You are not logged in.
Renny se osaa hyvienkin näyttelijöiden persoonat tukahduttaa elokuvissaan.
Mike Leigh: Another Year (Vuosi elämästä)
Sopivalla tavalla avoin tulkinnoille ja taidolla tehty. Ei kuitenkaan ilmaisultaan niin energistä tavaraa kuin ohjaajan vanhemmat elokuvat. Ei toisaalta myöskään niin ahdistavaa katseltavaa, vaikka lopun voi nähdä äärimmäisen surullisenakin.
Last edited by börjeslandet (16.08.2011 17:21)
en ole kolmekybänen emoboy
börje nyt noi lässytykset vittuun oikeasti siis mitä helvettiä melkein kaksi riviä analyysiä mä en kestä eiq siis tota giganttinen oivaltavasta yhteenvedosta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Laatua. Toimi monella tasolla. Tyylillä kuvattu, ja Toshiro Mifune on aivan perkeleen karismaattinen näyttelijä.
Edelleen hyvä ja Martina Gedeck on edelleen ihana
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Paskaa.
^
Last edited by barton_funk (22.08.2011 21:06)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
La fin du silence
Joo, maalla on mukavaa ja sillai. Vähän tylsä peli pelas. Ei temmannut mukaansa. Keskivertoa. Eli ilman olisi kai pärjännyt.
kyl ton katto
meni kyl ihan ohi
Melistä tuli mieleen, että yritin tossa katsoa Beaveria, mutta en päässyt kuin alle puoleenväliin. Oli huono. Överiamerikkalaiset arvot - leffan käännekohta oli se, kun bisnes alkoi taas kukoistaa. Liian disneymäinen tarina ja kerronta, maustettuna high school -sivujuonella, jossa cheerleaderia näytellyt misu oli vaan yksinkertaisesti huono näyttelijä. Ei toi kamalaa katsottavaa ollut, mutta sen verran ajan tuhlausta, että jäi kesken.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
meni kyl ihan ohi
The Other Side of Sleep
Hyvä oli.
Huomenna herään ja tee läikkyy
Ei nyt oikein toi tsekkiläinen aikamatkustusfarssi lähteny, vaikka soundträkillä oli hetkensä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pari kyl sellasta kohtausta et
Huomenna herään ja tee läikkyy
Ei nyt oikein toi tsekkiläinen aikamatkustusfarssi lähteny, vaikka soundträkillä oli hetkensä.
Höh, juonikuvaus lupaa aika paljon. Talletin boxille, vielä näkemättä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Buried
Olipa suuri pettymys. Jos loppu ei olis ollu tollanen, niin olisin heittänyt kaukosäätimellä telkkaria.
Super 8
Mista tan oli tarkotus kertoa? Avaruusolioista? Perhesuhteista? Kaveruudesta? Naytti tyylikkaalta mut olipa sisallollisesti taysin ontto. Tytsy arveli, et oltiin vahintaan 15 vuotta liian vanhoja kohderyhmaksi, mut ei se nyt kelpaa selitykseksi. Parempia leffoja lapsille!
Mangojauhe goddamn.
onnellisten laiva
ihan vahingossa aloin katsomaan ja tulihan katottua
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Last edited by Phlegm (27.08.2011 04:34)
komeasti kuvattu ja iha jees. Vanha New York . Jack Lemon on hyvä.
will ferrelillä ja robert duvallilla ajoittaisia tähtihetkiä, myös melko tylsä. lapsinäyttelijät ihan hyviä,mitä nyt ferrelin lasta näyttelevä ihan älyttömän tylsä. niin oli hänen roolinsakin, se myönnettäköön.
Last edited by barton_funk (28.08.2011 00:35)
Olihan tää hyvä, ja ihan mahti soundtrack. Tais olla eka kreikkalainen elokuva mitä oon nähny. Hämäs vähä miten paljon se toinen nainen muistutti Charlotte Gainsbourgia.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Katoin yöllä Fast Fiven kun en saanut unta. Sepä olikin sitten oikein pätevää räiskintää ja autolla kaahailua. Yllätti oikein. Tosin reilu kahden tunnin pituus oli ehkä hitusen liikaa. Alusta olis voinu napsii jotain kyl pois ku meinas käydä vähän tylsäksi. Mutta lopun kassakaappikaahaus oli kyllä parasta ikinä.
Last edited by leposi (28.08.2011 09:22)