You are not logged in.
Ihan jees. Rourken puhetyyli
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
viimeiset 30min viihdytti hyvin vahvasti, sitä ennen vähän pläääh
Last edited by Tomsk (13.03.2011 16:51)
Sent from my iPhone 16
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Oikeastaan tosi hyvä elokuva, mutta pääpari alkoi risoa loppua kohden.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
+ erinäisiä Helsinki-aiheisia lyhäreitä Engelissä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Black Swan
Olipa muuten helkkarin hyvä. Parasta! Mut miksi se kuva oli niin rakeinen vai kuuluiko sen olla?
NYT KYLLÄ JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!!!!11 Olipahan ihan saatanan hyvä. Vihdoinkin Aronofskyn pauhaus ja pakonomainen tarve tunkea ihokarvoille toimi tarinan suhteen täysin.
Rakeisuus johtuu siitä, että se on kuvattu 16mm filmille (eikä 35mm filmille kuten edelleen suurin osa amerikkalaisista elokuvista) ja Tennarissa se pyörii 2K digikopiolta eikä se oikein riitä resoluutionsa puolesta niin isoon kankaaseen mitenkään. Lisäksi digikopio on usein terävämpi ja armottomampi kohinan ja rakeiden suhteen.
Ite kävin kattomassa filmikopion Tampereella (Plevna 4). Suosittelen, että valitsette pienemmän salin ja istutte taaempana. Jos ei ole hifisti, niin varmaan ihan hyvin voi katella tennarin isoimmaltakin.
Last edited by börjeslandet (13.03.2011 21:30)
en ole kolmekybänen emoboy
Black Swan tänään, olipas mahtava.
Itse kävin tänään tuolla Tennarissa eikä mua ainakaan häirinnyt kuvan laatu. Toisin oli sen muutaman istumapaikan päässä istuvien mimmien kanssa, jotka oli hesen kautta paikalle tulleet mussuttamaan kerrosateriaa.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Ihajjees.
Vuoden nuori muotoilija.
Usherin talon häviö (+Radiopuhelimet)
Yes Man
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
True Grit
Olipas tämäkin tosi hyvä. Nää tyypit ei taida pettää mua koskaan. Ei tietty läheskään parasta mitä Coeneilta olen nähnyt, mutta sitä varmaa laatua.
leposi wrote:Black Swan
Olipa muuten helkkarin hyvä. Parasta! Mut miksi se kuva oli niin rakeinen vai kuuluiko sen olla?
NYT KYLLÄ JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ!!!!11 Olipahan ihan saatanan hyvä. Vihdoinkin Aronofskyn pauhaus ja pakonomainen tarve tunkea ihokarvoille toimi tarinan suhteen täysin.
Rakeisuus johtuu siitä, että se on kuvattu 16mm filmille (eikä 35mm filmille kuten edelleen suurin osa amerikkalaisista elokuvista) ja Tennarissa se pyörii 2K digikopiolta eikä se oikein riitä resoluutionsa puolesta niin isoon kankaaseen mitenkään. Lisäksi digikopio on usein terävämpi ja armottomampi kohinan ja rakeiden suhteen.
Ite kävin kattomassa filmikopion Tampereella (Plevna 4). Suosittelen, että valitsette pienemmän salin ja istutte taaempana. Jos ei ole hifisti, niin varmaan ihan hyvin voi katella tennarin isoimmaltakin.
Mä kävin kattomassa ton Kinopalatsin vitosessa. Tais olla digikopio sielläkin. Ärsyttää vähän ettei näistä oikein etukäteen tiedä, että mikä kopsu siellä pyörii. En sinänsä ole mikään hifisti, mutta olishan se kiva kuitenkin nähdä filmiltä eikä diginä näitä leffoja. Toisaalta myös vituttaa kun ajattelee tällästä, koska en sinänsä tajua näistä hommeleista juuri mitään.
börjeslandet wrote:leposi wrote:Black Swan
Mä kävin kattomassa ton Kinopalatsin vitosessa. Tais olla digikopio sielläkin. Ärsyttää vähän ettei näistä oikein etukäteen tiedä, että mikä kopsu siellä pyörii. En sinänsä ole mikään hifisti, mutta olishan se kiva kuitenkin nähdä filmiltä eikä diginä näitä leffoja. Toisaalta myös vituttaa kun ajattelee tällästä, koska en sinänsä tajua näistä hommeleista juuri mitään.
No sinänsä se rakeisuus on kyllä varmasti ihan tiedostettu elementti siinä kuvailmaisussa, mutta se nyt vaan tuppaa korostumaan digikopioissa. Raportoin lisää jahka nään sen digikopion.
Viattomuuden uhrit
Olihan tääkin ihan hyvä ja hieno, mut ei herättäny suurempia tunteita. Paitsi Juno Temple.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Juno Temple.
Sama! Tää oli muuten myös tossa sysipaskassa Kaboom -leffassa. Tissit näkyy, mut leffa kantsii silti skippaa.
Medusan identiteetti
Ihan OK, vois kattoo jos jaksais kattoo ne jatko-osat.
Miksi edes katsoin.
Toistamiseen.
Miksi edes katsoin.
Ooohshiiit, ei ollu hyvä vai? Lovejoy ja Jason Statham - miten voi olla huono?!
Näkemättä paras!
hrmunoita wrote:Miksi edes katsoin.
Näkemättä paras!
Ohjaus ei oikein vakuuttanut.
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:Miksi edes katsoin.
Näkemättä paras!Ohjaus ei oikein vakuuttanut.
Ainii, ton on ohjannu se lahjaton Paul Anderson.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mangojauhe goddamn.
Tykkäsitkö?
Joo, vaikka tosi erilaiset fibat tuli, ku itse novellista. Ne lapset oli tossa leffassa ah-dis-ta-via!
Börjelle muuten tiedoksi, et katoin nyt sit Enter the Voidin ja Black Swanin "innoittamina" myös Irreversiblen (kelasin kyl sen ikävän kohtauksen). Vincent Cassel on kyl tosi hyvä näyttelemään nilkkiä, mut en tiiä mitä tosta leffasta nyt sanois. Hienosti tehty mut dsaaah. Ylimitotettua raiskauskohtausta enemmän vitutti ehkä se niiden seksidialogi metrossa. Ranskalaiset Myös Seul Contre Tousin katoin ja se oli aluksi ihan mahtavan negatiivinen, mut toki siinäkin väkivalta sit pilasi koko homman.
KABOOM oli huippu, kuten arvelinkin! Kämppiksen typerät kommentit meinas kyl pilata koko katselukokemuksen. Uskomattoman vaikeeta katsoa mitään ihmisen kanssa, jonka on pakko niputtaa kaikki leffat, joita ei ymmärrä paskoiksi komedioiksi hohhhoijjaa, italialaiset
Mangojauhe goddamn.
Enhän mä muistanut, että tää on näin BASED!!2
Vuoden nuori muotoilija.
KABOOM oli huippu
No mitä vittua ei kyllä ollut vaikka toki
maapallon räjäyttävälle Vesa Keskiselle.