You are not logged in.
Tylsä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ime ny pamppuus!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vai oliko Noisis varastanu BF:n tunnukset?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Black Book tai joku Schwarze Büch - Aikasta eeppinen ja intensiivinen jännäri
SWAG. Tää on kyllä törkeen hyvä leffa. Tykkäsin nyt enemmän ku joskus aiemmin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
iha vtiun kov
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Erittäin hyvä.
Kaksi vikaa huonetta
Aika hyvä, mut toi ois voinu olla 40 minsaa lyhyempi ja se ois onnistunu helposti ottamalla joka vitun välistä ne näytönsäästäjältä vaikuttavat ja typerän kliseiset trippijaksot
Last edited by Skeletonni (06.02.2011 14:58)
Enter the Voidin trippijaksoihin eri. Oon nähny ton tyyppisiä trippijaksoja lähinnä Blueberryssä, ja siinäkin erilaisia, eli missä muussa tollasia on? Muutenkin mun mielestä noi kuulu tohon leffaan kuin nenä päähän
joo, enter the voidin näytönsäästäjäjutut ei ollu sen leffan ongelma.
Tää leffa oli kyl yks iso vitsi
"A repo man's always intense"
Tää lefa on kyl yks iso vitsi
Korjasin
"A repo man's always intense"
eli missä muussa tollasia on?
Windows Media Playerissa.
Last edited by Skeletonni (06.02.2011 16:23)
Leif Erikson wrote:Tää lefa on kyl yks iso vitsi
Korjasin
Jean-Babtiste wrote:eli missä muussa tollasia on?
Juu eli ei
http://www.watchmegavideos.info/afis/sk/7874.jpg
SWAG. Tää on kyllä törkeen hyvä leffa. Tykkäsin nyt enemmän ku joskus aiemmin.
PARAS LEFFA IKINÄ.
Skeletonni wrote:Jean-Babtiste wrote:eli missä muussa tollasia on?
Juu eli ei
No lähes joka leffassa/sarjassa/videossa, jossa joku ottaa psykedeelisiä huumeita.
Onneksi hoksasin Teemalta päivällä.
Jean-Babtiste wrote:Skeletonni wrote:Windows Media Playerissa.
Juu eli ei
No lähes joka leffassa/sarjassa/videossa, jossa joku ottaa psykedeelisiä huumeita.
En oo nähny samanlaisia. Sitä paitti tossa oli mun mielestä kaikki balanssissa siinä ympärillä. Tiedä sitten, millä tarkotuksella ne on leffaan laitettu, mutta ainakin mun mielestä ne oli just mainioita myös sen takia, että ne lisäs sitä katsomisen "haastavuutta".
katsomisen "haastavuutta".
Warholin Sleepissä nämä tai sit siinä jonkun sokean jäbän ohjaamassa leffassa missä näkyy vain joku sininen ruutu. En muista nimeä just nyt.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Siinä yhdessä Coffin Joe -leffassa vaan maailma muuttu mustavalkoisesta värilliseksi, kun joku sai lsd:tä pistoksena(!).
Jean-Babtiste wrote:katsomisen "haastavuutta".
Warholin Sleepissä nämä tai sit siinä jonkun sokean jäbän ohjaamassa leffassa missä näkyy vain joku sininen ruutu. En muista nimeä just nyt.
Jaa Derek Jarmanin Blue? Coilin musat ja sininen valkokangas, jes.
Skeletonni wrote:Jean-Babtiste wrote:Juu eli ei
En oo nähny samanlaisia. Sitä paitti tossa oli mun mielestä kaikki balanssissa siinä ympärillä. Tiedä sitten, millä tarkotuksella ne on leffaan laitettu, mutta ainakin mun mielestä ne oli just mainioita myös sen takia, että ne lisäs sitä katsomisen "haastavuutta".
Ei siis täysin samanlaisia, mut meinaan nyt, että aina ku joku nappaa jotain jossain leffassa ni yhtäkkiä kaikki katoaa ja tollaset värikkäät, sykkivät ja symmetriset kuviot ilmestyy. Oli ne tossa suht hyvin tehty, mut rupes kyrpimään pikkuhiljaa ku tuntu, että joka väliin tulee aina pari minuuttia näytönsäästäjää.
Ja hyvä leffa siis, mut 40 minsaa liikaa fraktaalikuvaa...
Ties sitten, vaikka se opis vittuillessaan ne tehny
Jean-Babtiste wrote:Skeletonni wrote:Jean-Babtiste wrote:Skeletonni wrote:Jean-Babtiste wrote:eli missä muussa tollasia on?
Juu eli ei
Ei siis täysin samanlaisia, mut meinaan nyt, että aina ku joku nappaa jotain jossain leffassa ni yhtäkkiä kaikki katoaa ja tollaset värikkäät, sykkivät ja symmetriset kuviot ilmestyy. Oli ne tossa suht hyvin tehty, mut rupes kyrpimään pikkuhiljaa ku tuntu, että joka väliin tulee aina pari minuuttia näytönsäästäjää.
Ja hyvä leffa siis, mut 40 minsaa liikaa fraktaalikuvaa...
Mä olin osittain tota mieltä ku näin sen ohjaajan version ekan kerran. Sit ku näin lyhyemmän, niin musta se nousi yhdeksi viime vuosien parhaimmista.
en ole kolmekybänen emoboy
Ai tollanen lyhyempikin on, pitää tsekkaa.
Katoin tän:
Vähän niinku Vauhdilla Chicagoon, mut heikko.
Due Date oli mun mielestä ihan OK leffa, siinä oli joitan todella nautittavia hetkiä vaikka liikaa toistoa. En kertakaikkaan ymmärrä mitä ihmiset näkee Vauhdilla Chicagoon leffassa. Vaivaannuttavaa ja sentimentaalista hassuttelua.
En ymmärrä tota In to the Voidiakaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En ymmärrä tota In to the Voidiakaan.
Ai sitä Sabbathin biisiä?
Last edited by Skeletonni (06.02.2011 23:09)
Bf mikä sul on, c'mon sukella mun kaa tyhjyyteen!
Tää ois ollu varmaan ihan hyvä leffa, mut taas kerran Vince Vaughn onnistu pilaamaan kaiken äärimmäisen ärsyttävällä olemuksellaan.