You are not logged in.
Sanokaapa elokuvia missä on paljon tunnelmallista lumisadetta ja juoni etenee melko rauhallisesti?
Ite katoin just JLo-kiimassa Out of Sightin. Parempi ku muistin, oikeestaan aika nero! Siinäkin sateli lunta, mut juoni ei ollut erityisen rauhallinen.
Mangojauhe goddamn.
Pilke wrote:Hassuttelija wrote:Sanokaapa elokuvia missä on paljon tunnelmallista lumisadetta ja juoni etenee melko rauhallisesti?
Myöhäisillassa päivittäin tulee telkasta.
*
Tuleeko muka nykyäänkin? Jotain helvetin uutisikkunaa ja chattia mun havaintojen mukaan.
Lumisade takas eetteriin!
Analog töllö ilman boxia FTW!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
No, enmpä tiedä onko tää nyt niin hyvä kuin imdb:n pisteet antaa ymmärtää. Cliff Martinezin musat loi tunnelmaa, mut hieman säästeliäämin olis voitu käyttää. Goslingin hahmon vähäeleisyys kävi tympimään myös melko nopeasti.
Toi on paras!
2.kertaa, 1.kertaa dvd:ltä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Saigonin Cobra -
Bad Boys 2 -
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Got a light?
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Vitun hyvä niinku melkein kaikki John Candy-leffat.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Winter's bone
Ihan hyvä kuvaus jenkkien syrjäseutujen meiningistä.
Tuo on hyvä.
Kuvakukossa meinasi käydä hassusti. Vielä pari minuuttia ennen ovien sulkeutumista istuin yksikseni salin perällä. Lopulta sain seuraksi kuhertelevat kolmekymppiset sekä takapenkin rapisuttajan/natisuttajan. :peuk:
bzort glorf bööth
Toi oli kyllä aika tiukkaa sekoilua. Mites nää hokkarihemmot ja muut? Pitäiskö jaksaa katsoa?
en ole kolmekybänen emoboy
Toi oli kyllä aika tiukkaa sekoilua. Mites nää hokkarihemmot ja muut? Pitäiskö jaksaa katsoa?
Hokkarihemmot on pirun hauska myös
börjeslandet wrote:Toi oli kyllä aika tiukkaa sekoilua. Mites nää hokkarihemmot ja muut? Pitäiskö jaksaa katsoa?
parasta koskaan
Bridesmaids - ihan vitun hyää sekoilua.
Kristen Wiig
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:Toi oli kyllä aika tiukkaa sekoilua. Mites nää hokkarihemmot ja muut? Pitäiskö jaksaa katsoa?
parasta koskaan
kyl
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ydinaukio wrote:Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:Toi oli kyllä aika tiukkaa sekoilua. Mites nää hokkarihemmot ja muut? Pitäiskö jaksaa katsoa?
parasta koskaan
kyl
johop!
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
barton_funk wrote:ydinaukio wrote:Skeletonni wrote:börjeslandet wrote:Toi oli kyllä aika tiukkaa sekoilua. Mites nää hokkarihemmot ja muut? Pitäiskö jaksaa katsoa?
parasta koskaan
kyl
johop!
![]()
jep
bzort glorf bööth
Jep olihan tää tosi väkevä pläjäys. 4/5.
how they run this show.
Mi Vida Loca -
Back to the Future
Onhan tää vaan aika viihdyttävä edelleen
SIIS PARASTA IKINÄ!
ei nyt lähellekään vaikka noiden talladega nightsin tai step brothersin tasoa mut
Olihan tää tosi viihdyttävää hulinaa.
how they run this show.
Vitun viilee leffa
ei ollu 3D
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pl
vähän turhan helposti tiesi aina mitä tulee seuraavaksi tapahtumaan
Ihajjöös
Last edited by hrmunoita (11.10.2011 01:44)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Käviks kattoos ihan isolta ruudulta vai onko tuosta jossain jo kelpo torrenttia?
how they run this show.