä ja Henenlotter vaikutti lupsakalta ukkelilta.
Perfect Blue - Ihan jees anime
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oliver Stone - The Doors
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
American Graffiti
Yks parhaista leffoista
Marx-veljekset - Duck Soup
Yks parhaista leffoista
American Graffiti
Yks parhaista leffoista
![]()
![]()
Voi kyllä :sydan:
bzort glorf bööth
Marx-veljekset - Duck Soup
Yks parhaista leffoista
![]()
![]()
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei nyt oikein lähtenyt, kun tää oli perseilty ihan täysin sillä, ettei islamin sääntöjen mukaisesti näytetty Muhammedia tai sen lähisukulaisia ollenkaan, eikä niiden puhettakaan kuultu. Ben-Hurissakin sentään näytettiin Jesseä se 15 sekuntia takaapäin, mut tässä ei saanu ees profeetan sandaalia kuvaan. Plus luulin, että Anthony Quinn ois ollu ite pääjehu, mut ei.
Vuoden nuori muotoilija.
Ööh. Täsähän ois tavallaan halunnu tykätä, ja rohkean masentavaa tulevaisuuskuvaahan tää tarjoaa. Kuva ja tunnelma hienoa, mutta elokuva on vain tylsä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaikki äidistäni
Voi vitsi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Flash Gordon
Näin ton viimeks pikkupoitsuna, diggasin silloin ja diggasin nytkin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
loistava. olipa hienoa et tuli tuonkin katsomista säästeltyä noin kauan, et eka kerta valkokankaalta
NV-festari jäi laiskuuden ja syysväsymyksen takia täysin väliin. Mutta kävin sentään sunnuntaina kattomassa Armadillon. Oli oikein loistava.
Last edited by leposi (02.11.2010 12:03)
Muutama clippi leffasta:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pig Hunt
Tää oli todella ässää kamaa. Pääpiirteittäin kyse on b-estetiikkaa hyödyntävästä sekoituksesta Deliverancea ja Razorbackiä, mutta kyllä tämä enemmänkin huumorin kuin kauhun puolelle kallistuu. Metsästysretkellä olevat kaupunkilaiset vs. mad maxisti brömistelevät punaniskat vs. marijuanaa viljelevät hippikultistit vs. 1300-kiloinen villikarju.
Soundtrack oli paras mitä oon kuullu pitkään aikaan. Tällaiseen takametsien mutaiseen hillbilly-hulinaan sopi täydellisesti Les Claypoolin väsäämä musa, minkä lisäksi kaikki biisivalinnat menivät nappiin loppumetreillä kuullusta hypnoottisen huuruisesta spoken word -kamasta leffalle koko avainlauseen antavasta A.R.E. Weaponsista. Ja tuo lause? No tietysti:
LIFE WAS MEANT TO BE AWESOME
Yeeeeaaahh. Ja leffan on muuten ohjannut Jim Isaac, joka tunnetaan sellaisesta spektaakkelista kuin Jason-X.
Last edited by Tomsk (03.11.2010 02:04)
Sent from my iPhone 16
Nico pääroolissa ensi kertaa. <3
Gainsbourgin musat. <3
Eat your greens, especially broccoli.
Pig Hunt
![]()
![]()
Tää oli todella ässää kamaa. Pääpiirteittäin kyse on b-estetiikkaa hyödyntävästä sekoituksesta Deliverancea ja Razorbackiä, mutta kyllä tämä enemmänkin huumorin kuin kauhun puolelle kallistuu. Metsästysretkellä olevat kaupunkilaiset vs. mad maxisti brömistelevät punaniskat vs. marijuanaa viljelevät hippikultistit vs. 1300-kiloinen villikarju.
Soundtrack oli paras mitä oon kuullu pitkään aikaan. Tällaiseen takametsien mutaiseen hillbilly-hulinaan sopi täydellisesti Les Claypoolin väsäämä musa, minkä lisäksi kaikki biisivalinnat menivät nappiin loppumetreillä kuullusta hypnoottisen huuruisesta spoken word -kamasta leffalle koko avainlauseen antavasta A.R.E. Weaponsista. Ja tuo lause? No tietysti:
LIFE WAS MEANT TO BE AWESOME
![]()
Yeeeeaaahh. Ja leffan on muuten ohjannut Jim Isaac, joka tunnetaan sellaisesta spektaakkelista kuin Jason-X.
Kuulostaa pirun hyvältä, pitää yytsii.
Sonny Chiban "Yakuzakyttä", iha vitu jepa
Kauriinmetsästäjä, jaa enpä kuule tiiä
Kauriinmetsästäjä, jaa enpä kuule tiiä
Helvetin tylsä elokuva.
eri
bzort glorf bööth
Scott Pilgrim Vs. mikä lie
Eipä tää nyt oikein lähtenyt. Alussa olin plaah. Ekassa tappelussa jee. Sen jälkeen taas plaah. Ihan hauskasti tehty, mutta tavattoman tylsä leffa.
Neuvostoliitto wrote:Kauriinmetsästäjä, jaa enpä kuule tiiä
Helvetin tylsä elokuva.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sidewalker wrote:Neuvostoliitto wrote:Kauriinmetsästäjä, jaa enpä kuule tiiä
Helvetin tylsä elokuva.
Bullet in the head on parempi.
Miracle ****½
Enter The Void ****½
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.