You are not logged in.
Ihan hyvä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bernardblack wrote:börjeslandet wrote:bernardblack wrote:Säilöttyjä unelmia
Periaatteessa kaikki kohdillaan, mut ei sit kumminkaan sytyttänyt. Ehkä toi tyyli sit kaluttiin loppuun jo Miesten vuorossa, nyt vähän tökki toi "tönötetään kameran edessä, melankolinen jousimusiikki soi, kaikki on ankeaa".
No nyt kyllä eri. Miesten vuoro oli vaivaannuttava elokuva, jossa tekijä ei osannut esittää mitään hienovaraisesti. Ei nyt surkea, mutta hehkutukseen nähden vaatimaton. Loppu jo aivan liikaa lauluineen.
Säilöttyjä unelmia on täysin erilainen elokuva, jossa ääni ja kuva ei ole synkassa ja leffa on visuaalisesti varmaan hienoimpia dokkareita mitä tämän maan ihmiset ovat koskaan tehneet. Jos tää ei oo vuoden 2012 paras kotimainen elokuva, niin olen yllättynyt.
No me koettiin nää nyt sit vähän päinvastaisesti
![]()
Säilöttyjä unelmia on teknisesti tosi hieno, mut se nyt vaan ei koskettanut, kuten Miesten vuoro teki. Säilöttyjä unelmia tuntui liian osoittelevalta, eikä sen rakenne mun mielestä toiminut ihan loppuun asti.
En kyllä tajua miten se osottelee.
Ihan subjektiivinen näkemys. Sinänsä toki hyvä ja tärkeä aihe, mut jotenkin näistä tämmösistä tahtoo tulla semmonen syyttelevä olo; katso nyt miten eläin (ihminen mukaan luettuna) kärsii Sinun vuoksesi. Ja siis: kyllä mä ymmärrän, mikä se varsinainen pointti oli ja mitä haluttiin sanoa, mut päällimmäisenä jäi sit kuitenkin nää em. fiilikset.
Säilykelihaa en oo oikein koskaan pitänyt kovinkaan houkuttelevana... Muutenkin se purkki on vain kuori jonka ympärillä puhutaan eurooppalaisista työläisistä. Samalla näkyy kuvia maataloudesta ja ehkä saa ihmiset ajattelemaan ruoan alkuperää, mutta ei tää musta kyllä mikään Suomen ylistyslaulukaan ole.
Tätä mä en nyt sit ymmärtänyt ollenkaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Sinänsä toki hyvä ja tärkeä aihe, mut jotenkin näistä tämmösistä tahtoo tulla semmonen syyttelevä olo; katso nyt miten eläin (ihminen mukaan luettuna) kärsii Sinun vuoksesi. Ja siis: kyllä mä ymmärrän, mikä se varsinainen pointti oli ja mitä haluttiin sanoa, mut päällimmäisenä jäi sit kuitenkin nää em. fiilikset.
En oo kyllä vielkään yhtään varma, et siinä oli joku yksittäinen pointti. Musta tää oli kiinnostava ja avarakatseinen näkemys erilaisista työläisistä. Eikä se ollu musta lainkaan niin negatiivinen kuin annetaan ymmärtää. Toki teurastamot on aika kuumottavia, mutta ei sitä nyt tarvinnut erityisemmin tehostaa kyllä
Musta on ihan virkistävää, että on elokuvia, joissa näytetään elämän eri puolia. Enkä mä nähnyt, että ne työläiset kärsii mun puolesta lainkaan. Eihän ne kaikki lainkaan kärsineet. Osa piti työstä ja osa oli ajautunut siihen. Jopa se epämukavia kokenut nainen (lopussa) oli musta kuitenkin ihan tyytyväinen siihen että sillä oli se työ.
Vaikka kuinka pyörittelen, niin en tajua miten saat sen kuulostamaan jotenki simppeliltä.
en ole kolmekybänen emoboy
bernardblack wrote:Sinänsä toki hyvä ja tärkeä aihe, mut jotenkin näistä tämmösistä tahtoo tulla semmonen syyttelevä olo; katso nyt miten eläin (ihminen mukaan luettuna) kärsii Sinun vuoksesi. Ja siis: kyllä mä ymmärrän, mikä se varsinainen pointti oli ja mitä haluttiin sanoa, mut päällimmäisenä jäi sit kuitenkin nää em. fiilikset.
En oo kyllä vielkään yhtään varma, et siinä oli joku yksittäinen pointti. Musta tää oli kiinnostava ja avarakatseinen näkemys erilaisista työläisistä. Eikä se ollu musta lainkaan niin negatiivinen kuin annetaan ymmärtää. Toki teurastamot on aika kuumottavia, mutta ei sitä nyt tarvinnut erityisemmin tehostaa kyllä
![]()
Musta on ihan virkistävää, että on elokuvia, joissa näytetään elämän eri puolia. Enkä mä nähnyt, että ne työläiset kärsii mun puolesta lainkaan. Eihän ne kaikki lainkaan kärsineet. Osa piti työstä ja osa oli ajautunut siihen. Jopa se epämukavia kokenut nainen (lopussa) oli musta kuitenkin ihan tyytyväinen siihen että sillä oli se työ.
Vaikka kuinka pyörittelen, niin en tajua miten saat sen kuulostamaan jotenki simppeliltä.
Ei ollu tarkoitus saada kuulostamaan simppeliltä. Eikä ees siltä, että se olis huono. Hyvähän se on, mut silleen henkilökohtaisella tasolla ei nyt natsannut.
Ylläri et naiset ei osaa ohjata mitään koskettavaa
how they run this show.
älä rupee hassuttelija tyrkyttään auteur-teoriaas mulle
nyt kyllä
Buff nigga shit man
how they run this show.
Drive. no joo. aika hyvä äänisuunnittelu, ja tykkäsin tosta tuijottelu-näyttelemisestä. musiikeille en kyl lämpännyt.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
:peuk::peuk::peuk::peuk:
Ja pannan vielä Dennis Rodmanin ties kuinka monta kertaa vaihtuvalle hiusten väritykselle vaikken edes katsonutkaan leffaa eilen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
:peuk::peuk::peuk::peuk:
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
tämä on kyllä pyörinyt eilisestä lähtien koko ajan päässä
rodmanin ja van dammen näyttelijäntaidot
van damme vs. tiikeri "colosseumilla"
vitunmoiselta tulimyrskyltä suojautuminen limuautomaatin takana
konetuliaseena toiminut matkalaukku
pelastautuminen laser-suojatusta merestä liikkuvan lentokoneen kyytiin
ydinaukio wrote:tämä on kyllä pyörinyt eilisestä lähtien koko ajan päässä
rodmanin ja van dammen näyttelijäntaidot
van damme vs. tiikeri "colosseumilla"
vitunmoiselta tulimyrskyltä suojautuminen limuautomaatin takana
konetuliaseena toiminut matkalaukku
pelastautuminen laser-suojatusta merestä liikkuvan lentokoneen kyytiin
Ihan
vitun
hyvä
leffa
how they run this show.
^:peuk:
onkohan van dammen paras leffa kuitenkin tässä:
http://www.imdb.com/title/tt0097138/
^:peuk:
onkohan van dammen paras leffa kuitenkin tässä:
http://2.bp.blogspot.com/_7KVYiy-a6Vs/S … cyborg.jpg
http://www.imdb.com/title/tt0097138/
Toi on kyllä pirun kova, mut mites toi Sudden Death?
Itsehän katosoin eilen Heathersin. Vitun hyvä joka kerta. Ihan törkeän hyvät muzat joka kohtauksessa.
^
Katoin tän:
Melkonen leffa. Ihan ku noila ois ollu kaks ja puol tuntii matskuu ja sit leikannu sen umpimähkään puoltoista tuntiseks.
Mikähän se Van Dammen leffa on, missä pahis lyö sitä rautaputkella selkään. Katottiin se joskus ala-asteella, kun oli äänestys, jossa oppilaat saivat päättää mikä leffa katotaan. Opettaja keskeytti leffan sitten ton kohtauksen jälkeen ja piti puhuttelun siitä, että miten pahaa jälkeä tollasesta lyönnistä seuraa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^
Katoin tän:
http://lena.nerdlabs.org/ny/Image/Large … torCop.jpg
Melkonen leffa. Ihan ku noila ois ollu kaks ja puol tuntii matskuu ja sit leikannu sen umpimähkään puoltoista tuntiseks.
Ehkä siistein toi "Makes Robocop look like a toy". :peul:
Last edited by Folkhälsan (03.02.2012 14:01)
Vuoden nuori muotoilija.
Skeletonni wrote:^
Katoin tän:
Melkonen leffa. Ihan ku noila ois ollu kaks ja puol tuntii matskuu ja sit leikannu sen umpimähkään puoltoista tuntiseks.Ehkä siistein toi "Makes Robocop look like a toy".
:peul:
Haluun nähdä tän.
Kyttäaiheessa pysytään; kelasin tsiigaa täs viikonlopun aikana Samurai Copin :peul:
Folkhälsan wrote:Skeletonni wrote:^
Katoin tän:
Melkonen leffa. Ihan ku noila ois ollu kaks ja puol tuntii matskuu ja sit leikannu sen umpimähkään puoltoista tuntiseks.Ehkä siistein toi "Makes Robocop look like a toy".
Haluun nähdä tän.
Mulla on dvd - voin lainaa jossain välis.
hrmunoita wrote:Folkhälsan wrote:Skeletonni wrote:^
Katoin tän:
Haluun nähdä tän.
Mulla on dvd - voin lainaa jossain välis.
Käy.
^ygösestä pidin, mutta tää oli
Moneyball feat. Brad Pitt. Ei käykiistäminen, iha vitu hyvänäköne äiä... silmäpussitkin pukee perkele Bradia.
Hiton hyvä
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?