You are not logged in.
ok
Escape to Victory
lystikästä meininkiä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sisters
2006-remake, aikamoinen kökkökimara
True Grit - aivan hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
IHAN VITUN HYVÄ :peuk::peuk::peuk::peuk:
sit kans pari päivää sit docpointissa PEAK, myös hyvä, Hienoa kuvausta ja alppikyläsymppausta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei toi ny massiivisten kehujensa väärti ollu vaikka ihan mielenkiintoinen ja jännää matskua sisältävä pätkä olikin. Ikoninen hahmo, vähän ristiriitainen tyyppi ja koko ajan riskirajalla ratin takana.
Pari tosi komeeta hetkeä kyl: Senna voittaa 1991 Sao Paulon GP:n vaikka se on ajanu vikat kierrokset pelkällä kutosvaihteella laatikon hajottua eikä jaksa nostaa pokaalia podiumilla kunnolla kun sillä on kädet niin tohjona. Sit vanha verivihollinen Alain Prost kantamassa Sennan arkkua hautajaisissa.
Älä päästä painiks sitä
Olihan tämä varsin hieno eikä 3h kestokaan tuntunut liioitellulta.
how they run this show.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … ndon_A.jpg
Yks parhaista leffoista
Älä päästä painiks sitä
Pannan vielä Camper van Beethoven -kassun mehustelulle alussa toinen
Last edited by hrmunoita (30.01.2012 11:47)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Osittain ihan hirveen huono, mutta toinen puolisko kyllä neroutta.
Vuoden nuori muotoilija.
Loistava.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … _movie.jpg
kilpikonna
Folkhälsan wrote:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … _movie.jpg
kilpikonna
Joo. Väkivallan mediakuville - oli ne sitten uutiskamaa tai leffakohtauksia - on kyllä aika turtunut, mutta toi oli hirveetä.
Vuoden nuori muotoilija.
Ihan mielenkiintoinen, hyvä katsoa nyt kun asiasta on vähän aikaa kulunut. Se toimi myös, kun näyttelijät oli kaikki astetta tuntemattomampia niin toi omaa fiilistä. Varsinkin Ben Slineylle propsit, joka näytteli itseään vitun väkevästi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hassuttelija wrote:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … ndon_A.jpg
Yks parhaista leffoista
Viimeeksi kun katoin nukahdin. Tästä on aikaa 12 vuotta. Ainoa Kubric jota en oo kattonu uudestaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Amarcord :raskaus:
Kyl kai tuo 5 parhaan Kubrickin sakkiin menee itelle, Paths of Gloryn kanssa painis 4. sijasta varmaan, 2001KellopeliOutolempi top3
edit: Lolita ja Spartacus tsiigaamati
Mites toi noi Hohto.
how they run this show.
Tosi jees. Oikeestaan. Siis mun mielestä.
how they run this show.
Hieno.
Laitetaan nyt vielä Leila Hatamille täältäkin
how they run this show.
Amarcord :raskaus:
Smaa. Hienon hieno elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ILR wrote:Hassuttelija wrote:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … ndon_A.jpg
Yks parhaista leffoista
Viimeeksi kun katoin nukahdin. Tästä on aikaa 12 vuotta. Ainoa Kubric jota en oo kattonu uudestaan.
Smaa ku ILR. Yks parhaista elokuvista mitä olen nähnyt. Ainoa Kubrick, jonka jaksaisin katsoa uudestaan just nyt. Roy Andersonin, Lars von Trierin ja aika monen muun suosikkielokuvia evör.
en ole kolmekybänen emoboy
Säilöttyjä unelmia
Periaatteessa kaikki kohdillaan, mut ei sit kumminkaan sytyttänyt. Ehkä toi tyyli sit kaluttiin loppuun jo Miesten vuorossa, nyt vähän tökki toi "tönötetään kameran edessä, melankolinen jousimusiikki soi, kaikki on ankeaa".
Säilöttyjä unelmia
Periaatteessa kaikki kohdillaan, mut ei sit kumminkaan sytyttänyt. Ehkä toi tyyli sit kaluttiin loppuun jo Miesten vuorossa, nyt vähän tökki toi "tönötetään kameran edessä, melankolinen jousimusiikki soi, kaikki on ankeaa".
No nyt kyllä eri. Miesten vuoro oli vaivaannuttava elokuva, jossa tekijä ei osannut esittää mitään hienovaraisesti. Ei nyt surkea, mutta hehkutukseen nähden vaatimaton. Loppu jo aivan liikaa lauluineen.
Säilöttyjä unelmia on täysin erilainen elokuva, jossa ääni ja kuva ei ole synkassa ja leffa on visuaalisesti varmaan hienoimpia dokkareita mitä tämän maan ihmiset ovat koskaan tehneet. Jos tää ei oo vuoden 2012 paras kotimainen elokuva, niin olen yllättynyt.
Näissä on siis eri ohjaaja ja tyylilaji on täysin erilainen. Tässä kuvat kertovat jostain jotain. Miesten vuoro olisi voinut olla periaatteessa kuunnelma.
bernardblack wrote:Säilöttyjä unelmia
No nyt kyllä eri. Miesten vuoro oli vaivaannuttava elokuva, jossa tekijä ei osannut esittää mitään hienovaraisesti. Ei nyt surkea, mutta hehkutukseen nähden vaatimaton. Loppu jo aivan liikaa lauluineen.
Säilöttyjä unelmia on täysin erilainen elokuva, jossa ääni ja kuva ei ole synkassa ja leffa on visuaalisesti varmaan hienoimpia dokkareita mitä tämän maan ihmiset ovat koskaan tehneet. Jos tää ei oo vuoden 2012 paras kotimainen elokuva, niin olen yllättynyt.
No me koettiin nää nyt sit vähän päinvastaisesti
Säilöttyjä unelmia on teknisesti tosi hieno, mut se nyt vaan ei koskettanut, kuten Miesten vuoro teki. Säilöttyjä unelmia tuntui liian osoittelevalta, eikä sen rakenne mun mielestä toiminut ihan loppuun asti.
börjeslandet wrote:bernardblack wrote:Säilöttyjä unelmia
No me koettiin nää nyt sit vähän päinvastaisesti
![]()
Säilöttyjä unelmia on teknisesti tosi hieno, mut se nyt vaan ei koskettanut, kuten Miesten vuoro teki. Säilöttyjä unelmia tuntui liian osoittelevalta, eikä sen rakenne mun mielestä toiminut ihan loppuun asti.
En kyllä tajua miten se osottelee. Ehkä naisten aseman ero länsi ja itäeuroopan välillä on selkeimmin esillä. Mitään muita teesejä ei ole oikein yksinkertaisesti luettavissa. Tästä elokuvasta tuntuu pitävän niin lihansyöjät kuin kasvissyöjätkin.
Säilykelihaa en oo oikein koskaan pitänyt kovinkaan houkuttelevana... Muutenkin se purkki on vain kuori jonka ympärillä puhutaan eurooppalaisista työläisistä. Samalla näkyy kuvia maataloudesta ja ehkä saa ihmiset ajattelemaan ruoan alkuperää, mutta ei tää musta kyllä mikään Suomen ylistyslaulukaan ole.