You are not logged in.
Le Havre
viherpiipertäjien ja mokuttajien täytyy kyl ilmeisesti boikotoida leffaa ku tässä mainostetaan laitilan limsoja, vai miten tää juttu nyt oikein menikään
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
:peuk:
Muuten viihdyttävä, synkkä ja kuulemma uskollinen filmatisointi klassikkokirjasta, mutta perhanan motion capture -hahmoanimaatio on rumaa ja ahdistavan näköistä. En ymmärrä, miksi jotkut tätä tyyliä suosivat. Toinen kummastuksen aihe oli se, että monet näyttelivät useita hahmoja (Jim Carrey jopa kahdeksaa!).
http://3.bp.blogspot.com/__arA_6ZjPdU/T … boPack.jpg
Muuten viihdyttävä, synkkä ja kuulemma uskollinen filmatisointi klassikkokirjasta, mutta perhanan motion capture -hahmoanimaatio on rumaa ja ahdistavan näköistä. En ymmärrä, miksi jotkut tätä tyyliä suosivat. Toinen kummastuksen aihe oli se, että monet näyttelivät useita hahmoja (Jim Carrey jopa kahdeksaa!).
Tää toimi aika hyvin 3D:nä
Pussikaljaelokuva
Oikein erinomainen ja helkkarin hauska. Toimii niin hyvin kuin vain voi tuon loistavan kirjan jälkeen. Eniten haluaisin nähdä tämän ulkomaalaisen silmin. Itselle kuitenkin kulmat ja meininki on sillai tietty tuttua.
Pussikaljaelokuva
Oikein erinomainen ja helkkarin hauska. Toimii niin hyvin kuin vain voi tuon loistavan kirjan jälkeen. Eniten haluaisin nähdä tämän ulkomaalaisen silmin. Itselle kuitenkin kulmat ja meininki on sillai tietty tuttua.
Smaa. Kotiseuturakkaus toi kyl yhen tähden lisää.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Fish Tank
-varsin hyvä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Bestein
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Super 8
Täähän oli tuhat kertaa paskempi mitä odotin.
Toimii aina
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika vähän Le Havre -julisteita tässä topsussa
en ole kolmekybänen emoboy
R&A:n jälkeen sitten sitä niin.
Stake Land
Ihan pl.
Unohtakaapa toi Pussikaljaelokuva ja kattokaa tää
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Midnight in Paris
-ei kyllä uponnu, en tiedä miks mut joku tässä vaan ärsytti suunnattomasti
Le Havre
-olihan tämä vakuuttava
Midnight in Paris
-ei kyllä uponnu, en tiedä miks mut joku tässä vaan ärsytti suunnattomasti
Eilen tämä ja täysin sama. Oikeestaan nyt kun oon yön yli nukkunu niin ärsyttää vielä enemmän
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
shanks wrote:Midnight in Paris
-ei kyllä uponnu, en tiedä miks mut joku tässä vaan ärsytti suunnattomastiEilen tämä ja täysin sama. Oikeestaan nyt kun oon yön yli nukkunu niin ärsyttää vielä enemmän
Meikä digas tosta täysii
Taas ne tägit sekaisin vai?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hanna
Täähän oli helkkarin hyvä.
en ole kolmekybänen emoboy
Ennen R&A-putkea piti käydä katsomassa muutama leffa ennen kuin katoavat ohjelmistosta:
Tree of Life - Todella kauniit värit ja aivan loistava kuvaus. Itse juoni/aihepiiri olikin sitten mulle vähän liikaa. Ymmärrän jos jotkut pitävät tätä filmiä erinomaisena, itse en vain jaksaisi katsoa tällaisia "jeesustelu"-elokuvia enää yhtään. 3/10.
SISÄLTÄÄ SPOILEREITA!!
Midnight in Paris - Ihan ok viihdepätkä. Vähän alkoi ärsyttämään se namedroppailu jossakin vaiheessa. Mietin, että minkälaista tuota olisi katsoa jos ei tiedä 1900-luvun alun maalaustaiteesta ja kirjallisuudesta mitään ja nimet ovat totaalisen vieraita? Huvittavaa ja samalla ärsyttävää, että arvaa jo etukäteen ketä taiteilijoita tulee vastaan jatkossa. Ainakin se 1800-l. lopun Moulin Rouge oli niin ennalta-arvattava että. Owen Wilson on myös ollut mielestäni aina jotekin ärsyttävä. Liian komediallinen hahmo, jota ei oikein voi ottaa vakavasti. 6/10.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.