You are not logged in.
börjeslandet wrote:Piranha 3D
![]()
![]()
![]()
Mä odotan tältä todella paljon
Sama!
VITTU TESLA COILIT FUCK YEA
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Last edited by hezma (14.11.2010 13:10)
![]()
![]()
![]()
Kantsii kyllä käydä kattoo teatterissa. Tätä sai katella semmonen virne naamalla melkein koko ajan.
en ole kolmekybänen emoboy
janne m. wrote:börjeslandet wrote:Piranha 3D
![]()
![]()
![]()
Kantsii kyllä käydä kattoo teatterissa. Tätä sai katella semmonen virne naamalla melkein koko ajan.
Ai tällanen:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
jep
Love Song for Bobby Long - Hyvä, mut en suosittelis noisikselle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Da Vinci Code. Voi jumalan pyssyt mitä paskaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Täähän oli ihan käsittämätön latteus! Tai ehkä se just oli se juttu...
Vuoden nuori muotoilija.
Kattelen Harry Pottereita. Nelosessa meen. Aikataulu on sellanen, että perjantaihin mennessä pitää olla vanhat katottu, jotta uusin räjäyttäis pään leffateatterissa.
mr nobody
luulis et tollasesta aiheesta sais jotain muutakin irti kuin pelkkää teiniromanssia
![]()
![]()
![]()
Oliks paljon tissejä?
En muista millon olisin nähnyt enemmän kaupallisessa levityksessä olevassa filmissä. Eli oli.
stratum wrote:börjeslandet wrote:Piranha 3D
![]()
![]()
![]()
Oliks paljon tissejä?
En muista millon olisin nähnyt enemmän kaupallisessa levityksessä olevassa filmissä. Eli oli.
Ai hitto, jippu taskussa, illalla tissejä!
Seconds (1966)
Erinomainen elokuva joka herättää aika hyviä filosofisia kysymyksiä elämän olennaisuuksista, ihmiskokemuksesta, valinnoista ja eksistentiaalisesta tuskasta. Tää oli myös pitkästä aikaa erinomainen scifi, joka vaikutti edelleen tuoreelta, koska mitään modernia teknologiaa ei näytetty kuvassa.
Cop (1988)
Mainio sarjamurhaajajännäri - tai ehkä kenties jopa aliarvostettu klassikko?
The Firm (1989)
Todella hyvä tv-elokuva jalkapallohuligaaneista. Gary Oldman loistaa pääroolissa.
Laskettu aika (2010)
Aika hauska, muttei ehkä ihan niin hyvä ku Kauhea kankkunen.
Cop (1988)
Mainio sarjamurhaajajännäri - tai ehkä kenties jopa aliarvostettu klassikko?
Täytyypä laittaa mieleen. Oon miettinyt pitäisikö tämä etsiä käsiin (perustuu siis James Ellroyn kirjaan), mutta en ole jaksanut vaivautua koska Ellroyn Lloyd Hopkins -trilogia ei ollut järin erikoinen, joten hirveästi ei ollut odotuksia että leffaversio olisi mistään kotoisin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
börjeslandet wrote:Cop (1988)
Mainio sarjamurhaajajännäri - tai ehkä kenties jopa aliarvostettu klassikko?Täytyypä laittaa mieleen. Oon miettinyt pitäisikö tämä etsiä käsiin (perustuu siis James Ellroyn kirjaan), mutta en ole jaksanut vaivautua koska Ellroyn Lloyd Hopkins -trilogia ei ollut järin erikoinen, joten hirveästi ei ollut odotuksia että leffaversio olisi mistään kotoisin.
Suosittelen, mutta tiedoksi, että tää toimii ehkä vähän eri tasolla ku nää leffat yleensä. Tää on aika hauska (twisted and fucked up hauska) ja vigilantismia esiintyy myös.
Last edited by börjeslandet (15.11.2010 13:43)
janne m. wrote:börjeslandet wrote:Piranha 3D
![]()
![]()
![]()
Teatterissa oikealla asenteella tosiaan aivan nautittava pätkä, tosin ajattelin ennen katsomista että viihdyn vielä paremminkin tän parissa. Muutama erityisen nautittava kohtaus ja asenne kohdillaan tälläiseen matskuu. 3d ei nyt kovin vakuuta, mutta tässä se sentään oli järki käytössä..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
noiseidea wrote:börjeslandet wrote:Cop (1988)
Mainio sarjamurhaajajännäri - tai ehkä kenties jopa aliarvostettu klassikko?Täytyypä laittaa mieleen. Oon miettinyt pitäisikö tämä etsiä käsiin (perustuu siis James Ellroyn kirjaan), mutta en ole jaksanut vaivautua koska Ellroyn Lloyd Hopkins -trilogia ei ollut järin erikoinen, joten hirveästi ei ollut odotuksia että leffaversio olisi mistään kotoisin.
Suosittelen, mutta tiedoksi, että tää toimii ehkä vähän eri tasolla ku nää leffat yleensä. Tää on aika hauska (twisted and fucked up hauska) ja vigilantismia esiintyy myös.
Mulla on näkemisestä aikaa, mutta diggasin ja tästä tuli mieleen toinen James Woods jännäri samalta ajalta Best Seller. Kanssa hyvä leffa, vähän vähemmälle huomiolle jäänyttä laadukasta kasari jännäriä.
Molemmista vhs:t, mutta en lainaa, koska en tiedä missä ne makaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Gainsbourg (leffassa) - diggaan tän tyypin musasta ja diggasin tästä leffasta.
The Killer inside me (leffassa) -diggaan tästä kirjasta ja diggasin tästä leffasta. Selvästi kovempi kuin se edellinen filmatisointi.
Vakooja (telkkari) - aivan hyvin tehty väkivallaton jännäri.
Runaways (dvd) - Fowleyn hahmo huvitti ja hyvät biisit kuulosti hyviltä. Samalla tavalla mulle hyvää teinileffaa kuin esim. joku Dogtown and Z-boys.
American Swing (dvd) - kauhee kun ne vanhat ihmiset puhui tuhmia tota! Viihdyttävä dokkari.
Last edited by Joe Caligula (15.11.2010 14:45)
börje, miten/missä muodossa katsoit Copin?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
börje, miten/missä muodossa katsoit Copin?
Kaverin dvd:ltä.
The Slumber Party Massacre (1982)
Älästomien naisvartaloiden määrästä ei uskois heti ensimmäisenä, että on naisohjaaja asialla. Ihan viihdyttävä filmi, mutta ei mikään klassikko.
Dr. Strangelove or How I Learned To Stop Worrying and Love the Bomb (4K)
Olihan se edelleen hyvä, vaikka vähän tehoja oli menettänytkin. Jotkut slapstick jutut ei toimineet ehkä enää niin hyvin, mut Peter Sellers
Copille ja Killer Inside Me:lle Tosin toi uusi filmatisointi on näkemättä.
bzort glorf bööth
Da Vinci Code. Voi jumalan pyssyt mitä paskaa
Joo smaa, hillitöntä
(jotenkin musta tuntuu, että kirja on varmaan vielä huikeempaa kakkaa, mut en halua varmistaa luulojani)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pope wrote:Da Vinci Code. Voi jumalan pyssyt mitä paskaa
Joo smaa, hillitöntä
![]()
(jotenkin musta tuntuu, että kirja on varmaan vielä huikeempaa kakkaa, mut en halua varmistaa luulojani)
Mut on se silti hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
bernardblack wrote:Pope wrote:Da Vinci Code. Voi jumalan pyssyt mitä paskaa
Joo smaa, hillitöntä
![]()
Mut on se silti hyvä
sekä leffa että kirja ihan timanttia