You are not logged in.
Ei näy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ite katoin Wild Angelsin - klassikkohan se, eikä siitä sen enempiä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Tunti kestosta veke ja koko ajan typerästi virnuileva Conanii esittävä jäbä vittuun ni tää ois ollu ihan ok.
^ Meen tsiigaan ton iltapäiväl
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ Meen tsiigaan ton iltapäiväl
Kantsii harkita viel.
ydinaukio wrote:Ei näy
siis miltä sivuilta noita kuvia kannattaa spämmiä et ne näkyy kaikilta? mulla tosiaan näkyy esim kaikki tän sivun kuvat
Ei näy mullekaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jean-Babtiste wrote:ydinaukio wrote:Ei näy
siis miltä sivuilta noita kuvia kannattaa spämmiä et ne näkyy kaikilta? mulla tosiaan näkyy esim kaikki tän sivun kuvat
Mulla näkyy tuo ydiksen kuva jos mä drag & droppaan sen tuonne osoiteriviin firefoxissa.
Sent from my iPhone 16
ydinaukio wrote:
Mulla näkyy tuo ydiksen kuva jos mä drag & droppaan sen tuonne osoiteriviin firefoxissa.
niinhän ne toimii, mut kannattaa käyttää esikatselua kun spämmii kuvia.
Niinku aikaisemmin jo sanoin niin ongelma on, että ydis käyttää jostain syystä URL-tägiä noiden kanssa, ei IMG-tägia, jota normaali kansa käyttää kuvien näyttämiseen.
ELI:
URL-tägillä:
VS.
IMG-tägillä:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
siis olenko mä viisi vuotta spämminyt noita osoiterivejä tänne
mutta tätä minä nyt kuuntelen -otsikossa menee yleensä oikein
ja yksi juttu on, että nykyisellä foorumisoftalla quottaaminen muuttaa img-tägit url-tägeiksi. sen voi toki kiertää upottamalla kuvat html:llä.
http://www.liveforfilms.com/wp-content/ … 72x700.jpg
Tunti kestosta veke ja koko ajan typerästi virnuileva Conanii esittävä jäbä vittuun ni tää ois ollu ihan ok.
Oli ihan hauskaa mähinää
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Niinku aikaisemmin jo sanoin niin ongelma on, että ydis käyttää jostain syystä URL-tägiä noiden kanssa, ei IMG-tägia, jota normaali kansa käyttää kuvien näyttämiseen.
ELI:
URL-tägillä:
VS.
IMG-tägillä:
http://media-cdn.tripadvisor.com/media/ … -dance.jpg
Toimii muuten helvetin paljon paremmin toi IMG-tägi
Eiq mitäs
Skeletonni wrote:http://www.liveforfilms.com/wp-content/ … 72x700.jpg
Tunti kestosta veke ja koko ajan typerästi virnuileva Conanii esittävä jäbä vittuun ni tää ois ollu ihan ok.Oli ihan hauskaa mähinää
Joo, eka vartti
Apinoiden planeetan synty
ihan ok, vähä liian pitkä ja ihmisnäyttelijät melko valjuja, John Lithgowkaan ei loistanu.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
barton_funk wrote:Huomenna herään ja tee läikkyy
Ei nyt oikein toi tsekkiläinen aikamatkustusfarssi lähteny, vaikka soundträkillä oli hetkensä.
Höh, juonikuvaus lupaa aika paljon. Talletin boxille, vielä näkemättä.
Nyt kyllä mitäs mitäs! Toihan oli just hyvä. Kaiken kaikkiaan hämmentävän lähellä jotain Speden 60/70-luvun juttuja (Näköradiomies, Leikkikalugangsteri jne), tosi monella tasolla. Pikkasen hidastempoinen tosi paikoitellen, mutta niinhän noi Spedetkin, leffan kotikutosen kömpelä sävy kuiteski vetää koko homman paljon plussan puolelle.
organizing the boy scouts for murder is wrong
The Football Factory
Ihan pl. Hyvä aihe, mutta toteutus oli vähän laimea ja turhan pinnallinen ja tylsä. Onks näistä jutuista tehty jotain hyvää dokkaria esimerkiksi?
Tosi hyvä. Osa dialogista meni toki ohi, mutta ei kyllä kokemusta haitannut. Mieletön jännite koko leffan ajan! Sata tähtee ja Marisa Paredesille sata sykkivää sydäntä
Mangojauhe goddamn.
ei oo kyl Waynen parhaimmistoa, iha jees silti
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Äh.
janne m. wrote:barton_funk wrote:Huomenna herään ja tee läikkyy
Ei nyt oikein toi tsekkiläinen aikamatkustusfarssi lähteny, vaikka soundträkillä oli hetkensä.
Höh, juonikuvaus lupaa aika paljon. Talletin boxille, vielä näkemättä.
Nyt kyllä mitäs mitäs! Toihan oli just hyvä. Kaiken kaikkiaan hämmentävän lähellä jotain Speden 60/70-luvun juttuja (Näköradiomies, Leikkikalugangsteri jne), tosi monella tasolla. Pikkasen hidastempoinen tosi paikoitellen, mutta niinhän noi Spedetkin, leffan kotikutosen kömpelä sävy kuiteski vetää koko homman paljon plussan puolelle.
Enpä oikeasti kestä juuri Spedeäkään, mutta olisin kieltämättä mieluummin katsonut Simo Salmisen aikamatkustusseikkailuja.
bzort glorf bööth
minkäslainen tuo fantastic planet on? alain goraguerin soundtrack kuuluu suosikkeihini
minkäslainen tuo fantastic planet on? alain goraguerin soundtrack kuuluu suosikkeihini
Muistaakseni vähän kuin sekoitus Terry Gilliamin Monty pythoniin tekemiä animaatioita ja Moebiuksen sarjiksia. Aika villejä visioita siinä on.
Kannattaa kattoo jos vain näkösälle saa
En oo nähnyt pitkään aikaan, mut todella hienoa surrealismiahan tuo. Näin ekaa kertaa melko varhaisella iällä ja oli varsin hämmentävä kokemus.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni