You are not logged in.
Viimeksi mainittu oli yllättävän ookoo lisä manaus-genreen. Mut voittaispa joskus Saatana näissä filmeissä.
Sent from my iPhone 16
Oikein mainio
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ paras!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Mä en kyl tajunnu tätä.
en ole kolmekybänen emoboy
Skeletonni wrote:Mä en kyl tajunnu tätä.
Vain skoopari tajuta voi.
The Missouri Breaks
Hitsin hyvä länkkäri, miten en oo ennen nähnyt? Pennin länkkäriksi ehkä vähän yllättäen tosi kiva ja söpö ja suloinen. Onhan siinä brutaalitkin hetkensä, mutta silloinkin lähinnä hämmentävä. Brando (ts. se Streetcar-heppu) on ilmeisesti saanut ihan vapaat kädet roolinsa suhteen ja haahuilee kohtauksesta toiseen irlantilaisaksenttinsa kanssa ilman selkeää yhteyttä muuhun elokuvaan, mölisee sekavia, lähentelee hevosia ja välillä tappaa jonkun. Nicholson ja varasjenginsä on ihan ykkösiä ja nuori Kathleen Lloyd huiman kaunis. Kaikki on ihan parasta tässä leffassa
Pitkästä aikaa. Yhä hyvä.
Planes, Trains & Automobiles (Vauhdilla Chicagoon)
Paras leffahan tämä!
The Baxter
Tämäkin oli aivan loistava. Mennyt ihan täysin ohi. Suosittelen kaikille!
Eyes Wide Shut
En oo aiemmin oikein tajunnut, mut nyt tuli joku valaistuminen. Hienohan tää on.
Eyes Wide Shut
En oo aiemmin oikein tajunnut, mut nyt tuli joku valaistuminen. Hienohan tää on.
Ja sit sä heräsit? :confused::peuk:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
bernardblack wrote:Eyes Wide Shut
Ja sit sä heräsit?
:confused::peuk:
ainakin tähän asti oon herännyt joka päivä
Jean-Babtiste wrote:bernardblack wrote:Eyes Wide Shut
Ja sit sä heräsit?
:confused::peuk:
ainakin tähän asti oon herännyt joka päivä
Joka päiväkö sä sitä yrität kattoa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Iha ok. 3D on perseestä.
Last edited by barton_funk (11.05.2011 18:55)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Just niin hyvä kuin viime kerralla!
bzort glorf bööth
JU-MA-LAU-TA
/
Don Siegel, olit jumala ihmisten joukossa.
Black Swan
Kyllähän tää meni sinne viimeisen kymmenen vuoden parhaiden leffojen top-listalle. Aiheutti parhaimmillaan samanlaisia väristyksiä kuin listan kärkisijaa pitävä Antichrist.
edit: Säikyttelykuvat olisi voinut jättää pois.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Thor :peuk:
3D ylipäätään :peuk:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
huippu
bzort glorf bööth
:peuk:
Boogie Nights, tai no en ihan kokonaan jaksanut kyl katsoo, joten kelasin loppukohtaukset.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
:peuk: