You are not logged in.
Folkhälsan wrote:et sit vissiin tullu viidessä minuutissa
Miltei kaks tuntia taisin kestää.
Vuoden nuori muotoilija.
bernardblack wrote:Folkhälsan wrote:et sit vissiin tullu viidessä minuutissa
Miltei kaks tuntia taisin kestää.
stingille terveisiä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tähdet: Rock *** (tässä näkyy kuitenkin auteurin ote, vaikka totaalista neroutta ei olla lähelläkään)
Con Air **** (hieno elokuva, jo alkutekstijakso vastaa parin heikomman elokuvan koko sisältöä)
Armageddon ****½ (kaikkien aikojen hienoimpia elokuvia)
On se elävä kuva mies
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Captain America: The First Avenger
Olipa kehno.
Capricorn 1 -
Hyvä on
+ Laitoin nauhalle talteen.
Last edited by hiirimattona (09.11.2011 01:25)
bzort glorf bööth
Tuli katsottua elokuva. Ei niin hyvä kuin eka Bourne, mutta loistava silti.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hyvä on
+ Laitoin nauhalle talteen.
Sama
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
3D
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bourne-trilogia on kyl vaa aikamoinen pantterieläin
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vahvistaisi forumia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
1 puhelu tullut 3. Siinäpä vasta hieno nimi elokuvalla
how they run this show.
Vahvistaisi forumia.
Kyllähän tuon katsoi.
how they run this show.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … haavat.jpg
Kyllähän tuon katsoi.
Kaksi ekaa noista katsottu ja - kirjat on varmasti ihan eri juttu kuin leffat - mutta en kyllä millään tasolla ymmärtänyt hehkutusta. Toinen leffa oli vielä astetta köyhempi kuin eka.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Digasin
Joo voi vittu, toi Pina tossa välissä meni, mutta tän Tintin kärsimisen jälkeen välttelen noita kakkulapelleilyjä viimeiseen asti. Leffassa itsessään oli toki alussa ihan hyvää henkeä ja välillä hyvää actioniakin, 2D:nä katsomisen arvoinen.
I love you and dream about the Führer
barton_funk wrote:Joo voi vittu, toi Pina tossa välissä meni, mutta tän Tintin kärsimisen jälkeen välttelen noita kakkulapelleilyjä viimeiseen asti. Leffassa itsessään oli toki alussa ihan hyvää henkeä ja välillä hyvää actioniakin, 2D:nä katsomisen arvoinen.
Viitsisittekö eksplikoida mikä siinä 3D:ssä mätti? Musta Tintti on noin niinku yleiseen 3D-tarjontaan nähden ihan näyttävää kamaa. Pina luultavasti silti tähän mennessä se ainoo leffa, jossa se tekniikan käyttö tuntui aidosti perustellulta. Laseista en tykkää itse yhtään, koska ne on niin helvetin raskaat silmillä. Tintissä ei ehtinyt häiritä, koska leffakaan ei ollut lopulta hirvittävän pitkä.
Mut muuten siis toi Herge-leffa oli vaan ihan kelpo fanituote. Ei siitä sen kummempia jälkikeloja jäänyt mieleen. Olen kyllä lukenut nyt viime lauantain jälkeen aika monta tintti-sarjakuvaa uusiksi ja rakkauteni Haddockiin vahvistui leffan myötä entisestään. Ihana turjake.
Our Idiot Brother
Eipa ollu juuri mitaan omaperaista tossa leffassa, mut hyvat nayttelijat kummiskii
Mangojauhe goddamn.
Ghost in the Shell: Innocence
Njoo, vähän samaa ku siinä ekassa. Ihan mielenkiintoinen ja kaunis, mutta jotenkin liian sekavasti tungettu kaikki lyhyeen aikaan. Emmä tiä. Pl.
turkele wrote:barton_funk wrote:Joo voi vittu, toi Pina tossa välissä meni, mutta tän Tintin kärsimisen jälkeen välttelen noita kakkulapelleilyjä viimeiseen asti. Leffassa itsessään oli toki alussa ihan hyvää henkeä ja välillä hyvää actioniakin, 2D:nä katsomisen arvoinen.
Viitsisittekö eksplikoida mikä siinä 3D:ssä mätti? Musta Tintti on noin niinku yleiseen 3D-tarjontaan nähden ihan näyttävää kamaa. Pina luultavasti silti tähän mennessä se ainoo leffa, jossa se tekniikan käyttö tuntui aidosti perustellulta. Laseista en tykkää itse yhtään, koska ne on niin helvetin raskaat silmillä. Tintissä ei ehtinyt häiritä, koska leffakaan ei ollut lopulta hirvittävän pitkä.
Mua yleensä ei kiinnosta lainkaan 3D-elokuvatekniikka. Värit näyttävät hailakammilta ja silmät väsyy, eikä se 3D tunnu muulta kuin halvalta temppuilulta. En saa kiksejä. Mun pää on myös sen verran iso, etteivät ne lasit oikein sovi hyvin.
Mut muuten siis toi Herge-leffa oli vaan ihan kelpo fanituote. Ei siitä sen kummempia jälkikeloja jäänyt mieleen. Olen kyllä lukenut nyt viime lauantain jälkeen aika monta tintti-sarjakuvaa uusiksi ja rakkauteni Haddockiin vahvistui leffan myötä entisestään. Ihana turjake.
En itse ole mikään erityisen suuri Tintti-fani, mutta tyttöystävä on. Sen mielestä elokuva oli turhaan sotkettu useammasta sarjiksesta ja tiputettu pois kiinnostavat hahmot. Muutenkaan ei hahmojen persoonallisuuteen tai juonikuvioihin juuri puututtu, vaan sähellettiin läpi toimintajipoilla. Oli siinä joitain ihan ok fiiliksiä, mutta loppupeleissä parasta elokuvassa oli se, että se kesti niin lyhyen ajan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tulin vain huomauttamaan, että olemme nyt sivulla 486
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tulin vain huomauttamaan, että olemme nyt sivulla 486
oisit odottanut vähän aikaa, niin oisit voinu huomauttaa asiasta viestillä numero 25
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Perus ruotsidekkarielokuva. ***/*****
how they run this show.
Tää kyllä ei oo varsinaisesti leffa, mut laitetaanpa tänne kun videona kuitenkin katsoin.
Eli siis tää tänä vuonna esitetty Hopeanuoli! -musikaali
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Vuoden nuori muotoilija.