You are not logged in.
On eka kuitenkin paras. Onhan tossakin hetkensä, en sitä kiellä, mut joitakin tosin halpoja vitsejä jotka pilaa fiiliksen. Esimerkiksi Anna Nicole Smithin "penis". Ei sovi lainkaan aiempaan elokuvasarjaan ja muutenkaan Zuckereitten juttuihin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Folkhälsan wrote:On eka kuitenkin paras. Onhan tossakin hetkensä, en sitä kiellä, mut joitakin tosin halpoja vitsejä jotka pilaa fiiliksen. Esimerkiksi Anna Nicole Smithin "penis". Ei sovi lainkaan aiempaan elokuvasarjaan ja muutenkaan Zuckereitten juttuihin.
Pointti peniksestä on kyllä ihan totta - aika lailla turha tsoukki. Kolmonen tuntuu ehkä tarinansa puolesta väkevimmältä; Frankin vaikeanhaikeat eläkepäivät ja koko vankilasegmentti ovat ihan huikeutta. Painii tasaväkisesti ykkösen kanssa, mutta päihittää kakkosen.
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan vitun ässä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Folkhälsan wrote:On eka kuitenkin paras. Onhan tossakin hetkensä, en sitä kiellä, mut joitakin tosin halpoja vitsejä jotka pilaa fiiliksen. Esimerkiksi Anna Nicole Smithin "penis". Ei sovi lainkaan aiempaan elokuvasarjaan ja muutenkaan Zuckereitten juttuihin.
Kolmosessahan on jo ZAZ-kolmikon lisäksi muita sähläämässä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
tässähän ei realistisuudella päästy juhlimaan mut viihdyttävyys ja jännittävyys korvas kyl aika hyvin
barton_funk wrote:Folkhälsan wrote:On eka kuitenkin paras. Onhan tossakin hetkensä, en sitä kiellä, mut joitakin tosin halpoja vitsejä jotka pilaa fiiliksen. Esimerkiksi Anna Nicole Smithin "penis". Ei sovi lainkaan aiempaan elokuvasarjaan ja muutenkaan Zuckereitten juttuihin.
Pointti peniksestä on kyllä ihan totta - aika lailla turha tsoukki. Kolmonen tuntuu ehkä tarinansa puolesta väkevimmältä; Frankin vaikeanhaikeat eläkepäivät ja koko vankilasegmentti ovat ihan huikeutta. Painii tasaväkisesti ykkösen kanssa, mutta päihittää kakkosen.
Kolmonen ei ole koskaan iskenyt niin väkevästi kuin ykkönen ja kakkonen, joka on ehdoton suosikkini.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Viime aikoina oon katsonut lähinnä kauhua ja sci-fiä.
Njoo, olihan se ihan siistin näköinen. Alienit oli vaan ripattu suoraan Crysiksestä ja Mass Effect 2:sta.
Hämärä leffa, kirjaimellisesti. Toi on ihan pakko katsoa pilkkopimeässä, muuten ei saa oikein mitään selvää. Synkeän lohduttoman tunnelman ehdolla edettiin selkeästi ja vähän turhan pitkään. Juoni oli tarkoituksellisesti varsin löyhä. Välillä teennäisyysmittari värähteli mutta jotain mukaansaimaisevaa tuossa oli ja hiton hyvä, Alan Vega -voittoinen soundtrack. Lopussa soinut Elysian Fieldsin versio Serge Gainsbourgin Les Amours Perduesille oli täydellinen loppukaneetti.
Tää vähän tuoreempi ranskisjännäri oli sit hieman polanskimainen psykodraaama jossa Monica Bellucci ja Sophie Marceau sekoittuvat. Mielen rakoilua kuvattiin mielestäni todella hyvin ja melko realistisesti (vaikkei minulla toki ole mitään ensikäden kokemusta asiasta). Tässäkin juoni on hieman toissijainen ja tunnelma se juttu. Pääroolinaiset tekevät myös vaikuttavaa työtä.
George C. Scott kummitustalossa. Ihan pl.
Wow Just ässää onelinereilla höystettyä aivot narikkaan -hulinaa. Pari todella repsäyttävää kohtausta. Parempi kuin saman ohjaajan Muumio-leffat.
Viimeksi katsotuimmat -pinon toinen Famke Janssen -pätkä Eipä tää nyt kummoinen ollut, mut hauska nähdä myöhempien aikojen hobitit sun muut ennen breikkausta. Ja olin ihan unohtanut Class of '99:in Pink Floyd -versioinnin.
Asbestiurakoitsijat hylätyssä mielisairaalassa... Hyviä näyttelijäsuorituksia (jopa Mr. Yeeaaaahh -Carusolta.) Jotenkin halpahko, juosten kustu -fiilis tässä oli. Potentiaalia olis ollut mielestäni paljon parempaan.
Last edited by Tomsk (02.01.2011 10:45)
Sent from my iPhone 16
Like in Old Glorious Times
valitettavasti me ollaan jo eellä
Bad Boys
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Last edited by barton_funk (02.01.2011 11:41)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Puun takaa neloselta tullut Spacehunter: Adventures in the Forbidden Zone
Oli oikeestaan enemmän post-apocalypsea kuin scifiä
ääää....
Vuoden nuori muotoilija.
Aliens
Alien 3
Eilen tuli katottua Love Story ":peuk:", The Red Shoes , River's Edge
ja puolet Bondista
.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Paluu tulevaisuuteen 2
Puun takaa neloselta tullut Spacehunter: Adventures in the Forbidden Zone
oisit kaatanut puun ni ois näkyny paremmin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Somewhere
Aika hyvä.
en ole kolmekybänen emoboy
Ihan ok.
hyvää paskaa
Gainsbourg ja Expendables - Molemmat hirveitä pettymyksiä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^yks parhaita ysäriscifejä mun mielestä.
Jean-Babtiste wrote:Puun takaa neloselta tullut Spacehunter: Adventures in the Forbidden Zone
oisit kaatanut puun ni ois näkyny paremmin
It's in the trees! It's coming!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.