You are not logged in.
Huomaan aina välillä itsekseni laulelevan jotain tän leffan biisejä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oon tainnu nähdä tän jo useemmin ku ykkösen. Miksköhän. Tää ei oo mitenkään erityisen hyvä.
A Stoker
Panemista, murhaamista, tissejä, pilluja... Ois voinu kuvitella, että näillä aineksilla Balabanov ois saanut vähän vetävämmän filmin aikaiseksi. Ihan ok.
en ole kolmekybänen emoboy
Serkis on tosi hyvä. Ihan kattomisen arvonen, tuntu vaan et leffa on tehty leikkauspöydällä eikä oikein mitään sanottavaa. Tosi hyviä yksittäisiä kohtauksia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://www.movie-list.com/forum/attachm … 1261042752
Serkis on tosi hyvä. Ihan kattomisen arvonen, tuntu vaan et leffa on tehty leikkauspöydällä eikä oikein mitään sanottavaa. Tosi hyviä yksittäisiä kohtauksia.
sunnuntaina menossa
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
lady in the water, aika hauskaa että ohjaaja sijoittanut itsensä suuren profeetan roolin nyökkäilemään vastuuntuntoinen katse naamallaan ja lisäks hirviö raatelee koppavan elokuvakriitikon tämän huutaessa KYL MÄ TIIÄN MITEN NÄISSÄ AINA KÄY lololoo
kokonaisuudessaanhan tää oli niinku joku fantasiaroolipeli, ei siinä paljon kysellä kun outo otus löytyy uima-altaasta.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Shivers (1975
Howl (2010)
Matewan (1987)
Leffat ylipäätään
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Leffat ylipäätään
Sideways, Pinot Noirin kanssa nautittuna.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Heartless, huono.
Hanna, tosi huono.
Pussikaljaelokuva. Diggasin tosi paljon kuvauksesta, tää on hyvän näköinen leffa. Muuten oli vähän epätasaisempaa, enimmäkseen terävä ja hauska, mut sit välillä vaivaannuttavan kesäteatterimainen (Eero Milonoff, sormeni osoittaa sinua). Mutta siis tykkäsin enemmän mitä olisin odottanut.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Pari seiskari-Chrichtonia:
Aika turha. Ei oikein mitään jännitysmomenttia tyypillisen teknoparanoian lisäksi. Pääasiassa pelkkää puisevaa tieteislässytystä.
No tässä oli jo paljon parempi meininki! Yul Brunner robotti-cowboyna
ja vihdoin:
Aika suoraviivainen paineen alla brakaavan mielen kuvaus. Kyllähän tuo Aronofskyn hyperaistillinen tyyli on aina ollut mieleen (vaikka ääniefektit meni välillä hieman koomisuudenkin puolelle), mutta silti tuntui ettei tässä ollut juonellisesti mitään kovinkaan tuoretta. Viimeinen puoli tuntia, jonka aikana Natalie Portman esitteli koko skaalansa, pelasti kyllä paljon.
Sent from my iPhone 16
Submarine
Tykkäsin. Wes Anderson näkyy vahvasti, mut oli jotain omaakin. Nuoruuden kipeys ja hämmentävyys saatu ihan hyvin kiinni.
Grant Morrison: Talking With Gods
Ihana mies, kamalasti tehty dokumentti
Eilen Hairspray ja The Big Lebowski. Jälkimmäisen katsoin kera kaverin, joka on vähän kuin Katalonian naispuolinen The Dude. Eka kerta ku sain katsottua ton kokonaan, tykkäsin kyl ja kaverikin. Kohokohta ehdottomasti The Duden ja Walterin kehojenkieli siinä tuhkansirottelukohtauksessa. Tölleröt 4life
Äsken Strictly Ballroom. Estetiikka toimi, mut en tiiä oliks se kököhkö kommunikointi ja tökkivä dialogi tarkotuksellista vai haparoivan ohjauksen sivutuotos?
Nyt viimeistelen truu blödin kauden ja sit harjottelen espanjaa La Ley del Deseon ja Laberinto de Pasionesin kera. Sadepäivät rules!
Mangojauhe goddamn.
Mua vaivaa kun hezma ei laita noita imdb-linkkejä leffan nimestä vaan tosta kommentista aina.
Anteeks
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mua vaivaa kun hezma ei laita noita imdb-linkkejä leffan nimestä vaan tosta kommentista aina.
Anteeks
iha ok
Tree Of Life
Alussa vähän laahasi, mutta kun siitä selvittiin, imaisi kyllä hyvin mukaansa. Keskivaiheilla upeaa kuvausta lapsen maailmasta. Lapsinäyttelijät ansaitsee papukaijamerkin. Loppua oli jotkut pitäneet erikoisena, mutta mulle sen symboliikka näytti selvältä. Tää oli vahva neljän tähden elokuva.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Yksinteoin Kaksi.
Paras suomalainen leffa viitentoista vuoteen.
http://2.bp.blogspot.com/-MyjD7nkP4DQ/T … 2_demo.jpg
Yksinteoin Kaksi.
Paras suomalainen leffa viitentoista vuoteen.
Mikä tuli viistoista vuotta sitten?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kivenpyörittäjän kylä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Skeletonni wrote:http://2.bp.blogspot.com/-MyjD7nkP4DQ/T … 2_demo.jpg
Yksinteoin Kaksi.
Paras suomalainen leffa viitentoista vuoteen.Mikä tuli viistoista vuotta sitten?
*
Joulubileet
organizing the boy scouts for murder is wrong
Pilke wrote:Skeletonni wrote:http://2.bp.blogspot.com/-MyjD7nkP4DQ/T … 2_demo.jpg
Yksinteoin Kaksi.
Paras suomalainen leffa viitentoista vuoteen.Mikä tuli viistoista vuotta sitten?
*
Joulubileet
Joulubileet
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
janne m. wrote:Pilke wrote:Skeletonni wrote:http://2.bp.blogspot.com/-MyjD7nkP4DQ/T … 2_demo.jpg
Yksinteoin Kaksi.
*
Joulubileet
Joulubileet
Tosi hyvä.
Cocaine Wars - kivenkova äksöntäytteinen puolitoistatuntinen
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
lajinsa parhaita