You are not logged in.
Skeletonni wrote:SAMA
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … nicorn.jpg
Visuaalisesti huikea ja tykkäsin tällä kertaa 3D-jutuista. Muuten jotenkin laimea, mutta mukavasti viihdyin silti koko elokuvan ajan.
laimea on oikea sana kuvaamaan tätä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voi herranjumala miten paskaa paska voi paskimmillaan ollakaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
vmp
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tenacious d pick of destiny aina
Rumpalille vielä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
White Sands - Verta hiekalla - Kiva tunnelmallinen ja kompakti jännäri kovilla tähdillä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
This Is England - huh huh, olipahan vaikuttavin elokuva pitkään aikaan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Aika hyvä seikkalupätkä, paljon parempi ku venasin. Spielbergin paras leffa sitten Hookin.
ainakin puoli tuntia liian pitkä.
One Day
Ihan hyvä. Täytyy kai nyt lukea noit Nichollsin kirjoja nyt kun tää tarina oli tosi kiva.
The Rum Diary
Smaa kirjojen suhteen. Tarina oli parhuutta. Tosi viihdyttävä pätkä. Muutamat kunnon repsaukset enkä kertaakaan tylsistynyt. Suosittelen!
melancholia. outoa että trier tekee elokuvan vailla sen syvempää merkitystä. tai itse en ainakaan tuosta sellaista löytänyt. ihan ok leffa.
Ajoittain tosi puuduttava, mutta yleisesti ottaen varsin ok.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
melancholia. outoa että trier tekee elokuvan vailla sen syvempää merkitystä. tai itse en ainakaan tuosta sellaista löytänyt. ihan ok leffa.
Trierin paras sitten Dancer in the Darkin.
en ole kolmekybänen emoboy
ydinaukio wrote:melancholia. outoa että trier tekee elokuvan vailla sen syvempää merkitystä. tai itse en ainakaan tuosta sellaista löytänyt. ihan ok leffa.
selitä.
Melancholia - vaikka maailma loppuu kannattaa olla ihan OK. On siinä musta merkitystä. Tykkäsin.
Melancholia - vaikka maailma loppuu kannattaa olla ihan OK. On siinä musta merkitystä. Tykkäsin.
puhutko dunstin roolihahmosta? sehän sekoili koko leffan ajan, sitten kun tajusivat et nyt se loppu tulee niin sitten vasta rauhoittui. ihan kreisi muija ja odotin koko leffan ajan et jack bauer pistää sen ruotuun
edit: ja mitäs paskaa ne "minä tiedän asioita" -läpät olivat
edit2: leffa oli silloin parhaimmillaan kun sitä ajatteli komediana, minä trier itsekin sitä käsittääkseni pitää.
Last edited by ydinaukio (29.11.2011 13:15)
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
ihan kreisi muija ja odotin koko leffan ajan et jack bauer pistää sen ruotuun
Sama
Lars tainnut katsoa kräkkipäissään jotain Lynchiä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Take Shelter
Ei helvetti, että olikin hieno leffa mielen harhailusta. Michael Shannon oli aivan uskomaton. Suosittelen! En tiedä onko tulossa Suomeen levitykseen. Tai jos on jo ollut, niin on kyllä mennyt täysin ohitse tämä. Puolivahingossa täälläkin menin kattomaan.
Last edited by leposi (29.11.2011 19:46)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ydinaukio
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
barton_funk wrote:Melancholia - vaikka maailma loppuu kannattaa olla ihan OK. On siinä musta merkitystä. Tykkäsin.
puhutko dunstin roolihahmosta? sehän sekoili koko leffan ajan, sitten kun tajusivat et nyt se loppu tulee niin sitten vasta rauhoittui. ihan kreisi muija ja odotin koko leffan ajan et jack bauer pistää sen ruotuun
edit2: leffa oli silloin parhaimmillaan kun sitä ajatteli komediana, minä trier itsekin sitä käsittääkseni pitää.
No jos maailmanloppu symbolisoi Trierin masennusta, kuolevaisuutta tai jotain, niin onhan toi merkityksellinen ajatus, vaikka se oiskin komedia (mitä se varmasti onkin). Parasta Melancholiassa on, että tulee ihan vitun hyvä fiilis siitä että maailma loppuu
börjeslandet wrote:ydinaukio wrote:melancholia. outoa että trier tekee elokuvan vailla sen syvempää merkitystä. tai itse en ainakaan tuosta sellaista löytänyt. ihan ok leffa.
selitä.
ydinaukio wrote:börjeslandet wrote:ydinaukio wrote:melancholia. outoa että trier tekee elokuvan vailla sen syvempää merkitystä. tai itse en ainakaan tuosta sellaista löytänyt. ihan ok leffa.
selitä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
huonot selitykset. melancholia on trierin huonoin leffa sitten idioottien.
Katoin myös Melancholian. Leffa oli lievä pettymys. Ajoittain nähtiin Von Trieriä parhaimmillaan, kuten esimerkiksi kohtauksessa jossa sulhanen piti puhetta morsiamelle. Huh, mikä tunneskaala kankaalla olikaan ilon, ahdistuksen, ujouden ja jännittyneisyyden välillä. Trier on nykyleffojensa perusteella kasvanut taidemuotonsa täydellisesti hallitsevaksi neroksi, sillä kuvallinen kerronta ja henkilöohjaus ovat suvereenisti hallussa. Harmi vaan, että tarina ei tällä kertaa ole yhtä intensiivinen, tai suoraan sanottuna kiinnostava, kuin mitä edellinen Antichrist oli. Melancholiassa käy ilmi, että yltäkylläinen elämä ei merkitse mitään päähäiriöiden kanssa kamppaillessa. Ookoo, mutta ei tuo elokuva opettanut mulle oikeastaan mitään masennuksesta. Sen viesti oli liian suurieleinen, jotta se olisi kouraissut aidosti. Mua ei muutenkaan oikein jaksa innostaa överiksi vedetty symboliikka. En olisi yllättynyt, jos leffassa olisikin muka joku viesti, jota en tajunnut. Kyllä tämän silti mielellään katsoi, ja tähtiä pitää antaa neljä.
Tää arvioni mielestäni kiteyttää sen, mistä leffassa on kyse.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.