You are not logged in.
Puolet poliisiopisto kolmosesta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Le Havre
en ole kolmekybänen emoboy
Tää ei ollutkaan niin sysipaska, kuin mitä odotin. Ei nyt hyvä, mutta ei aiheuttanu aggressioita huonoudella. Mut onhan tää koko idea aivan onneton, maailman kamalin koettelemus, olla nussimatta ja runkkaamatta 40 päivää. Siis reilu kuukausi, hei kamoon.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
+ Stuntteja tehneelle RAPA RIPALLE vielä erikseen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ihan hassu ja viihdyttävä
Le Havre
Olitko Sodankylässä? Mitä tykkäsit?
Menetetty peli
Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
börjeslandet wrote:Le Havre
Olitko Sodankylässä? Mitä tykkäsit?
Olin. Tykkäsin todella paljon.
Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Jpp! Mut ois voinut helposti olla lyhyempikin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Onneksi ei ollu.
hrmunoita wrote:barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Onneksi ei ollu.
Nauroin kaksi kertaa. Marky Mark vitutti rankasti.
börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Onneksi ei ollu.
Mark Wahlberg on nero. Komiikantajultaan täydellinen. Tää, Boogie Nights ja The Departed
the other guys = monta hyvää hetkeä, mutta noin tunnin liian pitkä.
Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Onneksi ei ollu.
Mark Wahlberg on nero. Komiikantajultaan täydellinen. Tää, Boogie Nights ja The Departed
hahahaa
börjeslandet wrote:Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Onneksi ei ollu.
hahahaa
Tsekkaa The Big Hit
Tää ei ollutkaan niin sysipaska, kuin mitä odotin. Ei nyt hyvä, mutta ei aiheuttanu aggressioita huonoudella. Mut onhan tää koko idea aivan onneton, maailman kamalin koettelemus, olla nussimatta ja runkkaamatta 40 päivää. Siis reilu kuukausi, hei kamoon.
Mä katoin ton kerran ja sen jälkeen oon lähinnä tullu vihaseks, kun oon aatellu tota leffaa. Komedia, jonka loppuhuipennuksena päähenkilö raiskataan, jes.
Pilke wrote:Tää ei ollutkaan niin sysipaska, kuin mitä odotin. Ei nyt hyvä, mutta ei aiheuttanu aggressioita huonoudella. Mut onhan tää koko idea aivan onneton, maailman kamalin koettelemus, olla nussimatta ja runkkaamatta 40 päivää. Siis reilu kuukausi, hei kamoon.
Mä katoin ton kerran ja sen jälkeen oon lähinnä tullu vihaseks, kun oon aatellu tota leffaa. Komedia, jonka loppuhuipennuksena päähenkilö raiskataan, jes.
Se oli kyl totaalinen rimanalitus, närkästyin oikeen, vaikka oli komedia.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
IHAN
VITUN
HYVÄ
![]()
+ Stuntteja tehneelle RAPA RIPALLE vielä erikseen
No nyt.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:hrmunoita wrote:barton_funk wrote:Skeletonni wrote:Oli tässä monta aika helvetin hyvää hetkeä.
Onneksi ei ollu.
hahahaa
Tsekkaa The Big Hit
Oon nähny. Mulla on myös sellasii Big Hit -promokuvia, voin myydä kalliilla.
Kyl mä ton komiikantajun allekirjotan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Frog bros
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
huonoin näkemäni seagal
eipä ollut tämäkään kummoinen.
The Tree of Life
Siis jumalauta! Kylmiä väreitä koko leffan ajan ja itku kurkussa melkein koko ekan tunnin. Kyllä tämä varmaan on yksi parhaimmista elokuvista, mitä olen elämäni aikana nähnyt. Pitää kyllä mennä sitten kattomaan uudestaan kun elokuun lopulla Suomeenkin saadaan. Varsinkin kuvaus oli jotain niin mahtavaa ettei mitään rajaa. huhhuh
(Outona piirteenä pidin sitä, että täällä oli seitsemän minuutin väliaika leffassa. Se vähän hämmensi. Okei, olihan leffa nyt jotain reilu pari tuntia, mutta ei nyt tollasta ehkä tarttis. Toki heti ku tajusin, että mitäs jännää nyt tapahtuu, mulle tuli kusihätä. Ehkä nää täällä tietää jutut. Mut oikeesti kyllä vähän turhaa tollanen. Neljän tunnin leffassa ehkä väliaika kelpais, mutta eihän sellasia nyt ikinä missään oikeen ees pelaa. Muuten teatteri oli ihan tavallinen monisalinen kompleksi suuressa ostoskeskuksessa, joka tietty oli Porton stadionin vieressä, joten tulipahan sekin nyt nähtyä siinä samalla.)
Minkähän takia mä tänkin katsoin? Aikamoista kökköilyä kyl enimmäkseen, mut toki muutamat hörönaurut. Toi CGI-gore vaan on niin käppäsen näköista ettei mitään rajaa. Zombieland-spoof siis kyseessä, sillä erotuksella että... yes you guessed it... zombit onkin STRIPPAREITA.
Sent from my iPhone 16
Gilbert Gottfried sentään messissä
Mad Max 2: The Road Warrior
Aivan saatanan hyvä. Genrensä ehdotonta parhaimmistoa. Siinä vaiheessa kun Max löytää vihdoin oikeita patruunoita haulikkoonsa, katsoja miettii, että hitto miten arvokkaita panokset tuolla onkaan. Ja sen jälkeen tajuaa, miten vertaansa vailla olevan post-apokalyptisen maailman tekijät onkaan pystyneet luomaan. Hienoa myös se, miten maailma käy synkemmäksi leffasarjan edetessä. Dekadenssi jyrää, ja sen huipentuma on Tina Turner. Nähdään kohtapuoliin trilogian päätösosan merkeissä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ihan vitun huono
Itse katsoin viimeksi: /
/
bzort glorf bööth