You are not logged in.
Näin ystävien kesken (No Strings Attached)
Loistavaa hömppää. Oli kaiken lisäksi tosi hauska.
Näin ystävien kesken (No Strings Attached)
Loistavaa hömppää. Oli kaiken lisäksi tosi hauska.
en ole kolmekybänen emoboy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Flunssapäivän leffaputki
Älä päästä painiks sitä
^ tiukka putki
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
löysä sv
Pärisi ihan vitun täbözkil :rockhands:
Last edited by hrmunoita (01.04.2011 02:09)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
arvottomat
suomessa ollu kova meininki aikanaan
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
^ on kyllä hieno filmi
Aika jees
Last edited by barton_funk (01.04.2011 23:01)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joitain viime aikoina katsottuja.
The Lives of Others (Das Leben der Anderen, 2006)
Kaikin puolin loistava elokuva.
Belle de Jour (1967)
Mukavan perverssi.
Last Year at Marienbad (L'année dernière à Marienbad, 1961)
Äijä koittaa saada pesää cocktease-naikkoselta.
The Ladykillers (1955)
Hyvin näytelty jne., mutta ei nyt erityisemmin huvituttanut.
Red Road (2006)
Hyvä elokuva. Täysin aidon oloinen ja jatkuvasti sai arvuutella, mihin suuntaan tarina oikein etenee. Hyvä loppuratkaisu.
Robinson Crusoe on Mars (1964)
Kyllähän tämän katsoi. Heikko, äkillinen lopetus.
Robin Hood: Director's Cut (2010)
Kokonaisuus oli vähemmän kuin osiensa summa. Liikaa tarinaa oli puskettu yhteen elokuvaan, joten ei loppujen lopuksi mikään osa juonesta pahemmin tyydyttänyt.
The Bridge on the River Kwai (1957)
Eipä kovin realistiselta elokuvalta vaikuttanut, tosin en tiedä oliko se tarkoituskaan. Vähän (paljon) rankempaa meininkiä siellä leirillä olisi pitänyt; japanilaiset eivät kovin rennosti sotilasvankeja kohdelleet. Lisäksi kahden juonen tasapainottelu ei välillä toimi täysin sulavasti. Valituksista huolimatta todella hieno elokuva. Lopussa katsoja saa itse päätellä, miten suhtautua lopun tapahtumiin. Näytti aivan upealta Blu-raylla, kiitos 4K-restauroinnin.
MacGruber (2010)
Välillä menee vitsit pahasti metsään, mutta yllättävän moni osuu maaliin. "...died at the age of who gives a fuck."
Maata meren alla sivusilmällä etkoillessa. Vaikka olin suht humaltuneessa tilassa, niin silti myötähäpeä oli suunnaton.
Hehe.
Into the Sun - Erinomaista Seagalia. Ottaen huomioon, että tullu 2005, toi lähenee jopa alkupään klassikkoja. Siis lähempänä niitä kuin vaikka Exit Woundsia tai Foreigneria.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
^ taitaa olla näkemättä, pitääpä katsoa
eilen big lebowski
^ taitaa olla näkemättä, pitääpä katsoa
Tosta on liikkeellä 3 dvd:n boksi, jossa toi, Flight of Fury ja Attack Force.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
MacGruber (2010)
Välillä menee vitsit pahasti metsään, mutta yllättävän moni osuu maaliin. "...died at the age of who gives a fuck."
Tän katoin äsken. Vähän köykänen parodian parodia MacGyverista, n. yhden vitsin käsis ja vammaset näyttelijät. Luulin, että se solttupoika-apuri oli Anakin Skywalker, mut olikin se 54:n disco-Stu.
Gainsbourg (Vie héroïque)
ilahduttavan omaperäinen, diggasin vaikka loppua kohden tuntui käyvän aika tavanomaiseksi elämäkertaleffaksi
Pirun hyvä. peuk
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
:peuk:
Toi kettu näyttää siltä asianmukaisen chillisti ölpänderiä naukkailevalta herrasmieheltä jolla ei turhaan pipo kiristä pääkoppaa.
Älä päästä painiks sitä
Megamind
Oli hassu.
Sent from my iPhone 16